Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef Fietsmeneer het volgende:
Ben niet bepaald van de top-40 muziek, dus even een paar albums downloaden wordt ook moeilijk.
Bedankt voor de reacties!quote:
Waarom wil je dan hele discografieën binnenhalen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Fietsmeneer het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties!
Ik luister vaak muziek wat nog geen album heeft, of ik vind enkele nummers wel lekker maar de rest van de artiest trekt me niet zo..
Bedoelde het meer als een voorbeeld, limewire-achtig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom wil je dan hele discografieën binnenhalen?
Nou, met torrents dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Fietsmeneer het volgende:
[..]
Bedoelde het meer als een voorbeeld, limewire-achtig.
Als je geen audiofiel bent is dat de uitkomst jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zou via youtube converteren. Is behalve gratis ook nog legaal. Gewoon een youtube converter downloaden en dan is het heel simpel om muziek van youtube af te halen.
jup doe ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zou via youtube converteren. Is behalve gratis ook nog legaal. Gewoon een youtube converter downloaden en dan is het heel simpel om muziek van youtube af te halen.
Spotify heeft in elk geval het album Quaerite Lux in Tenebris, maar meer ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:31 schreef SoraAoi het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen enkele site of service gevonden die aan mijn eisen voldoet. Ik zou graag CD's van Rossomahaar willen downloaden maar niemand die die geweldige band heeft. Een beetje matig want ze hebben enkel stomme top40 hits
Werkt inderdaad uitstekend. Ik download op die manier van allerlei muziek. (NB: Als ik iets echt goed vind, schaf ik het fysiek aan op cd)quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:16 schreef anusmega het volgende:
gebruik gewoon google. En tik achter de naam van het nummer Zippyshare of Mediafire en je kunt het desbtreffende nummer downloaden in perfecte kwaliteit.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef BountyHunter043 het volgende:
het begint met een s en het eindigt op een k
Via normale programmas is het ook gewoon legaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Alsof audiofielen überhaupt naar mp3 luisteren?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:36 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Als je geen audiofiel bent is dat de uitkomst ja.
Ik raad het niet aan, want je kan echt veel beter kwaliteit krijgen door gewoon een mp3 te downloaden.
Ohja, die zijn weer te goed voor mp3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:27 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Alsof audiofielen überhaupt naar mp3 luisteren?
http://binsearch.info/?q=(...)adv_age=1100&server=quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:31 schreef SoraAoi het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen enkele site of service gevonden die aan mijn eisen voldoet. Ik zou graag CD's van Rossomahaar willen downloaden maar niemand die die geweldige band heeft. Een beetje matig want ze hebben enkel stomme top40 hits
Spotnet is zo makkelijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef utopie het volgende:
spotnet en een nieuwsgroepen abonnement nemen
Voor een simpele mp3 speler is de kwaliteit daarvan goed. Maar in de auto met subwoofer hoor je duidelijk het verschil tussen één van YouTube en een mp3 met goede kwaliteit (320kb/sec)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:57 schreef Phantomesse het volgende:
Waarom niet via youtube?
www.youtube-mp3.org ofzo was het, linkje plakken, dan convert ie 'm en download je 'm met 10 seconden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |