Of minder dan 3 sterren op het shirt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou me echt rot schamen als ik 6e zou staan in de Eredivisie.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon veel praatjes
Je slaat een modderfiguur door een grote bakkes te hebben over spelers die spelers van je eigen club het snot voor de ogen spelen.quote:
Het snot voor de ogenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je slaat een modderfiguur door een grote bakkes te hebben over spelers die spelers van je eigen club het snot voor de ogen spelen.
Je refereert toch ook naar Ajax, of niet dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Al die Ajax fans die zich angesproken voelen.
Ik hoorde net zo'n stroomlaserschokeffectding, was het dat? Want ik keek effe niet naar het beeldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef TwenteFC het volgende:
Special effects van Eredivisie live.
Klopt, dat ze 6e staan, maar als je een echte Ajax fan bent weet je dat ze na 32 wedstrijden wel weer in de top 3 staan, dus dan hoef je niet zo te happen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je refereert toch ook naar Ajax, of niet dan?
idd, ik zag alleen niet echt wat er stondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef TwenteFC het volgende:
Special effects van Eredivisie live.
Wat is er mis met Cabral?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk naar de basiself. Cabral, Mulder en nog een paar van die cliniclowns. Misschien kun je daar beter fopjes over maken.
Maar je mag, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |