abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103140610
Niels heeft een knijpkat van de AH in de vorm van een pinguin O+ Is dat een idee?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103140614
zo'n zaklampje is denk ik best ok, straks dichtdraaien iig, en ms iets met ledlampjes, die worden niet warm ... ;)
(ik heb laatst een roze :+ gekocht bij de action, met ledlampjes voor 1,49 :7 )

k ga ns kijken (vinnik leuk, shoppen geld uitgeven *O* )
ik kwam deze ook nog tegen, ms dat die wel genoeg licht geeft? maar is wel nijntje oO<

edit: twinkly een knijpkat :o das gelijk fitnessen voor zo'n kindje :D ofnie?
pi_103140669
Hij snapt het nog niet helemaal, maar het gaat niet zwaar, het is een speciaal voor kinderen. Er zit trouwens een ledlampje in.
Deze: http://www.totaalduurzaam(...)l-voor-kinderen.html
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103140720
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:54 schreef Twinkly het volgende:
Hij snapt het nog niet helemaal, maar het gaat niet zwaar, het is een speciaal voor kinderen. Er zit trouwens een ledlampje in.
Twinkly o, dat klinkt wel goed ja! :Y

Miss_Sly: deze zal Senna ook wel mooi vinden :P Hello Kitty, combi nacht/leeslampje met ledverlichting

op die site trouwens ook nog een led-lego-lamp:

die zet ik hier op t sintersantaverjaardagslijstje :Y
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:06:09 #55
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103140829
http://www.interieur-maat(...)en/kabouterlamp.html

Dit is ook een leuk lampje, een nachtlamp en zaklamp ineen.
pi_103140864
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.interieur-maat(...)en/kabouterlamp.html

Dit is ook een leuk lampje, een nachtlamp en zaklamp ineen.
Dat is 'm denk ik, wat goed VT! _O_ *O*
ik las ook dat je de lichtsterkte kunt instellen, brilliant! :Y
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 10:28:10 #57
5428 crew  miss_sly
pi_103141118
Geweldig lampje is dat :Y
Maar...het is bijna net zo duur als het lampje dat ik had gezien. Ik twijfel over dat lampje. Ik moet srtraks toch nog naar de Hema, zal ik even een foto proberen te maken, want hij hangt hier tegenover in de etalage. Ik weet nog niet of ik het nou leuk vind, of eigenlijk echt heel erg niet leuk :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103141515
Misschien is dit wat.
Of deze die heb ik zelf wel eens gehad, geeft genoeg licht om bij te lezen en gaat nog redelijk lang mee op de batterij. Is ook wel aardig kind-proof...
Ik heb van de Ikea nu een lampje, maar ik weet niet of ze die nog hebben. Rond lampje, kan je ergens tegenaan plakken, gaan 3 AAA batterijen in, zijn ledlampjes. En als je erop drukt gaat ie aan/uit.
Fake it till you make it...
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:27:16 #59
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103142130
Zoo het is weeral zondag, en deze vergeten we niet snel.
Vanmorgen al bezoek gehad van een ambulance en ha ivm epileptischeaanval bij Roy.
Roy was vanmorgen wakker geworden, lekker op bed melk gedronken, en we merkten dat Roy nog moe was, dus terug in zijn bed gelegd, ineens een uurtje later hoorden we een "vreemd,bekend"geluid.
stesolid gegeven en 112 gebeld, ze kwamen maar toen was Roy al uit de aanval en was behoorlijk suf nog van de stesolid.
Onderzocht, lichte verhoging (37,9) en iets rode oortjes, kan ontsteking zijn, maar kan ook door het huilen komen.
Roy mocht wel thuis blijven omdat ze in het ziekenhuis eigenlijk niets meer en minder doen dan hier bij ons thuis.

En het gekke is, Roy heeft net lekker gegeten, wilde spelen, niets niet suffig of moe door de aanval en medicatie. We hadden het er net tegen elkaar over, is dit het zelfde jongetje waarvoor een uur geleden de ambulance met sirenes voor langs kwam...

Het ambulance personeel heeft wel nog even gezegd dat we goed gehandeld hebben, en mocht er vandaag nog een aanval komen of hij word zieker dan direct het ziekenhuis bellen.
En anders morgenochtend de kinderpoli bellen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:19:57 #60
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_103143252
Jeez, Bar, wat een schrik! Fijn dat Roy zo goed reageerde na de Stesolid. (vraagje: móet hij echt Stesolid krijgen of zou hij anders niet uit de aanval komen?)
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:22:11 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103143300
Het moet niet, maar als de aanval langer duurt dan 5 min dan stesolid toedienen ;) denk dat Roy er 10 minuten in gezeten heeft.

Hij slaapt nu in elk geval, doen lekker niets meer vandaag.
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:34:34 #62
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_103143519
Na vijf minuten is het zeker wel prettig om Stesolid te geven...
Ik kan me voorstellen dat jullie niets meer doen vandaag!
Sterkte voor Roy :*
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:37:35 #63
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103143590
ik vind het wel "eng"omdat buiten Roy wat verkouden is, Roy verder niks lijkt te hebben waardoor er een aanval uitgelokt zou kunnen worden. En het ging alweer zo goed.
Het ambu personeel d8 dat het kwam omdat zijn temp misschien toch wat opgelopen zou zijn in snel tempo. Maar het is gissen.
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 12:43:35 #64
5428 crew  miss_sly
pi_103143716
He Bar, wat naar en eng weer. Fijn dat het weer over is en dat de ambulance zo snel kwam, maar toch niet nodig was.

Ik heb een foto van het lampje. Ik ben er intussen uit dat ik het kapje echt heel leuk vind, maar de houder niet. Ik zou het leuker vinden als dat op wit hout was ofzo.

Is er niet iemand op Fok die lampekapjes maakt? Staat me iets van bij. Misschien kan die me uitleggen hoe ik dat zelf kan maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:56:45 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:48:47 #65
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103143831
Toen ik belde en alles vertelde kwam Roy er al uit, dat heb ik ook gemeld, vandaar dat de ha meekwam.
Maar als ik de hap had gebeld, dan had ik eerst een tijd in de wacht gehangen en dat leek ons nu niet handig.

Mooie lamp Miss, het is dat ik momenteel drukker ben met de carnaval, want anders had ik het met alle liefde willen maken voor je.
pi_103145061
Bar, wat schrikken! Ik kan me goed voorstellen dat het nog enger is omdat je het nu helemaal niet aan kon zien komen ;( :*

Miss_sly, die houder past er helemaal niet bij inderdaad, modern + meer romantisch :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103145255
Jemig, Bar, wat een verhaal! En wat een schrik voor jullie. Gelukkig gaat het nu weer goed met Roy.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103145328
Wat is hij daar gevoelig voor joh Bar.. heftig weer zeg. Lijkt me doodeng blijven, ook al heeft hij het vaker gehad.Zo naar om te zien!
Net wat je zelf ook zegt, het ging al een hele poos zo goed!
:*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:25:20 #69
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103146792
Nou roy heeft koorts 39.6 zetpil gegeven.maar hij doet niet ziek, roy is nu met z'n blokken aan het spelen/gooien.
pi_103148455
Getsie Bar, wat vervelend allemaal weer!
Goed dat je zo snel kunt handelen!
Beterschap en hopelijk loopt het allemaal met een sisser af.

Miss, zo'n lampekapje kun je ook zelf wel leuk maken, simpel kapje van xenos, spuiten met spuitverf of pimpen met een behangetje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103148995
Brrrr Bar hopelijk verder aanvalsvrij! :*

Miss, zoiets moet idd wel zelf te maken zijn...
Fake it till you make it...
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:55:37 #72
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103151494
Books hoe gaat het trouwens bij jullie?
pi_103154874
Bar: jeumig... das idd weer erg schrikken, wat een hectiek -O- en wat fijn dat Roy nu weer lekker aan t spelen is... voor jullie toch een soort achtbaan lijkt, me .... :*
edit: ik lees nu dat ie slaapt en dat ie wiebelig is met lopen.. -O- lieve Bar, ik hoop zo dat Roy snel opknapt :Y :*

miss_Sly: dat kapje is idd leuk :Y en kijk ns op deze site, daar kun je zelf de kap samenstellen, ms is dat iets?
klik

ja of gewoon deze: *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door -Caroline- op 16-10-2011 18:27:25 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:24:16 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103155075
Roy heeft er toch wel last van, hij ligt nu alweer een poos te slapen, en hij loopt alsof hij net teveel gedronken heeft.
Arm ventje.
pi_103155445
Wat een schrik Bar! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')