Kaap van je topic? Moi? Geen idee waar je het over hebtquote:
Ik ben de WSC/solar racing eigenlijk pas in 2007 echt gaan volgen, dus in dat opzicht was dat 'net voor mijn tijd'...quote:Dit jaar is het 10 jaar geleden dat ik mee deed als onder andere tekenaar/constructeur en coureur. Voor mij wel een symbolisch jaar dus.
Ik ben ook benieuwd hoe e.e.a. zal gaan lopen in oktober. De eerste ontwerpen beginnen al zichtbaar te worden, hier en daar wordt al piepschuim gefreesd en in ieder geval Cambridge is al bezig met hun daadwerkelijke auto. Nog maar 264 dagen tot de WSC! (countdowntimertje op mijn website gezetquote:Ben zeer benieuwd hoe het dit jaar zal gaan en ik ben ook zeer jaloers op het schaalmodel dat je hebt weten te krijgen.
Hij is vandaag onthuld, de scoop gun ik aan JeroenH over maar hij is behoorlijk veranderd ten opzicht van zijn voorganger.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef TR08 het volgende:
Ik zie dat gegokt wordt dat Nuon Solar Team ook voor asymmetrisch gaat op het blog: Ik gok van niet.
Moet eerlijk bekennen dat ik de auto nog niet gezien heb dit jaar...
Dat er weinig gepost wordt wil niet zeggen dat er weinig gelezen wordt, dit is een echt lurktopicquote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef JeroenH het volgende:
Yay, discussie ipv monoloog!
Het is een geinig bijprojectje, maar ik vraag me af hoeveel extra energie het ze oplevert t.o.v. de teams die hun auto of paneel op schragen zetten en het ding gewoon elke tien minuten handmatig bijstellen. Het zijn studenten, uren zijn toch gratisMaar profi is het wel.
De auto van dat team ziet er op de foto's wel retestrak uit trouwens, zeker voor een first-time team.
Voorlopig ben ik zeer benieuwd naar de auto's van Nuon (weten we morgen) en Tokai (weten we misschien in augustus, moet nog zien dat ze woord houden). Tokai, Nuon en Michigan zijn toch de 'big three'.
We gaan het zien!
Done!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:04 schreef Anne het volgende:
Hallo JeroenH, ik heb je een hele tijd terug een PM gestuurd. Zou je daar eens naar willen kijken?
Accu's zijn inderdaad de beste manier om de verdeling goed te krijgen. De motor (vaak ook zwaar) zal wel achter de coureur zitten. De motorcontroller wil ook wel redelijk zwaar zijn, de maximum power point trackers wegen al duidelijk minder. Maar goed, al die componenten bij elkaar zijn toch weer redelijk wat gewicht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef Erasmo het volgende:
Hotlinken vinden ze niet zo leuk in Delft dus hier een mirror op groot formaat:
[ afbeelding ]
Het is wel makkelijker instappen maar het is ziet er zo raar uitBen benieuwd hoe ze gewichtsverdeling goed houden, gokje van mijn kant is dat de accu's aan de andere kant zitten.
Oei, erg late reactie maar toch:quote:
Soms, somsquote:
Doe ik!quote:Is inderdaad een fijn gevoel om gewaardeerd te worden, dan weet je dat je op de goede weg bent
Vind het ook nog steeds wel leuk om het een beetje te volgen hier in het topic, en als ik zo naar de views kijk, zijn er nog wel wat meer die meelezen, dus blijf vooral updates posten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |