abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103140828
Om een lang verhaal kort te maken mijn ouders zijn overleden en in mijn rouwperiode stond ik er alleen voor. Ik heb in die tijd flink gefeest en heel wat schulden opgebouwd. Tijdje terug kwam ik op straat te staan en nu woon ik in bij mijn oom en tante.

Daar ben ik ze heel erg dankbaar voor en nu wil ik alle fouten rechttrekken. Ik heb een nieuwe baan, na lang zoeken want ik heb geen diploma's. Mijn tante schiet de reiskosten voor want mijn eerste salaris komt over anderhalve maand pas. Vrijwel direct toen ze dit hoorde vond ze het slimmer dat ik stopte. Dat kan ik ergens wel begrijpen maar ik kom geen ruk verder zonder baan dus dat weiger ik.

Het probleem echter is dat in de ogen van mijn tante letterlijk alles fout is. Ik bied constant mijn excuses aan maar dat baat niet. Ik help in het huishouden maar dan word mijn oom boos oop mij omdat mijn tante lui is als ik het niet doe word mijn tante boos omdat zij het moet doen.

Kort gezegd het maakt niet uit het is altijd mijn fout.
Ligt het aan mij? Zie ik het verkeerd ?
Ik neem alles maar met een korreltje zout en zo snel als het mogelijk is ben ik weg. Maar dit tast wel mijn zelfvertrouwen aan.

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 16-10-2011 11:10:07 ]
Scratch
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:13:48 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103140923
Ik denk eerder dat ze hun frustraties op je botvieren, niet zozeer dat je iets verkeerd doet. Het is natuurlijk ook niet niets om opeens de dochter van je overleden broer/zus in huis te hebben.
En die periode losbandigheid na zo'n heftige gebeurtenis als allebei je ouders verliezen, lijkt mij niet meer dan menselijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103141051
Ik begrijp het wel en ik ben ze ook gewoon tot last. Maar ik weet niet wat voor aanpak ik moet hanteren ik doe echt wel zo veel mogelijk voor hun om hun het idee te geven dat ze er wat voor terug kijken. Ik maak schoon k doe de afwas ik heb de huiskamer behangen en geverft terwijl hun een lekker wijntje biertje deden en vervolgens was het niet goed genoeg. Het is hier egt een zwijnenstal als ik wakker word ligt er papier lege flesje snoepverpakkinge lege zakke chips op de grond en als ik dat.niet opruim dan is iedereeen boos. En ik begrijp het gewoon niet... Dan krijg ik ook nog van die opmerkingen zogennaamde grapjes ja ik laat me huis schoonmaken.. Dan denk ik ja ik ben geen butler. En elke keer als mijn oom boos wordtt op mijn tante komt mijn tante aan mijn vertelle hoe dat door mij komt... Naja ik ben het gewoon zat en moest et even kwijt denk ik..

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 16-10-2011 11:10:41 ]
Scratch
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:24:33 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103141077
Zijn er helemaal geen andere opties voor je dan als een soort Assepoester bij je oom en tante wonen?Instanties waar je terecht kan, vrienden?
In ieder geval zeker niet zwichten onder de druk je baan op te zeggen, want dat is wel jouw lijntje naar jouw toekomst.
pi_103141174
Mijn ervaring met instanties is niet erg positief en ik ben hier ook zo.snel.mogelijk weg. Naast dat dit eruit moest hoopte ik stiekem dat iemand hun kant van het verhaal kon uitleggen en zeggen dat ik me aanstel.of zo en dat als ik een andre aanpak zou doen alles opgelost was. En hier kan weggaan met het gevoel van dit is wel mijn enigste familie.en no mather what ik ben er voor hun en zij zijn er voor mij..

Ach ja ik heb hoop....
Scratch
pi_103141282
Heeft iemand de OP nog!!!
pi_103141463
Veel succes ermee!
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:56:18 #8
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103141537
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:38 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit ja.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_103141609
quote:
8s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:09 schreef blup het volgende:
Wat doe je verkeerd?

[..]

Dat.
Mwah dat feesten in een rouwperiode is eigenlijk wel herkenbaar. Je moet toch je zinnen verzetten.
Jammer dat de OP weg is, weet niet helemaal in welke context dit is en om wie het gaat :p
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:10:58 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103141795
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:38 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jahoor, uw R&P mod.
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:12:18 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103141830
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:31 schreef wolkenkrabber het volgende:
Mijn ervaring met instanties is niet erg positief en ik ben hier ook zo.snel.mogelijk weg. Naast dat dit eruit moest hoopte ik stiekem dat iemand hun kant van het verhaal kon uitleggen en zeggen dat ik me aanstel.of zo en dat als ik een andre aanpak zou doen alles opgelost was. En hier kan weggaan met het gevoel van dit is wel mijn enigste familie.en no mather what ik ben er voor hun en zij zijn er voor mij..

Ach ja ik heb hoop....
Ik vind in ieder geval niet dat je je aanstelt, eerder dat je oom en tante zich wel wat anders zouden mogen opstellen. Maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.
pi_103146123
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef wolkenkrabber het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken mijn ouders zijn overleden en in mijn rouwperiode stond ik er alleen voor. Ik heb in die tijd flink gefeest en heel wat schulden opgebouwd. Tijdje terug kwam ik op straat te staan en nu woon ik in bij mijn oom en tante.

Daar ben ik ze heel erg dankbaar voor en nu wil ik alle fouten rechttrekken. Ik heb een nieuwe baan, na lang zoeken want ik heb geen diploma's. Mijn tante schiet de reiskosten voor want mijn eerste salaris komt over anderhalve maand pas. Vrijwel direct toen ze dit hoorde vond ze het slimmer dat ik stopte. Dat kan ik ergens wel begrijpen maar ik kom geen ruk verder zonder baan dus dat weiger ik.

Het probleem echter is dat in de ogen van mijn tante letterlijk alles fout is. Ik bied constant mijn excuses aan maar dat baat niet. Ik help in het huishouden maar dan word mijn oom boos oop mij omdat mijn tante lui is als ik het niet doe word mijn tante boos omdat zij het moet doen.

Kort gezegd het maakt niet uit het is altijd mijn fout.
Ligt het aan mij? Zie ik het verkeerd ?
Ik neem alles maar met een korreltje zout en zo snel als het mogelijk is ben ik weg. Maar dit tast wel mijn zelfvertrouwen aan.
Wat vreselijk triest, sterkte in ieder geval.
Ik heb zo geen pasklaar antwoord voor je problemen, ik snap niet zo goed waarom je tante wil
dat je je baan opgeeft, ik snap wel dat het voor hun ineens een hele verandering moet zijn om
jou ineens in huis te krijgen. Wat ZEKER niet jouw schuld is natuurlijk en tja dat je een tijdje
hebt gefeest en schulden hebt gemaakt was waarschijnlijk jouw manier om dit verlies te
verwerken, daar zou ik als ik jou was me verder niet heel erg schuldig over gaan lopen voelen.

Uiteraard moeten de schulden natuurlijk wel weer afbetaald worden, maar hoe je dat moet doen
als je je baan opgeeft snap ik dus niet.

In ieder geval heel veel sterkte !
pi_103220516
Je tante wil je niet kwijt want je doet het huishouden voor haar, daarom wil ze dat je met die baan stopt.
pi_106813630
Edit
Scratch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')