Ja inderdaad, deed laatst BH met een 385 fury warrior, die deed 34k. Maarja, dat is dan ook gewoon een zerg boss met een deel AoE erin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, met veel ilvl391 haal je vaak wel rond de 30k dps.
quote:
Ik zou er niks van aan WoW bestedenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
Voor die 40 euro zou ik mn druid realm + factionchangen.
Zul je zien dat er een topguild naar die realm transferred om overal server first te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef KanNichtSehen het volgende:
Mijn realm is veranderd van ''Low populated' naar 'New Players'![]()
![]()
quote:Will replays be available after BlizzCon is over?
Yes! Anyone who purchases a Virtual Ticket will be able to access on-demand replays of all four channels of coverage for up to two weeks after the end of the event.
19:00 tot 05:00 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef KanNichtSehen het volgende:
Van hoelaat tot hoelaat is het dan? *geen zin heeft om het op te zoeken*
Ah okéquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:54 schreef Abby79 het volgende:
Met het virtual ticket kun je tot 2 weken erna kijken, dus tijden zijn niet heel belangrijk
[..]
Ben sinds een paar dagen weer aan het spelen en ben maar wezen rerollen naar orc Shamanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik heb weer eens een shaman altje aangemaakt... kijken of deze wél op en voorbij lvl 30 komt
Omdat Orc Shaman > rest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |