abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:04:00 #31
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_103114903
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Phantomesse het volgende:
TS, je moet niet bang zijn voor afwijzing en je zal heus niet voor lul staan, mannen falen dagelijks in hun versierpogingen dat hoort bij het man zijn.
Dit dus ook. Hoeveel blauwtjes ik heb gelopen, pfff. Heb nu wel een vriendin dus de aanhouder wint!
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_103114911
In de friendzone geraakt? Je bent vrienden en ze sloeg je TS?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103114990
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:03 schreef geertn het volgende:

[..]

Mens... :') Alles met een spleet is onderdanig en wil onderworpen worden.
Ik hou wel van dat rollenspelletje enzo, maar ik ben alleen 'onderdanig' op momenten dat ik dat wil, niet omdat meneer dat wil. Als dat wel het geval is dan komt dat door mishandeling :') want eerder zal ik niet toegeven enzo.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:09:03 #34
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103115025
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:07 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik hou wel van dat rollenspelletje enzo, maar ik ben alleen 'onderdanig' op momenten dat ik dat wil, niet omdat meneer dat wil. Als dat wel het geval is dan komt dat door mishandeling :') want eerder zal ik niet toegeven enzo.
Niet toegeven aan mishandeling, gewoon in de ballen trappen.
This isn't even my final form.
pi_103115036
Wat ik zelf doe is in het begin mijn hele hand geven (laten denken dat ze hosselaartje en dominant zijn enzo, dit is vrijwillig), en als ze net de smaak te pakken hebben neem ik het weer van ze af >:) Als ze dan meer willen kun je ze truukjes aanleren en dingen laten doen die ze niet willen (domineren, zij zijn onderdanig en dat vinden ze niet leukkkk) :D En ja, met wat onderhandeling en vlijerij werkt het :Y
pi_103115151
:')
terrorist
pi_103115176
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:13 schreef geertn het volgende:
:')
Gewoon de waarheid.

Vrouwen zijn over het algemeen de baas, wij laten de man alleen in de waan dat dit niet zo is om klusjes geklaard te krijgen. Moet je eens zien hoe snel de afvoerpijp gemaakt is na een paar complimentjes over hoe geweldig ze er wel niet in zijn.
pi_103115197
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Wat ik zelf doe is in het begin mijn hele hand geven (laten denken dat ze hosselaartje en dominant zijn enzo, dit is vrijwillig), en als ze net de smaak te pakken hebben neem ik het weer van ze af >:) Als ze dan meer willen kun je ze truukjes aanleren en dingen laten doen die ze niet willen (domineren, zij zijn onderdanig en dat vinden ze niet leukkkk) :D En ja, met wat onderhandeling en vlijerij werkt het :Y
Ik vind het wel tof als een dame wat dominanter is, hoef ik zelf niet altijd initiatief te nemen! +Ik ben toch slecht erin om mezelf te verdedigen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Gewoon de waarheid.

Vrouwen zijn over het algemeen de baas, wij laten de man alleen in de waan dat dit niet zo is om klusjes geklaard te krijgen. Moet je eens zien hoe snel de afvoerpijp gemaakt is na een paar complimentjes over hoe geweldig ze er wel niet in zijn.
Mijn liefde voor jou en je eerlijkheid stijgt me bij iedere post van je die ik lees steeds meer naar mijn hoofd!

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 16:15:55 ]
pi_103115228
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Gewoon de waarheid.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Vrouwen zijn zo gemakkelijk (emotioneel) te breken met een beetje onverschilligheid
terrorist
pi_103115233
Als je met haar praat, doe je dat dan met alleen jullie twee of staat er een hele groep bij? Ik zou gewoon wat voorstellen om is wat na school te doen, iets te drinken of afspreken bij jou thuis als je op kamers woont. Tijdens het praten haar wat meer aanraken, kijken hoe ze daarop reageert. Afstand nemen is ook geen slecht idee, je moet niet te beschikbaar zijn
pi_103115250
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef geertn het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zo gemakkelijk (emotioneel) te breken met een beetje onverschilligheid
Pff je moet het spelletje ook een beetje mee spelen, anders is er geen spanning jij saaie dromedaris!
pi_103115271
quote:

[..]

Dat ligt aan de vrouw in kwestie.
pi_103115331
Wat jij wil :') .

En verder; put it in the care box --> |_____CARE_____|
terrorist
pi_103115398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:17 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dat ligt aan de vrouw in kwestie.
Mag ik je stalken? Van jou kan ik veel leren. :@
pi_103115439
quote:
crazy bitch :')
pi_103115487
quote:
Mafkees :')
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103115507
Jij mag mij wel geven hoor, TS.
Feyenoord Rotterdam
pi_103115531
O+
pi_103115549
quote:
:9~ :9~
Heb jij nog een vrijgezelle tweeling zus? Of een zusje dat op jou lijkt? O+ >:)
pi_103115560
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef Argo het volgende:

[..]

Mag ik je stalken? Van jou kan ik veel leren. :@
Moa, stalken hoeft ook weer niet :P Maar voor vragen mag je me gerust PM'en, ik date niet.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:26:25 #51
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_103115563
quote:

[..]

ghehe, baas.

Trouwens TS, als je niet eens de ballen hebt om haar is mee uit te vragen ga je sowieso in de friendzone belanden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_103115685
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:26 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Moa, stalken hoeft ook weer niet :P Maar voor vragen mag je me gerust PM'en, ik date niet.
Ik zal je binnenkort dan een vraag stellen! Ik wil de visie van een vrouw als jou eens zien in mijn huidige probleem!
pi_103115866

Stappen ondernemen TS of het is te laat!!!111!
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_103116013
Als je geen serieuze reacties kreeg in PUB en hem daarom in KLB opent, kan je hem beter in R&P posten :').

OT: gewoon beetje asshole gaan doen en haar een beetje subtiel negeren, niet meteen overal op antwoorden etc etc.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:45:53 #55
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_103116099
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als je geen serieuze reacties kreeg in PUB en hem daarom in KLB opent, kan je hem beter in R&P posten :').

OT: gewoon beetje asshole gaan doen en haar een beetje subtiel negeren, niet meteen overal op antwoorden etc etc.
Dat laatste werkt echt niet als je uit bent op een relatie.. Als je haar gewoon wilt hosselen wel tho
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_103116168
Ik moest wel een beetje gniffelen toen ik dit topic las want het was een feest van herkenning voorheen. Totdat ik in aanraking kwam met PUA. PUA is een goed idee voor jou TS. Het is een reeks wetenschappelijk bewezen technieken die je in staat stellen elk wijf te palen dat je maar wilt. Lees je eens in over PUA en daarna wil je niet meer terug :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:52:42 #57
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_103116317
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef SoraAoi het volgende:
Ik moest wel een beetje gniffelen toen ik dit topic las want het was een feest van herkenning voorheen. Totdat ik in aanraking kwam met PUA. PUA is een goed idee voor jou TS. Het is een reeks wetenschappelijk bewezen technieken die je in staat stellen elk wijf te palen dat je maar wilt. Lees je eens in over PUA en daarna wil je niet meer terug :)
Als jij echt een vrouw bent, kudo's! _O-
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_103116557
Gestopt met lezen na de eerste zin. Chicks vaker digitaal spreken dan in het echt :')
Eens met wat hierboven staat
pi_103116614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Splutje het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste zin. Chicks vaker digitaal spreken dan in het echt :')
Dat is modern ^O^
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103116637
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Dat is modern ^O^
Nee dat is sneu en autistisch
Eens met wat hierboven staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: