had ik die nou ook gedaan? ja toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoop het wel.
Heb ghost besteld, ben benieuwd!
Nee, daar ga ik niks meer over zeggen, ik heb mijn kerstaanbieding al binnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In 2013![]()
@eef: ze kunnen echt niet praten daar bij lush. Of communiceren.
Ik weet niet of je nu nog wat moet zeggen over de dingen die je teveel hebt. Komt ook zo raar over. Na tig mails: oja, ik heb nog voor 75 pond aan spullen die niet van mij zijn.
En dan raken ze nog meer in de war
Ja LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
had ik die nou ook gedaan? ja toch?
Ik breng ze morgen weg, want er is/was storing bij dhlquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zou het morgen al op het servicepunt kunnen zijn? En hoe weet ik dat het er is?
Het is morgen mn vrije dag
Bedankt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik breng ze morgen weg, want er is/was storing bij dhl
Je kan de code online volgen: dhlforyou.nl
Ik ben benieuwd naar je volgende pakket, hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Eef999 het volgende:
Het lijkt erop dat het goed komt, nu nog het pakket afwachten![]()
Ik sta straks overal bij Lush op de zwarte lijst, te duur.
Laatst in NL besteld en ook 2 bruisballen stuk
Hij is vandaag weggebrachtquote:
Dat ze geld bij je afschrijven (Paypal / CC)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn orderstatus staat op 'invoiced'. Wat is dat?
Ik ook, ik heb in ieder geval 3 (!!!!) nieuwe orders en ze staan nu alle 3 op invoiced.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je volgende pakket, haha
Grmbl...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:35 schreef Eef999 het volgende:
@auto; testresultaat Bûche de Noël![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet 'm echt bestellen, iets meer scrub dan AOBS, maar niet zo pittig als DA en gemakkelijk te mengen. En de geur vind ik ook aangenaam
![]()
Ik heb nu een perzik-huidje
Bij mij staat er ook invoiced voor mijn Whippy en dan het totaal bedrag is het product + verzendkosten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb in ieder geval 3 (!!!!) nieuwe orders en ze staan nu alle 3 op invoiced.
Alleen de totaalbedragen kloppen vlg. mij weer niet.
Ze gaan in ieder geval 4 BBS'en vervangen en een nieuwe Snowglobe en de dingen die ze vergeten waren.
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Ehh... Ik krijg een mail dat order 59338 verzonden is (en als ik daar op klik, dan is dat mrs. whippy) en dat order 53285 geplaatst is. Deze staat nog niet bij "order history" dus ik heb geen idee wat dat is. Mijn andere order (die al binnen is) had ordernummer 54213.
En je had die magic wand ding nog niet? Dat is toch ook snowfairygeur?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:04 schreef Eef999 het volgende:
Trouwens de Three Gold Rings BB was lekker, ik heb net gebadderd met de brokstukken![]()
En ik ben met alle "extra's" die ik kreeg heel blij, echt dingen die ik lekker vind. Ik weet alleen niet goed wat ik met Snowfairy aan moet, ruikt precies als een zuurstok van de kermis. Ik zal 'm van de week eens testen, maar ik heb 2x 100ml gekregen. Denk dat ik daar wel een klein meisje blij mee kan maken
Ja, maar op de een of andere manier vind ik een zoet badje af en toe wel lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En je had die magic wand ding nog niet? Dat is toch ook snowfairygeur?
ooooh myyyyy goooood!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Met de code Versheid heb je tot 12 november 10% korting op je eigen chocoladereep bij Chocstar!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:57 schreef automatic_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
wat zit er in die rechtse
![]()
quote:Caramania
*Hazelnoten (krokant)
*Caramelblokjes
*Butterscotch
*Stroopwafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |