abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103109937
Ik was deze week op zoek naar een professionele strings samples library: je komt dan al snel terecht bij bekende namen als EWQL, VSL en LASS en bijpassende prijzen van rond de 1000 euro. Stomtoevallig kwam ik op een forum in contact met iemand die een group buy aan het voorbereiden was voor een andere sample library en wel die van Kirk Hunter. Die is niet zo bekend als die andere, maar dat komt vooral doordat Kirk Hunter meer in de professionele hoek wordt gebruikt en nog niet veel door amateurs. En juist daarom gingen ze dus een group buy opzetten.

Die group buy is nu begonnen en de korting kan maar liefst oplopen tot 75%! De Strings library kost normaal 800 dollar dus dat kan 200 dollar worden...! Ze hebben eind vorig jaar een ook 'instap'strings'library' gemaakt (pop/rock, speciaal ook om de amateurmarkt te bereiken) en die kost normaal 250 euro, wat dus kan dalen tot iets van 85 dollar. En in euro's klinkt het nog leuker, natuurlijk.

Let wel: voor de grotere libraries heb je een full version van Kontakt nodig: alleen die pop/rock lib is te gebruiken met de gratis Kontakt Player.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken: IK WIL DIE Strings II lib van 800 dollar heel graag hebben voor 200 dollar! :) Vooral omdat ik nu net Komplete 8 (crossgrade) heb gekocht omdat Kontakt 5 daarin zit wat ik weer nodig heb voor Kirk Hunter Strings II...

Dus ik dacht: laat ik hier even de actie promoten! Voor alle info:

www.spam.nl
En nog wat info:

Kirk Hunter Studios sample libraries are used by customers such as Kerry Livgren (Kansas), Jeff Bova (Eric Clapton, Billy Joel, Kelly Clarkson, David Archileta, Celine Dion, Michael Jackson, Joe Cocker, etc.), Bruce Miller (Josh Stone, Rod Stewart, Gladys Knight, shows such as Frasier, Designing Women, etc.), Jeff Beal (4 time Emmy winner; Medium, Ugly Betty, etc.), Alan Silvestri (The Mummy Returns, Lilo & Stitch, Polar Express, Night at the Museum, etc.). Our libraries are used on numerous popular TV shows, such as American Idol. See the website for endorsements: spam.com
Dit is je kans om een professionele library (met ladingen aan articulaties en zelfs automatische divisi's, wat SUPER is en de strings een stuk realistischer maken!!!) te kopen voor ongekend lage prijzen!

P.S. Ik ben dus niet de verkoper of op wat voor manier dan ook verbonden met Kirk Hunter: ik wil gewoon die lib zo goedkoop mogelijk hebben, en zoals gebruikelijk met een group buy: hoe meer lui meedoen, hoe goedkoper de deal.

P.S. 2 O ja, wat wel uniek is: de group buy duurt tot 25 november, maar als je NU inschrijft kan je de smaples na betaling van de HUIDIGE kortingsprijs meteen al downloaden: als de prijs goedkoper wordt, krijg je later het teveel betaalde geld retour! Je hoeft dus niet te wachten tot het einde van de group buy voordat je met de geluiden aan de slag kunt!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ole op 15-10-2011 12:52:10 ]
pi_103110129
Reclame, spam, bagger.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_103110140
tvp
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:51:22 #4
22592 crew  Ole
pi_103110273
gastslotje,. even overleggen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:26:18 #5
22592 crew  Ole
pi_103111141
Overlegd en topic blijft dicht