quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
Outfit van vandaag, en ja ik maak mijn bed nooit op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sinji op 24-10-2011 18:37:08 ]
Schoenen op je donsige witte kleedquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het houdt niet alles warm volgens mij. En jij bent niet dikquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Straks richting school, maar thuis nog lekker in mijn warme trui.
Me gustaquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]swekswekswekswekswekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ok ok ok ok
Die laarsjes staan je toch wel heel erg leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Swaggin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Die armbanden zijn buddha toch? Die zijn zeker swagg
Nice vestquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
swekswekswekswekswek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
[ afbeelding ]TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
VisVim, erg dope!quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
swekswekswekswekswek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb ik je nou gezegd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die laarsjes staan je toch wel heel erg leuk.
Zo wit is ie niet meer, mijn hond kan er niet vanaf blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schoenen op je donsige witte kleed![]()
Anyway, wel nice!
Yessirr, Jouw Redwings ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef SpamNinja het volgende:
Footwear game is on point zo te zien, Visvim en McNairys (? sinji)
Nee, maar ben blij dat je het vraagt want dan heb ik toch wel een hele goede knock off gevonden!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tliciousz...zijn dat..acne pistol boots
Bij Sascha zijn ze 95.95 volgens mij! Ja ik vind ze gewoon op elkaar lijken.. Hoeveel zijn die van acne dan? Ik dacht richting 500E.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, maar ben blij dat je het vraagt want dan heb ik toch wel een hele goede knock off gevonden!Ze zijn van topshop, de acne boots zijn helaas buiten mijn budget op dit moment.
Ja maar die van Sascha vond ik lang niet zo mooi als deze van topshop. En lopen ook een stuk minder, had ze in de winkel gepast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij Sascha zijn ze 95.95 volgens mij! Ja ik vind ze gewoon op elkaar lijken.. Hoeveel zijn die van acne dan? Ik dacht richting 500E.
no waiquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij Sascha zijn ze 95.95 volgens mij! Ja ik vind ze gewoon op elkaar lijken.. Hoeveel zijn die van acne dan? Ik dacht richting 500E.
Ligt er aan voor wat. Voor een paar Louboutins zou ik het geld echt wel over hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind 300/400/500 euro echt duur voor schoenen.
Noem me maar krenterig maar hallo
Denk rond een 200, maar die kan ik met gemak met winst doorverkopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Sinji wat is het hoogste bedrag dat je voor sneakers hebt uitgegeven?
En daar val jij onder?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:
Sommige gekken betalen 750+ euro voor sneakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |