Lentequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat bij Lente de koorts ooit zo snel is komen opzetten, Bar. Ik meet eigenlijk nauwelijks. De laatste keer was ze echt erg warm en toen heb ik de thermometer er maar eens ingestopt. Ze had toen bijna 41 graden.
Het is idd wel erg zuur dat je dat je Roy niet mee kunt nemen als ie wat hangerig lijkt. Ben benieuwd wat de ka gaat zeggen.
Lente is buitengewoon goedgemutst de laatste tijd. Ze luistert als een tierelier, heeft om alles lol, zit de hele dag de puzzelen en zingt zelfverzonnen liedjes. "Poep poeperdie poept" bijvoorbeeld.![]()
Vanmorgen even zonder buggy de stad in geweest en dat ging best goed! We hadden geen haast gelukkig, maar ze liep nog best aardig mee. Het voordeel is dat er door de hele winkelstraat een regengeultje ligt, dus daar liep ze netjes overheen. Een winkelier deed alleen niet zo handig, die vroeg of ze een spekje mocht. Ik antwoordde netjes met "Nee, hoor, dank je," waar hij zei: "Nee, mag ze niet eens een lekker snoepje?" En een andere klant viel 'm bij met: "Wat streng, zeg!"
Ik heb gezegd dat ze de Kinderbescherming maar moesten bellen.
Ah, op die fiets. Lente heeft hier ook vaak inspraak, hoor. Te vaak volgens Nils.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef miss_sly het volgende:
Het is geen vast stramien hier. Soms vraag ik haar iets en heeft ze daadwerkelijk inspraak. Soms moet het gewoon en gaan we ook, maar vaak mag ze daarin wel meebepalen wanneer. In dit geval kon het maar tot half vijf, maar had ik als optie achter de hand dat mijn ouders het morgen even afgooien daar. Geen man overboord dus. Ik kan me namelijk ook best voorstellen dat ze er soms gewoon echt geen zin in heeft. En omdat je toevallig klein bent, wil dat niet zeggen dat je altijd maar van alles moet doen omdat een ander dat wil. Vind ik dan he
Daar is Vicky ook helemaal weg van. Ik ga er ook eens naar op zoek.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef mikoxx het volgende:
Mijn mannen zijn idd nog niet geweest na hun tweede verjaardag. Ook hier geen reden om te gaan hoor, ik vind het wel prima zo. Al is het natuurlijk wel vreemd, volgens mij hebben ze hier het schema aangepast zoals bij jullie, Vicky, maar dan zou ik toch ook al wel een oproep gehad moeten hebben.
Ogentest is met drie jaar? Dus nu nog niet, dan ga ik er nog niets mee doen. Haha, grap, 5 over negen aanleren is best een goeie!
Dat vind ik écht knap!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En van de week tekende ze twee rondjes op elkaar en zei ze "acht'! Van wie ze dat zou heeft geleerd?
gehehe hier doet elin dat ook met de stoelen, wij hebben volgens haar allemaal een eigen stoel.. als ik even op een andere stoel ga zitten wordt ze woedend en blijft net zolang naar mijn eigen stoel staan wijzen en roepen dat ik daar moet gaan zitten, dat je er bang van wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:33 schreef Sorbootje het volgende:
Waar Isabeau mij gisteren tot stilte maande, was vandaag B. de klos. Hij haalde haar uit bed en zei: "Hallo lieverd, heb je lekker geslapen?"
Isabeau: "Nee papa, stilte!"
B.:![]()
En na het ontbijt, toen B. even koffie ging zetten ging ze snel in de stoel zitten waar B. in zat en zei: "Dit is mijn eigen stoel"
B.:
move along, nothing to see herequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gehehe hier doet elin dat ook met de stoelen, wij hebben volgens haar allemaal een eigen stoel.. als ik even op een andere stoel ga zitten wordt ze woedend en blijft net zolang naar mijn eigen stoel staan wijzen en roepen dat ik daar moet gaan zitten, dat je er bang van wordt
mooi ook, volwassenen mogen aan lex zitten..maar als er een kindje in de buurt komt, ramt ze m van de kinderwagen af, met een 'DOORLOPEN, DIE KANT OP en dan naar random rechts of links wijzen' MIJN BROERTJE, LATEN SLAPEN, DOEG!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |