Muhh vannacht was het weer raak hier met het spugen.. We kunnen heimwee in elk geval uitsluiten nu, mijn man en ik waren allebei gewoon thuis. Het valt me vooral op dat hij pas om een uur of 4 begint met spugen, vandaag was het zelfs pas kwart over 5. Normaal is het eten dan toch allang uit je maag naar je darmen toe?? Of niet?
We aten gisteravond patatjes, net als dat hij woensdagavond al gegeten had. Hij vindt dat erg lekker en eet er dan best veel van, net als van de (kant en klare) quiche die hij de week ervoor had. Maar pizza en pannenkoeken lust hij ook heel graag en daar eet hij ook heel veel van als het aan hem ligt. En dan spuugt hij niet, vooralsnog. Dit zijn eigenlijk de enige 4 maaltijden die hij goed eet. Buiten dat eet hij 's avonds niks (echt níks) dus we eten dit ook vaker dan ik eigenlijk zou willen, wel een keer of 2 per week.
Vannacht dacht ik ineens: het is te zout voor hem. Want in die kant en klare quiche zit vast heel veel zout en over de patatjes zat ook zout. Zou hij daar zo'n last van kunnen hebben? We hebben die dingen ook veel vaker gegeten zonder dat hij ervan moest spugen.
Pff ik maak me nu in elk geval wel echt zorgen, we doen iets flink verkeerd qua eten lijkt het, maar ik weet niet wat en ik weet niet hoe ik het beter kan doen