Aloha!

B&G; heel stoer ding!

niet stiekem opvoeren he?

Isa; hopelijk kan je schoonzus haar moeder overtuigen en mag Ross naar zijn opa.
Vrijdagochtend fietstocht door Amsterdam was ontzettend leuk! Zo'n beetje alles gezien en ook nog een kopje koffie gedronken bij mn peetoom die toevallig thuis was (woont tegenover Carré). Weet niet precies alles meer maar we hebben de Wallen, Zeedijk, Rembrandtplein, Nieuwmarkt, Waterloopplein, Sarphati, Museumplein, Vondelpark, Leidseplein, PC Hooftstraat, Jordaan en het Westerpark gezien. Begonnen met een paar superlekkere bonbonnetjes, 's middags geluncht en aan het eind nog even met een scone (met jam en room) in het zonnetje gezeten. Het was prachtig weer. Daarna thuis naar het UWV geweest maar dat was nogal kort want het systeem lag er uit dus ze kon niks. Toen kwamen mn ouders en zusje bij me eten en Gooische Vrouwen kijken.
Gisteren stond ik op met hoofdpijn maar met paracetamols in mn mik ben ik gaan tennissen, 2,5 uur competitie. Ik was verschrikkelijk, laten we het daarop houden.. Nog even geborreld en terug snel douchen want DH kwam op visite en mn hoofd knalde onwijs. Ging gelukkig steeds beter en het was gisteravond (nou ja, nacht haha) gezellig met DH. Hoe later het werd, hoe serieuzer de gesprekken werden natuurlijk

Heb een doosje Leonidas bonbons gekregen
En vandaag helemaal niks. Oja, nog even wat voorbereiden voor dinsdag. Voorbeelden verzinnen en proberen wat vragen te verzinnen die ik tijdens mn gesprek kan stellen.