Het begint om 14:00 uur, Claudia. En volgens mij verwachten ze een afterparty.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe laat begint het en is het afgelopen, Ssserpente?
Innepin, wat een vreselijke situatie.![]()
quote:Paddenstoelenexcursie
Waar ? Poelbos 0, Goes
Wanneer ? 23 oktober 2011 - 14:00 tot 00:00
I.V.N. de Zeeuwse Delta organiseert op 23 oktober een paddenstoelenexcursie in het poelbos.
Onder begeleiding van een deskundige wordt gezocht naar paddenstoelen.
Omdat er een hoop paddenstoelen zijn, die er niet als zodanig uitzien is dit zeer interessant voor iedereen.
Kosten voor deze excursie ? 3,00 per persoon.
Heb ik overwogen, maar eerder slapen is tnt nog nooit gelukt. En ze slaapt zeker nog drie uur 's middags. En in de kinderwagen slapen is al helemaal geen optie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef _Bar_ het volgende:
Sserpente, ik leg Roy sinds woensdag telkens om 12 uur op bed (daarvoor een boterham eten) en dan is hij meestal wakker rond half 2 2 uur. Misschien is dat een optie?
Of lekker de wandelwagen mee zodat ze daarin nog kan slapen mocht ze erg moe worden.
Ai, dat is net een lastige tijd. Ik waag het er in dat soort situaties maar op, of ik probeer Ivan tevoren in ieder geval een half uurtje in de auto te laten slapen. Ik zou er zelfs een stuk voor omrijden. Maar Ivan slaapt ook absoluut niet in de wagen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Het begint om 14:00 uur, Claudia. En volgens mij verwachten ze een afterparty.
[..]
Nee, daar baal ik nu wel een beetje van. Oefenen lukt me ook niet, omdat ze per se op 'n buik wil ("Nee! Daar!" *Wijs) en direct van m'n rug afglijdt zodra ik toch een poging waag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef Twinkly het volgende:
Brrr Innepin!! Eigenwijze peuters ook! Ze snapt denk ik totaal nog niet dat auto's echt gevaarlijk zijn
![]()
Ssserpente, dat klinkt super leuk! Heb je inmiddels leren rugdragen? Misschien dat je dan de doek mee kunt nemen zodat ze toch wat kan slapen? Niels slaapt dan maar max. een half uur, maar redt het dan toch tot 's avonds.
Spannend Bar! En wat lief dat hij jullie helemaal platknuffeld
Ik was al teleurgesteld omdat je er niets over zei.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Enigmatische opmerking, trouwens:
"Omdat er een hoop paddenstoelen zijn, die er niet als zodanig uitzien is dit zeer interessant voor iedereen."
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik was al teleurgesteld omdat je er niets over zei.
quote:
Ja, herkenbaar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:13 schreef het-is-mij het volgende:
Tijn diet dat ook dat kreunen,als hij de trap op gaat en de leuning vast pakt bijv.
Of vanmi wilde hij een leeg bierkrat optillen lukte ook niet ;-) maar wel kreunen haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |