Nee, ik wil geen blauwtjes lopen. Kortom volgend jaar eindelijk mijn opleiding klaar (waar geen chicks zijn) Volgende opleiding op normale school waar chicks zijn want opstap is hun bitch shield te grootquote:
Met zo'n instelling blijft het altijd een drama. Soms ga je nu eenmaal op je bek, that's part of the game.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ga gewoon voor dat 2de kiezen, want ik heb geen zin om mezelf pijn te doen.
*zucht*quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik snap de strekking van je verhaal. Maar er is een probleempje: ze zit in hetzelfde leerjaar als ik en ik ben bang dat als ik vraag: zullen we samen uitgaan, naar de bios of een restaurantje pakken dat ze nee zegt en dat ik dan voor lul sta op school.
Bijkomend probleem is ook dat ik bang ben dat ze nee zegt en dat ze niet meer met me wil praten omdat het mij alleen om een relatie ging.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb het haar verteld. Ze vind het jammer maar het is niet anders.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
voordelen van de friendzone
Ooh zij zit dus, net als jou, ook in groep 3 van de basisschool ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik snap de strekking van je verhaal. Maar er is een probleempje: ze zit in hetzelfde leerjaar als ik en ik ben bang dat als ik vraag: zullen we samen uitgaan, naar de bios of een restaurantje pakken dat ze nee zegt en dat ik dan voor lul sta op school.
Whehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
voordelen van de friendzone
negeer dit maar btw TS.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Phantomesse het volgende:
Sja, zelf plaats ik mensen in eerste instantie in de friend zone (ook hen die mij willen hosselen want in het begin vaak het geval is), dan kijk ik hoe ze zijn enzo en van daaruit verder.
Wat jij moet doen is gewoon actie ondernemen, ze heeft blijkbaar al een interesse in je maar je bent te terughoudend merk ik aangezien jullie nog niet over sex en liefde gepraat hebben.
Ongeinterreseerd doen is dom want dat doen mensen als iemand dus géén interesse toont, aangezien zij die al toont hoef je de interesse niet meer te wekken. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken met haar, de eerste keer niets doen (tenzij ze daar aanleiding voor geeft) behalve een arm om haar heen slaan bij het film kijken en de tweede date stappen ondernemen.
Dit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je broek laten zakken en dan roepen: zuigen hoer!
Als ze je echt leuk vindt doet ze dat wel...
Oei...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:01 schreef Maikuuul het volgende:
Owja en ga niet vragen: mag ik je zoenen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |