Gaat een beetje lastig..quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:39 schreef damirovic het volgende:
Ghost perfect unit vs zerg^
lekker snipen+emp voor niks bijna
check die finale van blizzcon 11 maar.
die 20 broodlords waren niet het handigste om te maken...quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:39 schreef damirovic het volgende:
Ghost perfect unit vs zerg^
lekker snipen+emp voor niks bijna
check die finale van blizzcon 11 maar.
Wacht daar nog maar mee, het is vrij duidelijk dat er nog heel veel gaat veranderen. Niet dat ik geen vertrouwen heb in blizzard, maar ze komen altijd eerst met enorm vette dingen waarvan de helft gewoon weer afvalt/enorm verandert.quote:
Wat moet je anders tegen 15+ gecloakte ghosts? Ze maken alles af wat op hun afkomt behalve zerglings en misschien banelings. Ze zijn zeer kost effectief tov zerg (en toss?)quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:10 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
die 20 broodlords waren niet het handigste om te maken...
Ja, denk ook niet dat we LAN krijgen bij hotsquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Wacht daar nog maar mee, het is vrij duidelijk dat er nog heel veel gaat veranderen. Niet dat ik geen vertrouwen heb in blizzard, maar ze komen altijd eerst met enorm vette dingen waarvan de helft gewoon weer afvalt/enorm verandert.
Ik moet zeggen dat ik zelden tegen zoveel ghosts in gevecht kom, maar als je weet dat je verder niets hebt halen BL's het niet. Dat weet iedereen, dus moet er wat anders komen. Misschien wel 1000 roaches en 200 overseers, maar niet dit. Voor mijn gevoel had hij de hele wedstrijd in handen, dit was een raar einde.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:13 schreef damirovic het volgende:
[..]
Wat moet je anders tegen 15+ gecloakte ghosts? Ze maken alles af wat op hun afkomt behalve zerglings en misschien banelings. Ze zijn zeer kost effectief tov zerg (en toss?)
top comment van dat filmpje hierbovenquote:omg broodlords! lol jk i got ghosts. OMG ULTRALISKS! lol jk i got ghosts
Wat voor strat deed je danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:24 schreef Tom_Poes het volgende:
Net de sennheiser cup gespeeld! 1e ronde tegen een diamond (ik ben gold) ZvZ dus 7pool. 2e ronde tegen een master ZvZ --> dood.
Hij typte het in zo'n prive bericht na de match, niet tijdensquote:Op donderdag 10 november 2011 09:56 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Mooiwat een onzin zeg hehe. Heb je alles overgetypt? Of komt het uit een replay?
iemand 2 leagues lager?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef Salamando het volgende:
Ik dacht, even spelen tot ik een win heb. Het duurde nog even.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |