quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef Leandra het volgende:
Ik wist het ook pas toen ik er was, en ben toen gelijk gestopt om het te posten...
Sterker nog: voor ik naar huis ging heb ik nog gecontroleerd of er een "kun je er een voor me meenemen" reactie was gepost.
Leandra, echt superlief van jequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef Leandra het volgende:
Met al die meets en de kledingmarkt bij TF wist ik zo niet meer wie waar uithing, maar als je bij TF was dan was Delft niet zo ver weg
Daarbij wist ik niet of het alleen in Delft of ook bij andere Ikea's een dagaanbieding was...
heb je al een foto? vinnik leuk om te zien!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:37 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig hebben we een eerste verjaardag "traditie", dus voor mijn ouders was het makkelijk:
Ik kreeg voor mijn eerste verjaardag van mijn opa en oma een houten stoeltje van de plaatselijke meubelmaker met mijn naam en geboortedatum erop.
Toen B geboren werd maakten ze die nog steeds, en dus kreeg B van mijn ouders zo'n stoeltje voor z'n eerste verjaardag, en morgen gaan ze die voor Soneal bestellen
Meimeltje, ik zag net een Angry Birds dekbedovertrek bij Bart Smit van 39.95 voor 25 euro .. ms een tip?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Meimeltje het volgende:
Ze zijn beiden binnenkort jarig, Kyllian 1 november (5 jaar) en die heeft op z'n verlanglijstje iig:
- Dekbedovertrek Angry birds- Walki Talki
potver waarom zie ik dit nu pasquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef tennisster198 het volgende:
Nieuw in het assortiment van de Actionzo leuk! Voor maar 99 cent.
[ afbeelding ]
Als ik kinderen had, zou ik ze allebei kopen!
die heb ik zelf gehad, en ik was er helemaal weg vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef PureEvil het volgende:
Mijn zoontje wil een treinset van marklin....maar meneer wordt in december 8, zou dat niet te jong zijn? Ze hebben wel ook sets die geschikt zijn voor jongere kinderen zag ik, maar toch...?
Net trouwens ff een online lijstje gemaakt van wat ik wou bestellen bij de intertoys....40 euro ! en dan heb je dus echt totaal niks bijzonders.....zit nu dan ook sterk te twijfelen ofdat ik zou bestellen.
Hier t lijstje;
Puffy AmiYumi Kaznapped! GBA ¤ 0.98 ¤ 0.98 X
Bakugan Verzamelkaarten ¤ 0.98 ¤ 1.96 X
Thomas' Eerste Trein ¤ 1.98 ¤ 1.98 X
Thomas de Stoomlocomotief Dubbeldik 3 Deel 5 & 6 ¤ 2.98 ¤ 2.98 X
60 Stuks Puzzelbal Beyblade ¤ 3.98 ¤ 3.98 X
Thomas de Trein Lorry 2-Pack ¤ 3.98 ¤ 3.98 X
Thomas & Friends Mike 2-Pack ¤ 3.98 ¤ 3.98 X
Bakugan Surprise Bal ¤ 1.28 ¤ 2.56 X
Furry Frenzies ¤ 7.99 ¤ 15.98 X
Leander heeft het koeienhuis (boerderij)van Schleich gekregen en een paar dieren. Is echt heel leuk en stevig!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan krijgt de komende jaren elke feestelijke gelegenheid die we maar kunnen bedenken dieren van Schleich (dank voor de tip, Twinkly!):
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |