quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA vieze vuile hunter!
Ontleed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Gisteren een arme slak en californische pijlinktvis gemarteld..
RIP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit mag vaker gezegd worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:49 schreef Kutstudent het volgende:
Dastan, je hebt echt kensergoeie stylo mang.
wowo die krulliesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
-
Gister trouwens weer met een fokker uit GAM gemeet. Was echt een topavond.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:28 schreef tdrone het volgende:
die klinker..
een vrolijke noot op je zaterdagmiddag
Psst, ik heb al vakantie sinds woensdagmiddag. (tot volgende week zondag)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:32 schreef tdrone het volgende:
wel goed heb al van vrijdag weekendtussendoor wel nog gewerkt in de plaatselijke supermarkt
dadelijk mijn kookkunsten eens uit de kast halen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Psst, ik heb al vakantie sinds woensdagmiddag. (tot volgende week zondag)
Ahh lekker wat ga je maken?En werk je al lang in die supermarkt?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef tdrone het volgende:
[..]ik heb nog helemaal geen vakantie
moet nog een weekje
al bijna 4 jaar dus al best wel lang voor een supermarkt
ja en dan word je eruitgetrapt omdat ze je anders een vast contract moeten gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Maar als jij vakantie hebt heb ik stageweek DUSDUSDUSUD.
![]()
En ja dat is vrij langIk werkte er drie jaar.
Ik had een vast contract gekregen na een jaar werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja en dan word je eruitgetrapt omdat ze je anders een vast contract moeten geven
was bij mij bijna ook gebeurd alleen waren ze te laat me op de hoogte te stellen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had een vast contract gekregen na een jaar werken.Ik moest zelf ontslag nemen omdat ik te lang op vakantie ging.
Ja toen mn ontslag geregeld was zei mn baas: Ja uh als je dit eerder had gezegd konden we nog iets regelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:45 schreef tdrone het volgende:
[..]waarom moest je dan weg? kon je dat niet met je baas regelen ofzoow?
supermarkten zijn wat dat betreft kutwerkgevers..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toen mn ontslag geregeld was zei mn baas: Ja uh als je dit eerder had gezegd konden we nog iets regelen.Flikker toch even op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |