SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax ook niet. Twente ook niet. PSV ook niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Maar serieus. Of ik nou zo'n kampioenswaardig AZ heb gezien? Nah...
PSV nog het meestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax ook niet. Twente ook niet. PSV ook niet.
Dus je kunt er net als vorig jaar niks over zeggen.
Gaan hopelijk weer punten laten liggen in uitduels, echt moeilijke tegenstanders hebben ze ook niet. Twente, PSV en Ajax hebben ze al gehad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Maar serieus. Of ik nou zo'n kampioenswaardig AZ heb gezien? Nah...
Ik zou zo graag eens in zo'n kleedkamer kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
De Boer was woest in de rust, zei die net. En terecht, slappe zakken de eerste helft.
Janssen wordt verkeerd gebruikt en vandaag stond ie op zijn juiste positie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Komakie het volgende:
AZ werkt hard en daar kom je een eind mee als je tegen een team speelt wat niet goed in zijn vel zit. Veel eruit springende voetballers hebben ze niet, maar ze zitten er wel bovenop. Zoals het hoort!
Was de emotie rondom de goal van Janssen trouwens echt zo matig of ligt het aan mij?
Dat!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Janssen wordt verkeerd gebruikt en vandaag stond ie op zijn juiste positie!
Meteen man of the match
Kan iemand die man zijn roze bril afdoen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Stiggie het volgende:
http://eredivisielive.nl/video/27623-de-boer-na-ajax-az.html
Gelukkigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Blessure van Vermeer valt mee. Werd vol in zijn maag geraakt. Vandaar dat hij even de weg kwijt was (en zijn maaginhoud).
Dus Vermeer keept gewoon volgende week?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Blessure van Vermeer valt mee. Werd vol in zijn maag geraakt. Vandaar dat hij even de weg kwijt was (en zijn maaginhoud).
Hoezo gelukkig??quote:
Alsof we dan een keeper nodig hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus Vermeer keept gewoon volgende week?
het lijkt me beter dat die voor de wedstrijd compleet flipt tegen die watjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
De Boer was woest in de rust, zei die net. En terecht, slappe zakken de eerste helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |