Denkt het, hij zit nog wel goed stevig vast.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:49 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Hangt de uitlaat nou aan 1 bout? Das niet erg bevorderlijk voor de bevestiging bij de uitlaatpoort.
Ik heb vroeger een Neo's gehad (dit model ook), super degelijke scooter en heeft nog nooit iets aan gemankeerd.
14k gelopen op dezelfde setup of is er ook iets verandert qua cilinder etc.. ?quote:
Tussen de 8-9k heb ik hem gekocht, ik heb verder niets aan de cilinder veranderd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:27 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
14k gelopen op dezelfde setup of is er ook iets verandert qua cilinder etc.. ?
Tevens vind ik de ophanging van de scooter er ook niet super uitzien, 1 bout maar.
Varioring is eruit, nog wel aanwezig, maakt niet heel veel verschil in snelheid en de prop is uit de uitlaat, maakt wel wat verschil in snelheid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef ecktebaazz het volgende:
Verder ook niets aan de setup verandert?
Ik bedoelde iets van krukas vervangen of dergelijk, maar nee dus. Iniedergeval is die een tvp voor mij. Wellicht geinteresseerd dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:22 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Varioring is eruit, nog wel aanwezig, maakt niet heel veel verschil in snelheid en de prop is uit de uitlaat, maakt wel wat verschil in snelheid.
Vraagprijs is 450 met helm, 425 zonder. Laat maar weten of je het wat vindt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:27 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets van krukas vervangen of dergelijk, maar nee dus. Iniedergeval is die een tvp voor mij. Wellicht geinteresseerd dus.
Ja sorry, membraam ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:59 schreef SpaReine het volgende:
Hmm even wat verbeteren anders ontstaat er verwarring.
Er is een andere v-snaar opgekomen en geen riemen ten eerst, vario-snaar is gewoon een soort ketting als ware, die dus het vermogen vanaf de krukas via je overbrenging naar je achterwiel brengt.
Bij een kmstand van rond de 15000km zou je moeten denken aan de volgende onderhoudsbeurt:
- Zuiger + bijbehorende pakkingen en zuigerveren e.d. (onderdeel van je cilinder) Veel kost het niet, maar er zitten wat uurtjes in.
- Vario-rollen Kost geen drol en binnen 20min vervangen
- Remblokjes/remschoentjes Kost ook geen vermogen en ook zeer snel vervangen.
- evt. tandwielolie (geen blokolie want is een 2-takt maar de olie die bij de carter de tandwielen smeert) Kost je een 10tje oid en binnen kwariertje vervangen. Ik weet alleen niet of het Minarelli blok ook een vervanging biedt voor tandwielolie. Want ik weet dat bijv. bij Peugeot het niet eens mogelijk is het te vervangen omdat ze ervan uitgaat dat die olie altijd goed blijft.
Krukas hoeft nog niet, althans als dat ding niet afgeragd is. Kleppen? Heeft dat ding want is geen 4-takt, misschien bedoel je membraan?
425 is dan ook een vraagprijs, een tegenbod kan altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Ja sorry, membraam ja.
Maar ik bedoelde er meer duidelijk mee te maken dat na 15.000km er echt wel een keer naar de cilinder etc moet gekeken worden wat u ook omschrijft.
425,- vind ik dus best veel gevraagd voor zo'n ding uit 2005 zonder onderhoudsbeurten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef Don-Leon het volgende:
[TK] Yamaha Neo's scooter, 2005
Kan dicht, is verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |