Zonde van je melk wel als je er te laat achter komt..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:30 schreef MonteCristo het volgende:
Ik heb dat ook wel eens als ik half slaperig een kom muesli in de ochtend wil eten. Zet ik uiteindelijk de muesli in de koelkast en de melk bij het brood
Wut? Is gewoon goed met een T hoor.quote:
Je maakt het erger.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Is gewoon goed met een T hoor.
Dat het met een T is en ik dus niet begrijp waarom ik gecorrigeerd word terwijl ik het goed doe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:38 schreef Dastan het volgende:
Wat voor punt probeer je daar precies mee te maken?
Er zijn inderdaad meer verstandelijk gehandicapten op de wereld ja.quote:
Och, zoiets had ik al snel door toen het brood eenmaal ondergedompeld was met de melk...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zonde van je melk wel als je er te laat achter komt..
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat het met een T is en ik dus niet begrijp waarom ik gecorrigeerd word terwijl ik het goed doe.
waar staat die functie dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef delano.888 het volgende:
WAAROM?
Net een half uur lopen zoeken naar mijn telefoon, halve huis op zijn kop gezet, maar nee geen telefoon, en het ergste nog, hij stond op stil, dus kon ik er niet heen bellen.
TOEN besefte ik me dat ik een HTC heb en dat HTC een functie heeft op die HTC Sense site, zodat je tel overgaat. (zelfs als hij stil staat) Dus dat deed ik en toen ging hij over in me koelkast.
Maar wtf, het is toch vaag dat je dat onbewust kan doen?
Hint: wederkerend werkwoord.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat het met een T is en ik dus niet begrijp waarom ik gecorrigeerd word terwijl ik het goed doe.
Gaat ook de afbraak van de materialen tegen die plaatsvinden onder warmte en zonlicht. Als ik op reis ga neem ik ook altijd een vrieskist mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:56 schreef Akwasi het volgende:
Daar leg ik mijn telefoon altijd. Ik had gehoord dat de kou je telefoon beter bereik geeft.
gr gr
TS wordt dement.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef delano.888 het volgende:
WAAROM?
Net een half uur lopen zoeken naar mijn telefoon, halve huis op zijn kop gezet, maar nee geen telefoon, en het ergste nog, hij stond op stil, dus kon ik er niet heen bellen.
TOEN besefte ik me dat ik een HTC heb en dat HTC een functie heeft op die HTC Sense site, zodat je tel overgaat. (zelfs als hij stil staat) Dus dat deed ik en toen ging hij over in me koelkast.
Maar wtf, het is toch vaag dat je dat onbewust kan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |