De perfecte vriend dat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef Sinji het volgende:
Een vriend van me heeft een Louboutin gekocht voor zijn vriendin haar verjaardag. Met van die rode onderzolen. Denk dat hij nu 4x per week seks heeft.
Het paar dat ik het mooist vind kost $1700, dus ik moet op zoek naar een ander paar vrees ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil ze allemaal.Wil sowieso een paar van suede.
Je hebt het over die Nike's met die vreemde groene voorkant waarbij het lijkt dat je er makkelijk doorheen gaat met je teen? Of was dat 200 euro..quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Schoenen van 300 + kan opzich wel, ligt eraan welke het zijn.
Een of andere hyped air max voor 500 euro = l0lz
Louboutins = omgwheretocop mustcop
Pimpin', Gquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Lol dat hoop ik wel voor 'm .
Ik wil paarse Louboutins, maar $2450,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol Air Max 1 Clot zijn dat ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je hebt het over die Nike's met die vreemde groene voorkant waarbij het lijkt dat je er makkelijk doorheen gaat met je teen? Of was dat 200 euro..
Als mijn vriend die zou kopen, word ie elke dag verwend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef Sinji het volgende:
Een vriend van me heeft een Louboutin gekocht voor zijn vriendin haar verjaardag. Met van die rode onderzolen. Denk dat hij nu 4x per week seks heeft.
Meh, vind ik die van converse mooier.quote:
Welke maat heb je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als mijn vriend die zou kopen, word ie elke dag verwend.
Happy Walker o.i.d. (quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef Moffol het volgende:
[..]
Waar heb je de Clarks gekocht? Mooie kleur namelijk.
Freshquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:57 schreef Nashje het volgende:
Favourite outfit.
[ afbeelding ]
Sorry, heb geen lange spiegel meer, dus kan (voorlopig) geen complete outfit posten. Maar vind dat er teveel gelul is en te weinig plaatjes, dus maar een schrale foto van mijn kant.
Waar zijn ze gejat dan? Kan mij nog wel die post herinderen toen je ze net had..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn wolverine's waren 350 euro. Ze zijn na een week gejat dus dat is 50 euro per dag. Worth it!
Oke neem mijn woorden terug, die schoenen staan je leuk! Toffe outfit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
Herfstlook op verzoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kartoffelsalat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Schoenen zijn van?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
Herfstlook op verzoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kartoffelsalat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |