Een Clio. Maar hoe doe jij dat dan met je reiswieg bijvoorbeeld? Die past niet naast een maxicosi op de achterbank. En ik zie een dagje uit met opa en oma dus ook niet gebeuren want dat past ammel nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nieuwe auto
Maar wat heb je nu dan dat het niet past? Want zelfs in mijn panda past het onderstel van de wandelwagen...
Nah, mensen zijn nog wat flexibeler dan zon bak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef Kyara het volgende:
Nou, met 2 personen naast een maxi-cosi op de achterbank zie ik ook in onze gezinsauto niet snel gebeuren hoor.
Whehe. JD heeft ook een Clio, maar nieuwer model. MAarja, da's dan weer een driedeurs. Da's wel zo verrekte onhandig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:21 schreef Nirak het volgende:
Nja, ik heb de "nepauto" en mijn mevrouw de echte
Dus als we met meer mensen weg gaan nemen we de mondeo mee (station), die is groot genoeg. En bij mijn panda gooi ik het op de achterbank naast de maxicosi. Hoewel ik denk dat als ikdie krat voor mn werk uit de achterbak haal de reiswieg er wel rechtop in zou kunnen. Das dan weer het voordeel van die lelijke blokkendoos van een panda
Idd jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
@timejumper.
laat die spermadonor nog maar even zitten. ben pas 21 :$
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
@timejumper.
laat die spermadonor nog maar even zitten. ben pas 21 :$
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening dan
Doe maar gewoon flink kwijlen als je babytjes ziet, deed ik ook (vroegehur) en begin er later maar aan
![]()
Ik vond babytjes vrogah helemaal niks...stinken, huilen en kwijlenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening dan
Doe maar gewoon flink kwijlen als je babytjes ziet, deed ik ook (vroegehur) en begin er later maar aan
![]()
Nouuuu..... Vooruit danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef Rixtje het volgende:
Nirak wil je mijn datum op 13 april zetten? Alvast bedankt!
Ik ook! Heb nml geen zin om morgen te gaan werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:47 schreef bitterend het volgende:
Nirak ik ben erg benieuwd of al het voorwerk bij jou, jou bevalling gaat versoepelen strakkies!ik hoop van wel natuurlijk
Ohwquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$
Dan moet je wel meer info geven he, want wij zijn nieuwsgierigquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$
Wij hebben een Ford Ka, die klap je (de achterbank danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef Faithz het volgende:
Wij moeten dan ook nog een hond meenemendus ik ben bang dat voor de weekendjes weg de skibox er nu altijd op moet
Ik heb mn wagen volgeladen..
Btw met een iets kleinere auto: klap je toch de achterbank in delen neer?
Zullen we ruilen? Ik heb namelijk veel zin om te werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook! Heb nml geen zin om morgen te gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |