Zelfs geen foto?? :/quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef kree het volgende:
Laat ik het simpel zeggen, je krijgt een contact via internet waar je niks van weet.
(geen foto, geen info, etc) blabla blijkbaar kom je overeen met elkaar qua intresses.
Goed, wat doe je dan?
Wat zeg je als eerste?
Dit is een nieuw contact en ik heb dus ook nog niks gestuurd.
Mijn vorige pogingen mislukte terwijl ik gewoon vragen stelde en dan kreeg ik antwoord maar geen vragen terug.
Hoe kan ik dit beter aanpakken?
Eerste vraag?
Wachten totdat zij wat doet?
heeeellllllp
Icebreaker gebruikenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zoiets is ook mijn gedachte maar dat werkte niet bij de laatste 3
Ik heb er laatst eentje gehad die bleef maar Icebreakers invullen. Het duurde zo lang dat we ze uiteindelijk zelfs allemaal gehad haddenquote:
Jammer anders had je mijn misschien wat info kunnen gevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dan was het dus toch een ander.
ontopic zaken zoals gewoonlijkquote:
Neehee die zie je pas op paiq als je eerst meer gechat hebt voorzover ik begrijp.quote:
Coolquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er laatst eentje gehad die bleef maar Icebreakers invullen. Het duurde zo lang dat we ze uiteindelijk zelfs allemaal gehad hadden
ga eens naar dating ervaringen allemaal aub over paig enzo is irritant hierquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
heb ik dit over het hoofd gezien?
Oh ja zoals?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zitten op het laatst anders aardig wat brutale vragen tussen
Bij opties kan je die mogelijkheid aankruizenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
heb ik dit over het hoofd gezien?
Oh lijkt mij aardig ontopic anders, gaat over versieren toch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
ga eens naar dating ervaringen allemaal aub over paig enzo is irritant hier
Goed puntquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Oh lijkt mij aardig ontopic anders, gaat over versieren toch.
Kan ook via internet....
niet als je het gaat hebben over icebreakers (quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Oh lijkt mij aardig ontopic anders, gaat over versieren toch.
Kan ook via internet....
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
niet als je het gaat hebben over icebreakers () ofzo
hoe zit het met die 15 jarige
Oh wat een erge vraagquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, dingen als "Hoeveel lawaai maak je tijdens de seks?"...dan weet je wel genoeg...
Ik brand niemand meer af, vertel. Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef kree het volgende:
[..]Wil er best over vertellen maar dan wordt ik weer afgebrand
![]()
Heb liever tips hoe ik het eerste nieuwe contact bij paiq moet aanpakken
Maar waarom zou je dat willen weten, kom je vanzelf wel achter als het goed verlootp.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, dingen als "Hoeveel lawaai maak je tijdens de seks?"...dan weet je wel genoeg...
hahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik brand niemand meer af, vertel. Ben benieuwd.
[..]
Maar waarom zou je dat willen weten, kom je vanzelf wel achter als het goed verlootp.
Haha misschien jij niet, maar ik heb gezien hoe het ging toen ik het er de laatste keer over had.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik brand niemand meer af, vertel. Ben benieuwd.
Ik kon de vraag al niet beantwoorden, dus het gesprek liep ook voor geen meter meerquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahadat is waar. Maar zo vraag kan wel een leuk gesprek opleveren
Oh dat is wel jammer. Ik zou mij daar wel uit weten te lullen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kon de vraag al niet beantwoorden, dus het gesprek liep ook voor geen meter meer
Dus er zijn vorderingen?....quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef kree het volgende:
[..]Wil er best over vertellen maar dan wordt ik weer afgebrand
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |