abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:57:22 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_103408330
Niels, je mama en je papa, gefeliciteerd!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103408346
Twinkly, gefeliciteerd met Niels! Dat jullie maar een heerlijke dag mogen hebben!
pi_103408348
Claudia, erg interessant, maar ik ben zo slaperig dat ik t later verder lees.
pi_103408394
Bedankt! Hij is helemaal vol van de treinbaan, de vlaggetjes en de ballonnen O+ En de loopfiets heeft vooral een mooie bel ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103408403
Interessant stuk Claudia.

Niels vindt de beren leuk :D Noefie en Noefa O+ Vindt Ivan het boekje nog leuk?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:29:25 #256
5428 crew  miss_sly
pi_103408431
Gefeliciteerd twinkly met je grote knul *O* O+
En welkom bij de peuters, Niels is nu ook een heuse peuter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:28:14 #257
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_103408808
Twinkly en Niels *O* Gefeliciteerd en welkom *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_103408841
Niels van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! *O*

Kers, ik hoop toch niet dat hij zoiets heeft.. Hoewel het best lief klinkt, lijkt het me voor hem echt vreselijk naar..
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:27:57 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_103409460
Claudia, interessant om te lezen, thanks voor het plaatsen.

Ik hoop ook dat het gewoon toeval was Chan :*

Niels, gefeliciteerd *O*
En dat boekje van Noefie had ik vroeger zelf ook O+ Wit-oranje was die toch?

Toby is nu bezig met zijn 4e boterham van vandaag. Groeispurtje denk ik :Y)
.... met gevoel voor drama....
pi_103413616
Twinkly gefeliciteerd! *O*
pi_103419379
Twinkly, feli! *O*

Ik post hier eigenlijk nooit maar ik moet toch even érgens kwijt dat mijn grote wijze peuter me vandaag enorm heeft laten schrikken. Normaal gesproken zegt ze bij het oversteken altijd "oppassen, auto kijken? niet auto's?" etc en stopt ze ook heel braaf voor de weg.

Nu waren we in de speeltuin, madame loopt in de richting van de weg. Ik maak me nog niet zo heel erg zorgen maar waggel er vast naartoe en zeg dat ze moet oppassen en niet bij de auto's mag komen, ze zegt nee mama! En geeft me een grote grijns en huppelt zó de weg op :o :X

Er kwam nog een auto aan ook, gelukkig kwam die pas langs toen we al aan de overkant waren (ja ik ben d'r met bekkeninstabiliteit en 36wk zwangere buik natuurlijk meteen achteraan gerend). Man oh man zeg.

Ik zit nog steeds te rillen en te huilen van de schrik, de stress, de boosheid, en de lichamelijke pijn :X

Ik heb d'r ook al flink toegesproken en uitgelegd waaróm ik boos op haar ben, maar het lijkt echt totaal niet door te dringen :?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103428098
In, ik las het op je fb. Ik krijg er op afstand de rillingen van! Heb hier laatst hetzelfde met Lente gehad, die peerde 'm ook zo de dorpsstraat op. En daar wordt best hard gereden. Op het moment schrok ik niet eens zo heel erg; dat kwam pas later toen ik me ging bedenken wat er had kunnen gebeuren...

Morgen organiseer het IVN hier in het bos een paddenstoelentocht. O+ Ik wil ik er zo graag naartoe, maar het valt middenin Lente d'r slaapje. Ben nog aan het dubben...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:52:00 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103428149
Twinkel van harte gefeliciteerd met Niels en welkom hier :D
Chan het blijft idd gek, maar opzich ook logisch als het een soort heimwee is.
Innepin wat een schrik :*
Ssserpente en als je haar eerder op bed legt? of lukt dat niet?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:02:13 #264
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_103428520
Bar hoe is het vandaag met Roy?
O wat eng Innepin... Ik kan me voorstellen dat je er wat grijze haren bij hebt. Ik ben zelf ook heel panisch met Maarten in het verkeer... En dan lopen we alleen maar. Ik denk dat als we ooit gaan fietsen met Maarten zelfsgandig op de fiets, ik dan echt een kenau ben... :D
pi_103428524
Hoe laat begint het en is het afgelopen, Ssserpente?

Innepin, wat een vreselijke situatie. ;(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103428614
Innepin wat vreselijk eng ;( bah zeg, daar schrik je echt enorm van!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:06:13 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103428699
Marie, hij was wat opstandig, en wat ons rimte aan het uittesten, maar verder wel goed.
ben vanavond voor het eerst weer even paar uur alleen met Roy, en dat vind ik wel griezelig
En verder worden we tussendoor platgeknuffeld en platgekust O+ O+
pi_103428757
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe laat begint het en is het afgelopen, Ssserpente?

Innepin, wat een vreselijke situatie. ;(
Het begint om 14:00 uur, Claudia. En volgens mij verwachten ze een afterparty. :D

quote:
Paddenstoelenexcursie
Waar ? Poelbos 0, Goes
Wanneer ? 23 oktober 2011 - 14:00 tot 00:00

I.V.N. de Zeeuwse Delta organiseert op 23 oktober een paddenstoelenexcursie in het poelbos.
Onder begeleiding van een deskundige wordt gezocht naar paddenstoelen.
Omdat er een hoop paddenstoelen zijn, die er niet als zodanig uitzien is dit zeer interessant voor iedereen.

Kosten voor deze excursie ? 3,00 per persoon.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:09:43 #269
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103428843
Sserpente, ik leg Roy sinds woensdag telkens om 12 uur op bed (daarvoor een boterham eten) en dan is hij meestal wakker rond half 2 2 uur. Misschien is dat een optie?
Of lekker de wandelwagen mee zodat ze daarin nog kan slapen mocht ze erg moe worden.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:10:00 #270
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_103428854
Spannend Bar, je weet gelukkig hoe te handelen als Roy een toeval krijgt.
pi_103429021
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef _Bar_ het volgende:
Sserpente, ik leg Roy sinds woensdag telkens om 12 uur op bed (daarvoor een boterham eten) en dan is hij meestal wakker rond half 2 2 uur. Misschien is dat een optie?
Of lekker de wandelwagen mee zodat ze daarin nog kan slapen mocht ze erg moe worden.
Heb ik overwogen, maar eerder slapen is tnt nog nooit gelukt. En ze slaapt zeker nog drie uur 's middags. En in de kinderwagen slapen is al helemaal geen optie. :D Als we gaan, dan maar gewoon zonder slaapje en de draagdoek mee. Kijk morgen wel even.

Snap best dat je het eng vindt, alleen met Roy. En die kusjes zijn hartstikke lief! O+
pi_103429034
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Het begint om 14:00 uur, Claudia. En volgens mij verwachten ze een afterparty. :D

[..]

Ai, dat is net een lastige tijd. Ik waag het er in dat soort situaties maar op, of ik probeer Ivan tevoren in ieder geval een half uurtje in de auto te laten slapen. Ik zou er zelfs een stuk voor omrijden. Maar Ivan slaapt ook absoluut niet in de wagen.

Vandaag heeft Ivan helemaal niet geslapen en viel hij op weg naar huis rond een uur of kwart voor 4 nog in slaap voor een half uur. Dat had hij wel echt nodig.

En die tijd! _O-
  Moderator zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:15:27 #273
5428 crew  miss_sly
pi_103429054
Pff innepin, dat is echt schirkken :o dan slaat je hart echt over, he? Gelukkig is er niets gebeurd.

Chan, ik moest nog denken aan Timo die nu al twee keer een nare nacht heeft gehad. Heeft hij misschien iets gegeten die twee keer dat hij anders niet eet? Iets dat jij bijvoorbeeld niet eet en ze dus eten als ze samen eten?

Bar :* tuurlijk is dat spannend! Je weet inderdaad hoe te handelen, maar ik hoop dat je niet hoeft te handelen en er niets gebeurt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103429078
Brrr Innepin :X!! Eigenwijze peuters ook! Ze snapt denk ik totaal nog niet dat auto's echt gevaarlijk zijn -O-

Ssserpente, dat klinkt super leuk O+! Heb je inmiddels leren rugdragen? Misschien dat je dan de doek mee kunt nemen zodat ze toch wat kan slapen? Niels slaapt dan maar max. een half uur, maar redt het dan toch tot 's avonds.

Spannend Bar! En wat lief dat hij jullie helemaal platknuffeld O+
pi_103429107
Enigmatische opmerking, trouwens:

"Omdat er een hoop paddenstoelen zijn, die er niet als zodanig uitzien is dit zeer interessant voor iedereen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')