quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef Sorbootje het volgende:
Sukkels zijn het inderdaad!
Isabeau ga je mee naar boven?
Nee NIET NAAR BED
Wil je zelf traplopen?
Ja oke!
sukkel
Haha, dat werkt hier ook altijd. Of vragen wel autootje hij meeneemt naar boven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef Sorbootje het volgende:
Sukkels zijn het inderdaad!
Isabeau ga je mee naar boven?
Nee NIET NAAR BED
Wil je zelf traplopen?
Ja oke!
sukkel
Ruben is van "ja maar ik ben helemaal alleen!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben ook een koning tijdrekken. Het was dus zo:
enoooooooooorm lang tandenpoetsen
schone luier en pyama aan
'ik moet nog even plasje doen op de wc' (tja en je gaat niet zeggen, doe maar in je luier)
pyama naar beneden, luier uit
kwartier op de wc,, (komt nog plasje hoor, echt mama)
boekje lezen, 'ik wil niet die, ik wil een andere, nee niet die.'
'mag ik nog een slokje water drinken?'
'Ik wil nog een verhaaltje, nog eeeeeeentje?'
Maar hij heeft me er niet meer mee. We doen nu eerst een plasje op de wc, daarna luier om, pyama aan, twee boekjes om uit te kiezen en een bekertje water mee naar zijn kamer. Binnen vijf minuten is het eigenlijk altijd stil.
Gisteren stopte ik hem in bed, licht uit, kusje geven. zegt ie, in een laatste poging van tijdrekken: 'Ik ben heeeeel zielig hoor'Ja schat heel zielig, welterusten.
Jeetje, Bar het houdt ook niet op zeg... hoe is het vandaag bij de ha gegaan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
We gaan morgenochtend met Roy langs de ha ochtendurine mee en grondig laten onderzoeken.
Vanavond hadden we namelijk weer wat geks, Roy had nog een uurtje geslapen en werd overstuur wakker, en was niet echt te troosten.
Nadat hij wat gekalmeerd was zat hij in zijn kinderstoel een boterham te eten, toen ineens zijn linkerbeen ging trillen, alsof hij het erg koud had, maar koud voelde hij niet aan en kippenvel was er niet. Zijn been bleef trillen en even later ging zijn linkerhand ook mee doen. Het gekke was wel dat Roy bij volledig bewustzijn was en rustig door aan het eten was.
We hebben toen eerst m'n schoonzus opgebeld die heeft ervaring met mensen met epilepsie, en uitgelegd wat er met Roy gebeurde.
Die gaf aan dat dat idd ook een vorm van epilepsie kan zijn, ze gaf als tip om dit op te schrijven om later mee te nemen naar de ka.
En om maar even te bellen naar de hap ivm mochten er veranderingen zijn we moesten bellen volgens de ka van vanmorgen.
Dus wij de hap gebeld alles uitgelegd, en die adviseerden dus om morgen eerst maar eens langs de ha te gaan om Roy goed te onderzoeken. Want er moet iets zitten wat dit veroorzaakt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Soms is ze ook gewoon slimmer dan ik. Of liever gezegd, ben ik gewoon een beetje dom.
Als ze naar bed gaat 's avonds moet er altijd een beker water mee. Regelmatig roept ze me na vijf of tien minuten omdat ze 'nieuwe water' wil. Loop ik vervolgens met die beker (die nog helemaal vol zit) naar de badkamer en ik doe aslóf ik er nieuw water in doe. Denk ik bij mezelf "zo, heb ik die mooi even te pakken!"
Tot ik me realiseer dat het haar helemaal niet om het water gaat en ik preciés doe wat ze wil.
Hij gaat wel slapen hoor!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Lennon, even liggen is natuurlijk véél beter dan slapen. Slapen is voor babies.
Hier ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Haha, dat werkt hier ook altijd. Of vragen wel autootje hij meeneemt naar boven.
Ja zo had ik het ook wel opgevatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hij gaat wel slapen hoor!!![]()
Soms gaat hij trouwens lezen... zo schattig om te zien.
Ja, alleen is het soms lastig 's avonds. Dan wil hij de lamp aanhouden en dat doen we niet. De lamp op de gang mag wel aanblijven, hij heeft een stuk glas bovenin de deur, dus dat schijnt wel door. Als hij binnenkort het grote bed krijgt, krijgt hij ook een echt lampje op zn kamer. Heeft hij nu niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja zo had ik het ook wel opgevat![]()
Schattig dat lezen!
Nou ja opzich wel goed, alleen de ha vind dat we minder snel zetpillen moeten geven, maar pas als hij echt last heeft van koorts/pijn, maar daar zit het hem nou net, Bij Roy zie/merk je niet dat die ziek is,Die gaat niet op de bank liggen, die slaapt niet ineens veel meer,die is niet hangerig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje, Bar het houdt ook niet op zeg... hoe is het vandaag bij de ha gegaan?
oooh elin kan t dan echt bekijken hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:26 schreef Estrys het volgende:
Bar is er niet een vereniging waar je terecht kan voor meer informatie over epilepsie?
SorbootjeZe zijn soms zo gehaaid he die peuters.
Wat Seb trouwens ook weleens doet is een flinke slok water nemen en het vervolgens zo uit zijn mond laten lopen. Expres dus. Pyama en romper natEigenlijk moet ik hem dan gewoon met natte kleren instoppen maar ja dat vond ik dan ook weer een beetje sneu.
Hij heeft het ook maar 1 keer gedaan want ik waarschuw hem nu al voordat hij een slokje water krijgt. Hij krijgt ook geen water mee naar zijn kamer, ik geef hem een slokje in een beker en die beker neem ik weer mee. Nee anders weet ik het wel, dan is alles nat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oooh elin kan t dan echt bekijken hoormaar die krijgt geen water mee naar r kamer.
ze klimt (blijkbaar) via onze stoel, op de tafel en gaat dan in de kinderstoel zitten..dat is bizar als je alleen thuis bent, je even omdraait, terugdraait en je kind zit opeens hoger dan ze zelf kan kijken
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hier ook!
Lente neemt trouwens tegenwoordig van alles mee dr bed in: boekjes, d'r haarborstel, autootjes.
Ze slaapt er prima bij, het wordt alleen een beetje vol.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik belde net naar mijn ouders, kreeg ik Seb aan de lijnhallo mama, ik ben met ponyhuis aan het spelen. whaa mijn mylittle pony huis van vroeger dus! Ik ga er binnenkort ook maar eens spelen denk ik
Same here! Lente heeft nu drie koeien (papa, mama en baby) en heeele grote beer, Bumba, een konijntje, een varken, een pop, een doekje, Winnie the Pooh, een Hemamuis, een pinguin, Dikkie Dik, een extra deken, een badspeeltje en twee boekjes in d'r bed liggen. En o wee als er iets ontbreekt. "Oooooh! Miauwtje!" roept ze dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En mevrouw weet inmiddels ook precies wat er zou moeten liggen. J. had eergisteren er wat uitgehaald, en een kwartier later was het door de babyfoon: Paaaaapa, vlinnur? Paaaaapaaaaa, mijn poppie?
Maar he, whatever makes her sleep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |