SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lachend op de foto
Ja, vind ik ook!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_r, ik blijf er bij dat ze op je lijkt hoor. Zo met alleen die oogjes helemaal
Wel, jij valt onder "die ik vergeet"quote:
And we all have our daddy's eyesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
Looking back it's so bizarre
it runs in the family
all the things we are
on the back seat of the car
with Joseph and Emily
we only see so far
Level 42quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
And we all have our daddy's eyes
Doctor Jones Doctor Jones WHOEHOHOE!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Qwea het volgende:
Sometimes the feeling is right
you fall in love for the first time
heartbeat and kisses so sweet
summertime love in the moonlight![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doctor Jones Doctor Jones WHOEHOHOE!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Mhehehe, ik heb net een avond en nacht van dat kaliber er op zitten
Echt leuk af en toe hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Mhehehe, ik heb net een avond en nacht van dat kaliber er op zitten
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Met of zonder alcoholische versnaperingen?
Zie je nou echt merkbaar kwaliteitsverschil met de oude versie? Toen hij de eerste keer uitkwam ben ik ook naar de bioscoop geweest, alleen was ik toen nog maar zo'n 9 jaar oudquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:02 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhh, en ik ben vanmiddag naar The Lion King geweest![]()
![]()
Dat zijn de beste nachtenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Vier uurtjes geslapen, ik denk dat ik straks instort
Nee, maar ik vond het gewoon tof om 'm in de bios te zien. Ik heb 'm alleen op tv gezien vroeger en ik vind het zo'n mooie film!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zie je nou echt merkbaar kwaliteitsverschil met de oude versie? Toen hij de eerste keer uitkwam ben ik ook naar de bioscoop geweest, alleen was ik toen nog maar zo'n 9 jaar oud.
Ja!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn de beste nachten![]()
Lion King leuk?
Het is 1 van de mooiste Disney films vind ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het gewoon tof om 'm in de bios te zien. Ik heb 'm alleen op tv gezien vroeger en ik vind het zo'n mooie film!![]()
Moest weer janken
Nee!quote:
Ik heb Pathé Unlimitedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is 1 van de mooiste Disney films vind ik. Alleen heb ik 'm al zo vaak gezien dat ik het dan weer zonde van m'n geld vind om 'm in de bioscoop te gaan zien
.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dagje vrijwilligerswerk en vervolgens even kort bij de familie binnenwippen (wat eindigde met babysitten, mee naar de stad fietsen en frietjes eten) zit er weer op.
In het kort: buschauffeur heeft en corrigerende tik op de vingers gekregen en zal het noooooit meer doen (quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:23 schreef Bamba het volgende:
[..]Cat
Hoe is het uiteindelijk met je klacht over de organisatie van je vrijwilligerswerk-reis afgelopen?
Heel begrijpelijk dat je er klaar mee bent iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het kort: buschauffeur heeft en corrigerende tik op de vingers gekregen en zal het noooooit meer doen (), reisleidster is ontslagen (brief met uitleg bevat zoveel eenzijdige info/fouten/onwaarheden dat het gewoon niet lollige meer is) en ik ga binnenkort mijn ontslagbrief schrijven. Ben er klaar mee.
Precies.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je er klaar mee bent idd. Ongelofelijk hoe ze met vrijwilligers omgaan. Ze helpen het zelf helemaal om zeep. Gelukkig zijn er nog genoeg organisaties waar je vrijwilliger voor kunt worden!
Jammer voor hun , maar volledig terecht van jou, op zo'n manier is het gewoon niet leuk meer om vrijwilliger te zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het kort: buschauffeur heeft en corrigerende tik op de vingers gekregen en zal het noooooit meer doen (), reisleidster is ontslagen (brief met uitleg bevat zoveel eenzijdige info/fouten/onwaarheden dat het gewoon niet lollige meer is) en ik ga binnenkort mijn ontslagbrief schrijven. Ben er klaar mee.
Dat laatste is ook wel erg lekker uiteraard! Ik hoop dat je snel iets anders naar je zin zal vinden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies.Ik ben al gescout door een kennis, even kijken of dat wat voor me is.
Of ik ga weer eens een jaartje voor mezelf op vakantie, is ook een optie.
Klinkt goed zeg! En ook niet duur als je ziet dat jullie meer dan genoeg kregen! En die chocolade-fonduequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat er gebeurd is
Review van het eten voor wie het interessant vindt
Goede recensiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat er gebeurd is
Review van het eten voor wie het interessant vindt
Zeker niet duur! Ik had gerust met de halve portie van alles toegekund! Behalve dan van de chocolade-fonduequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Klinkt goed zeg! En ook niet duur als je ziet dat jullie meer dan genoeg kregen! En die chocolade-fondue![]()
Vond ik ook leuk hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goede recensieAlleen vond ik de verschillende kopjes wel leuk en niet onprofessioneel.
Enjoy!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan de film van de wereld van sofie kijken
0-0 in de 34e minuut zijn ze nu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
wat is de stand bij psv-utrecht?
Vriend is er naar toe en ik twijfel of ik op blij of zo mijn bedje in duik
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Noh, ik ben de Fokke/Nolleke/Sjefke topics aan het doorlezen,![]()
Awwquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Noh, ik ben de Fokke/Nolleke/Sjefke topics aan het doorlezen,![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Sjefke.![]()
Ik zit hier op te tellen hoeveel (jonge) mensen ik in mijn omgeving ken of van gehoord heb die kanker hebben. Het is gewoon fucking teveel.
Ja dat valt mij ook op , ik was vanmiddag op een verjaardag en daar zaten er al 4 die het hebben of gehad hebben en er waren maar een man of 12 en ook nog vrij jonge personen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Sjefke.![]()
Ik zit hier op te tellen hoeveel (jonge) mensen ik in mijn omgeving ken of van gehoord heb die kanker hebben. Het is gewoon fucking teveel.
Nee precies, je bent gewoon zo machteloos. Maar het idee dat je echt gewoon zomaar uit het niets zo'n ziekte kunt krijgen vind ik steeds enger worden. En dat had ik niet van mezelf gedacht, ik ben absoluut geen hypochonder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Bamba het volgende:
[..]. Helaas zijn er op zulke feiten gewoon geen zinnige dingen te zeggen
Dat herken ik idd wel. Ik voel ook altijd vanallesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee precies, je bent gewoon zo machteloos. Maar het idee dat je echt gewoon zomaar uit het niets zo'n ziekte kunt krijgen vind ik steeds enger worden. En dat had ik niet van mezelf gedacht, ik ben absoluut geen hypochonder.
Maja, steunen waar kan en genieten van het feit dat je zelf gezond bent, denk ik dan maar.
Dat heb ik dus helemaal niet. Als ik ergens een pijntje voel dan ga ik ervan uit dat het vanzelf wel weer overgaat. En dat is meestal ook zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat herken ik idd wel. Ik voel ook altijd vanalles. Ik ben ook erg bang om het te krijgen, maar probeer dat idd van me af te zetten, anders heb je geen leven..
Je hebt nog geen huisartsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal niet. Als ik ergens een pijntje voel dan ga ik ervan uit dat het vanzelf wel weer overgaat. En dat is meestal ook zo.
Ik heb nu al een paar weken last van mijn nek, af en toe knakt hij als ik mijn hoofd draai. Nou, dan draai ik mijn hoofd net iets anders/minder ver en dan voel ik het niet.![]()
Maar ik zal er echt niet snel mee naar huisarts/fysio gaan rennen.
Paar maanden geleden laag hb en moe, ik heb nog steeds geen nieuwe oproep van de bloedbank gehad waar ik het opnieuw wilde laten checken. De moeheid lijkt nu ook minder dus ik wacht gewoon op die oproep, terwijl ik destijds toch even geschrokken was. Maar ook al zou ik naar de huisarts willen, zou ik er eerst hier eentje moeten zoeken. Staat ook al 4 jaar op mijn lijstje.![]()
En dat is het dubbele. Aan de ene kant het besef dat het net zo goed mij kan overkomen, want waarom zou ik specialer zijn dan anderen. Maar aan de andere kant kan ik mijn kop ook keihard in het zand douwen als ik ergens last van heb. En tot dusver kom ik er weg mee en ik ga ervanuit dat dat nog jaren lukt.
Ja mam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je hebt nog geen huisarts. Snel 1tje zoeken dan!! Gelukkig dat de moeheid nu meevalt. En het is idd meestal ook wel zo dat de pijntjes vanzelf weggaan gelukkig!
Ik ben ook een kei in m'n kop in het zand steken. Ik zal voor zulke klachten dus ook niet snel naar de huisarts gaan. Waar ik dan wel vaak voor wegga, zijn rare dingen die ik voel in m'n borst. Maar doordat ik een borstverkleining heb gehad is m'n weefsel ook helemaal veranderd, dus dat voelt vaak raar aan. Gelukkig krijg ik ook altijd een verwijzing van de huisarts en hoef ik geen echo zoals de meesten van mijn leeftijd, maar krijg ik meteen een mammografie.
Goed zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja mam.Nu heb ik kramp in mijn benen. Maar dat trekt vast wel bij als kat1 van mijn voeten af gaat en kat2 onder mijn knieën vandaan komt.
![]()
Als je zo'n operatie hebt gehad kan ik me voorstellen dat je je vaker laat checken. En je kunt het beter te vaak laten nakijken dan een keer te weinig. Fijn dat je met je huisarts goede afspraken hierover hebt.
Ik durf nog niet goed te hopen, maar wat zou het leuk zijnquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Wtf is dat voor een mini-kitten zonder oren
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En zn neus is ingekleurd!
Toch wel met watervaste stift gedaan he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Wtf is dat voor een mini-kitten zonder oren
En zn neus is ingekleurd!
Ooohhhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
Z'n neus was echt bijna vlekkeloos toen hij klein was he?![]()
[ afbeelding ]
Ja, heb ik wel echt Sawyer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
Z'n neus was echt bijna vlekkeloos toen hij klein was he?![]()
[ afbeelding ]
Anders wil je ruilen?quote:
Ja, je hebt Sawyer.quote:
Godsklere, wat oncharmantquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Aanvullend bewijs![]()
Dat koppiequote:
Maar wel symmetrisch.quote:
Niet echt hoorquote:
Niet de houding, de tekening! Hij laat het van alle hoeken zien.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb een grote blauwe plek op mn arm..de tandjes van Blue
Goed afdrogen na het douchenquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:33 schreef Qwea het volgende:
ik geloof dat ik of eczeem of schimmel tussen mijn tenen hebrood, jeuken, fucking schilferen, droog, blaasje / wondje op mijn teen, ect. Heb ik al een paar weken, insmeren met vaseline werkt niet echt dus
Lamisil halen, weekje smeren, over!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:33 schreef Qwea het volgende:
ik geloof dat ik of eczeem of schimmel tussen mijn tenen hebrood, jeuken, fucking schilferen, droog, blaasje / wondje op mijn teen, ect. Heb ik al een paar weken, insmeren met vaseline werkt niet echt dus
Lekker rommelen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Beterschap voor je keel
Als Christan gedoucht en uitgerust ik sleep ik hem mee naar de rommelmarkt
Ooooeeeeh, wat een muppiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Aanvullend bewijs![]()
Blijven doen.quote:
Ik heb ook een hele tijd eczeem gehad tussen mijn tenen, dat kwam voornamelijk door het niet goed afdrogen na het douchenquote:
Ik zal morgen wel ff bellen, want dat tussen mijn tieten gaat ook maar niet wegquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd eczeem gehad tussen mijn tenen, dat kwam voornamelijk door het niet goed afdrogen na het douchenIk heb ook een of ander zalfje (weet de naam niet) gekregen en daarmee ging het over.
Die jeuk is echt niet prettig
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel ff bellen, want dat tussen mijn tieten gaat ook maar niet weg
Euhquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel ff bellen, want dat tussen mijn tieten gaat ook maar niet weg
Je moest het gewoon vragen he?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh. Ik moest even twee keer lezen. Maar, wat heb je?
"Dat" tussen mijn tieten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh. Ik moest even twee keer lezen. Maar, wat heb je?
Het was sterker dan mijquote:
Sterkte met 'dat.quote:
Niet lief hoe je over MM praat.quote:
Dit is juist hoe ik over hem praat als ik lief benquote:
Ik had dinges gekregen voor mijn tieten, hydrocortison. Werkt ook niequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Of je koopt ff een tube daktarin bij de apotheek Qut, doet de truc ook meestal wel.
Ik smeer het op Sjon
Gezien de reacties is behoorlijk nasty of zo, dat vind ik altijd fascinerendquote:
Naakthondenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon echt uren buiten gelegen die twee
Serieus? Wat heeft Sjon dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nog over? Die wil ik voor Sjon ook nog es proberen namelijk
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:55 schreef Oognip het volgende:
Droog je je tieten ook niet goed af, Q of heef dat een andere oorzaak?
Wat zoek je? Ik heb nog een hele tube van het een of anderquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nog over? Die wil ik voor Sjon ook nog es proberen namelijk
Tussen en onder de tieten is een goede plek voor smetplekkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]!! Ik moest lachen.
Nou, het zit ertussen, niet eropEn dat droog ik eigenlijk wel gewoon af. Heb het best lang al. eker wel een jaar. Heb al van alles lopen smeren maar het gaat niet weg. En in de winter lijkt het wel erger.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon echt uren buiten gelegen die twee
Had ik ook altijd. Tot ik een tip kreeg van iemand: therme-crème (is deocrème). Ben dat gaan smeren en nooit meer last gehad. Gewoon 's morgens na het douchen dun insmeren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Qwea het volgende:
Nou, het zit ertussen, niet eropEn dat droog ik eigenlijk wel gewoon af. Heb het best lang al. eker wel een jaar. Heb al van alles lopen smeren maar het gaat niet weg. En in de winter lijkt het wel erger.
Als je wil graag, maar doe me een lol en stuur m naar mn werk als je hem vindtquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef Qwea het volgende:
Hey maar slet, moet ik die tube vandaag ff voor je gaan zoeken dan? Vroeg me gisteren nog af waar dat kreng is
Iets tegen die smetplekken die het mormel krijgt van het zichzelf bijten uit frustratie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zoek je? Ik heb nog een hele tube van het een of ander
Nee, weet je wat je dan moet hebben? Hydrocortiderm. Kun je halen bij de DA. Ja, je mag mijn hydrocortison proberen hoor, maar bij mijn weten is dat daar niet voor. Smetten, is dat hetzelfde als hotspotten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Sjon bijt zichzelf uit frustratie en dat gaat dan smetten![]()
Ik ga ff met een sopje door de kamer en dan ga ik een paar uurtjes met de bende het veld in, lekker in ons eigen veld vandaag denk ik
Checkquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je wil graag, maar doe me een lol en stuur m naar mn werk als je hem vindt
Oke, nou ik ga gelijk wel ff kijken. Hang on.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Mjah, tzijn niet echt hotspots hoor, tis gewoon weer iets raars van hem
Sudocreme heb je vast al geprobeerd he?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iets tegen die smetplekken die het mormel krijgt van het zichzelf bijten uit frustratie.
het bijten heb ik er grotendeels uit nu, maar als het gaat genezen gaat het jeuken en dan barst ie weer los natuurlijk. Maar die tube van Qut is mss wel het wondermiddel, tis een kwestie van uitproberen, ze hebben een hele andere huid als behaarde dieren, dus die dierenmiddelen zijn het vaak net niet zeg maar
Ja, het is wel rotspul jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Sudocreme heb ik ook geprobeerd ja, die vlekken krijg ik niet meer uit mn manden, en dat hielp ook niks
Dank je trouwens, ik heb dr drie, een oude lieve, een mooie slimme en Sjon.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naakthonden! Oh my god, dat vind ik zo'n gaaf ras. Leuke foto ook
.
Echt leukquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dank je trouwens, ik heb dr drie, een oude lieve, een mooie slimme en Sjon.
Doet eens bleekmiddel drinken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is een soort van Qwea maar dan in hondvorm.
Qutje, heb je je aars gecheckt voor die tube?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |