Mja, die zon is nu wel een beetje onder helaasquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef Barbusse het volgende:
Sjessus, wat ben ik een lame eikeltje....
Ik onderschat je nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar wel leuk altijd al mannen je onderschatten
Fijn dat je dat vast weggeeft, voordat we ook maar zijn begonnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar wel leuk altijd al mannen je onderschatten
Zelfs achter die bankquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef Barbusse het volgende:
Sjessus, wat ben ik een lame eikeltje....
Tuurlijk niet, want wij gaan trouwen en heel veel rood vlees etenquote:
Is bij online poker vrij gemakkelijk te checkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:00 schreef ArTiC het volgende:
Het mooiste aan poker (ik noem het liever pauker omdat het vooral door paupers gespeeld wordt) is dat niemand lijkt te verliezen. Iedereen zegt altijd dat ze winst maken...ongeveer hetzelfde dus als die sneue mannetjes aan de gokkasten bij cafetaria's
Ik geef niks weg, ik constateer iets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn dat je dat vast weggeeft, voordat we ook maar zijn begonnen.
Bloody as hellquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want wij gaan trouwen en heel veel rood vlees eten
Scherp opgemerktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:00 schreef ArTiC het volgende:
Het mooiste aan poker (ik noem het liever pauker omdat het vooral door paupers gespeeld wordt) is dat niemand lijkt te verliezen. Iedereen zegt altijd dat ze winst maken...ongeveer hetzelfde dus als die sneue mannetjes aan de gokkasten bij cafetaria's
Voor mij is poker thuis aan de eetkamertafel een hele nacht spelen, ik heb niks met die online shit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is bij online poker vrij gemakkelijk te checken
Doe de gordijnen open, de wereld is daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is bij online poker vrij gemakkelijk te checken
nouquote:
Live is wel leuker ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij is poker thuis aan de eetkamertafel een hele nacht spelen, ik heb niks met die online shit.
Ook al is het mijn werk, online poker is het ook niet voor mij. Doe mij maar een tafel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij is poker thuis aan de eetkamertafel een hele nacht spelen, ik heb niks met die online shit.
Ik krijg die bank heus wel omhoog hoorquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik krijg die bank heus wel omhoog hoor
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:03 schreef missbehavin het volgende:
En woei, ineens een kutbui. Tijd om mijn drankje op te drinken en een poging tot slapen wagen..
quote:
Voor mij ook, maar online is gewoon makkelijker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook al is het mijn werk, online poker is het ook niet voor mij. Doe mij maar een tafel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik krijg die bank heus wel omhoog hoor
Hmmm dus zulke testosteronuitspraken werken niet...leermomentjequote:
Heads up for rolls?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:05 schreef missbehavin het volgende:
Echt járen geleden dat ik heb gepokerd..
quote:
Das waar, je kunt 24/7 het spel spelen welke jij wilt spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar online is gewoon makkelijker.
Er is altijd wel actie te vinden, en je kunt wat meer aan table selectie doen enzo
Ik mag niet meer rijden maar kan heus nog wel vliegenquote:
Hehe bij mij niet iig...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmmm dus zulke testosteronuitspraken werken niet...leermomentje
Dat wisten we al natuurlijkquote:
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik mag niet meer rijden maar kan heus nog wel vliegen
Gewoon mijn broek laten zakken werkt altijdquote:
Photo'squote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:07 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo blij met mijn rode schoentjes. Just so you know.
Nee, jij maakt mij vast in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hmmm snap called.
Zou ik dan toch achter liggen
Nu?quote:
Deze ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:07 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo blij met mijn rode schoentjes. Just so you know.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon mijn broek laten zakken werkt altijd
quote:
Dat hoop ik wel, maar zul je net zien dat ik dan slecht run.quote:
I believe I can flyquote:
Awquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar zul je net zien dat ik dan slecht run.
Die schaamte kom ik nooit meer te boven
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar zul je net zien dat ik dan slecht run.
Die schaamte kom ik nooit meer te boven
Nee, daar doe ik niks meequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu?Nee man. Leuke rode enkellaarsjes met hakken. Daar doe je het maar mee.
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
I believe I can fly
I believe I can touch the sky
Moest er nog eens bij komen. Kwakje in je schoenenquote:
Ik ben heul lief ja, duidelijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik haat mannen. By the way.
Jij altijdquote:
Na 3 weken geen seks is het wel meer dan een kwakjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moest er nog eens bij komen. Kwakje in je schoenen
Watje.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na 3 weken geen seks is het wel meer dan een kwakje
Dat kwak je dan maar ergens anders neerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na 3 weken geen seks is het wel meer dan een kwakje
Doe je dingetje daar maar in jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:14 schreef ArTiC het volgende:
Kaplaarzen....rrrrrrrrubberen kaplaarzen!
Dingetje
What a bunch of old farts are we....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:14 schreef ArTiC het volgende:
Kaplaarzen....rrrrrrrrubberen kaplaarzen!
Dingetje
Ja ik ga ook zo maar. En hopen dat ik niet droom van dat enge kereltje uit die videoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:15 schreef Royco1 het volgende:
Ja toch maar eens proberen te gaan slapen.
Weltruste
In een rubberen kaplaars, kleine man heeft je nachtkastje weer opgeruimd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe je dingetje daar maar in ja
Truste kerelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:15 schreef Royco1 het volgende:
Ja toch maar eens proberen te gaan slapen.
Weltruste
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In een rubberen kaplaars, kleine man heeft je nachtkastje weer opgeruimd?
Ik kon het niet eens afkijken, mallotenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ga ook zo maar. En hopen dat ik niet droom van dat enge kereltje uit die video
Nou ja....medelijden met de jeugd van nu die over 20 jaar terugdenkt aan dubstep en Justin biederquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What a bunch of old farts are we....
Ohnoesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee ik zelf. Alles achter slot en grendel nu.
Roestige kettingen and allquote:
Bel me maar als je weer blond bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee ik zelf. Alles achter slot en grendel nu.
Das waar natuurlijk, dank voor de boost!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou ja....medelijden met de jeugd van nu die over 20 jaar terugdenkt aan dubstep en Justin bieder
Ik denk dat je daar heel lang op kan wachten. Alhoewel, met mij weet je het nooit.quote:
Geeft niet, het leeftijdsverschil wordt niet groterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel lang op kan wachten. Alhoewel, met mij weet je het nooit.
Ohnoes2!quote:
En ik blijf er zo goed uit zien natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geeft niet, het leeftijdsverschil wordt niet groter
En ik wordt steeds knapperquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik blijf er zo goed uit zien natuurlijk
Oh, dan wacht ik nog evenquote:
Als wij ooit gaan meeten he? Dan zie je er wel zo dááámn sexy uit, neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik blijf er zo goed uit zien natuurlijk
Ja, uiteraard. Dat je het nog vraagtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als wij ooit gaan meeten he? Dan zie je er wel zo dááámn sexy uit, neem ik aan?
Heb je het eeuwige leven?quote:
Ik ga het zo lang mogelijk rekken, alleen daar al om.quote:
Had je wel dé jurk nog op tijd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:23 schreef missbehavin het volgende:
Op de foto's van mijn congres sta ik toch wel zo slecht, gewoon triest is het. En ik zag er zo
uit.
Ja, maar mijn boobs pasten er niet inquote:
Om het even vast te leggen, jeweets. Bro don´t want no ho.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Dat je het nog vraagt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar mijn boobs pasten er niet in
Je kan me beter laten schieten, gun de andere vrouwen op aarde ook een leuke ventquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga het zo lang mogelijk rekken, alleen daar al om.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan me beter laten schieten, gun de andere vrouwen op aarde ook een leuke vent
Ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar mijn boobs pasten er niet in
Dat werd 'm dus niet.. Maar ik was helemaal leuk, beetje 50's, kokerrok, hoge hakken en rode lippen, dus het is goed gekomen.quote:
Je maakt soms slechte keuzesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, want ik heb zo'n voorraad liggen..
quote:
Ja, nu écht de laatste peuk.. Weltrusten julliequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:28 schreef Barbusse het volgende:
En hiermee ga ik naar bed. Slaap lekker, lieve mensen![]()
Ja, ik pas niet in dat rijtjequote:
Pics!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werd 'm dus niet.. Maar ik was helemaal leuk, beetje 50's, kokerrok, hoge hakken en rode lippen, dus het is goed gekomen.
Nee, want die zijn lelijkquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:28 schreef Barbusse het volgende:
En hiermee ga ik naar bed. Slaap lekker, lieve mensen![]()
ON-MO-GE-LIJK!quote:
Vraag het me nog maar eens op een ander moment, ms dat ik dan overstag ga..quote:
Met het beeld wat ik nu voor ogen heb val ik met een glimlach in slaapquote:
magnetronkoffie... dat klinkt echt mega ranzigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet zo negatief
Wat? Lekker rustig is ranzig?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
magnetronkoffie... dat klinkt echt mega ranzig
nee, lekker rustig is prima! Maar magnetron koffie...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat? Lekker rustig is ranzig?
Ik ben autistisch, ik houd van lekker rustig
Ik heb lekkere Senseoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, lekker rustig is prima! Maar magnetron koffie...
Senseo na lekkere in 1 zin durven zetten.. zucht.. Zo maar eens gewoon een bakkie opschenk koffie makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb lekkere Senseo
Net nog een bakkie gedronken
Het is gewoon nooit goed bij jou, hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Senseo na lekkere in 1 zin durven zetten.. zucht.. Zo maar eens gewoon een bakkie opschenk koffie maken
Je baseert je oordeel nu enkel op mijn mening over koffie, wat in mijn ogen het zwarte goud is, en altijd goed zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed bij jou, he
Was ook maar een grapje hoor, no hard feelingsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je baseert je oordeel nu enkel op mijn mening over koffie, wat in mijn ogen het zwarte goud is, en altijd goed zou moeten zijn.
Voor de rest kan het me allemaal jeuken en vind ik het snel goed... maar KOFFIE! DUDE! doe me niet zo een pijn!
Al jaren niet meer, ik ben blijkbaar wat literair onderbouwd of zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lees jij nooit de Donald Duck?
Logisch redeneren is ook al niet je sterkste kant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zit hier dus met allemaal minderjarigen te chatten? -_-
ik kan ook niks goed doen van julliequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Logisch redeneren is ook al niet je sterkste kant.
Welkom in Singles!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik kan ook niks goed doen van jullie
Klagen klagen klagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Hi
Kan nog steeds m'n rekeningen niet openen. Hoerenzooi.
En dat terwijl het leven één groot feest is.quote:
Dat wil niet zeggen dat je standaard in een weckpot gevuld met azijn moet gaan wonen natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Oke... kleine man is voor de spiegel in de weer met camouflagestift en mascara. Should I be worried?
Eerder de assistente van de goochelaar zo te horenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij gaat een goochelaar worden.
Pas maar op, zodadelijk gaat hij ook je kekke pumps dragenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Hij wilde eigenlijk mij opmaken, maar dat leek me geen goed plan. Maar ja, toen ging hij het maar bij zichzelf doen. Hij zit inmiddels vol in de blushe.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pas maar op, zodadelijk gaat hij ook je kekke pumps dragen
Zeg dat tegen hem, niet tegen mij. Ik was niet van plan om je pumps te dragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Er zijn grenzen he, hands off the shoes!
Ja je weet het niet he, gisteren wilde Artic er ook al in fappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat tegen hem, niet tegen mij. Ik was niet van plan om je pumps te dragen.
Jamaar die fapt toch al op rubberen kaplaarzen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja je weet het niet he, gisteren wilde Artic er ook al in fappen
Waar te krijgen? Lekker hip, zo´n gat tot op het bot in je armquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
Levensbedreigende drug verovert Europa
Nu pas in Europa?
Doe er wat aanquote:
Weinig aan te doen, zoonlief voelt zich niet lekker en ligt in bed en verder cash flow problems.quote:
Eerst make up, daarna op een zaterdagmiddag op bed liggen...ik vrees het ergste, MissBquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weinig aan te doen, zoonlief voelt zich niet lekker en ligt in bed en verder cash flow problems.
Met een roseetje op de bankquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst make up, daarna op een zaterdagmiddag op bed liggen...ik vrees het ergste, MissB
Ik hou sowieso niet van wijn, maar als het dan toch moet, is het nog wel te zuipen.quote:
Bij gebrek aan beter drink jij alles met alcohol erinquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van wijn, maar als het dan toch moet, is het nog wel te zuipen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter drink jij alles met alcohol erin
Komt wel goed, schatjequote:
Hard times call for hard measures.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat alleen second hand luste
Al aan het updaten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hard times call for hard measures.
quote:
Ja eh, straks doet ie het helemaal niet meer.quote:
En aangezien je dan vast wel een reden vind om mij daar de schuld van te geven is het beter dat je het niet doet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, straks doet ie het helemaal niet meer.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En aangezien je dan vast wel een reden vind om mij daar de schuld van te geven is het beter dat je het niet doet.
Kom maar een keer deze kant op dan is het zo gebeurd
Ok nu vind IK het zelfs eng worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Oj, nu wil hij dat ik o.a. de volgende games opzoek: Fashion Designer en Style Boutique.
Wie? je kleine man?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Oj, nu wil hij dat ik o.a. de volgende games opzoek: Fashion Designer en Style Boutique.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef Thornado het volgende:
Ik heb net nog 2 uur op de bank geslapen...was ff lekker
Ja, kleine Ang3lquote:
Hehehe good point. En wat ga je doen met al die herwonnen energie?quote:
Best wel verslavend internetspelletje trouwens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet ie het hebben voor een meisje?
Oh god, ik heb een miniwatertornadoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel verslavend internetspelletje trouwens.
Een fris zeebriesje dus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, ik heb een miniwatertornado
Meh, die gast loopt de hele tijd te zeiken dat er meer make-up op moet terwijl de dame er ZO heel classy uitziet en alles.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, ik heb een miniwatertornado
Nee, bij zichzelf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, die gast loopt de hele tijd te zeiken dat er meer make-up op moet terwijl de dame er ZO heel classy uitziet en alles.
Ik had het over die game.quote:
Nah, is prima toch. Wanneer hij jouw rijkelijke verzameling nagellak en lippenstift begint aan te vallen wordt het écht zorgelijk.quote:Het mooiste was dat hij net even voor me naar de winkel ging en ik me toen hij weg was bedacht dat hij de concealer nog onder zijn ogen had zitten
quote:
Het begint een beetje moeilijk te worden dat te gelovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Verder is hij heel stoer hoor.
Dat is nu niet geloofwaardig meer hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Verder is hij heel stoer hoor.
Ik zou oorlogsverf kopen om op zijn gezicht te smeren samen met een legeruniform, redden wat er te redden valt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoef jullie ook niet te overtuigen hoor.
een mini tijnbreinquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet niet wat erger is een mini WT of mini angle
quote:
Awwquote:
Whehehe, die Catbert is een eikeltje 1e klas, dat je er nog op in gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat een irritante mensen in het hoeren topic.
Ach erger is een mini arTic dat wens je niemand toequote:
Ja kom op zeg, het niet met mijn argumenten eens zijn dus me dan maar dom noemen, tyf opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe, die Catbert is een eikeltje 1e klas, dat je er nog op in gaat
Das de optie die hij altijd kiest na verloop van tijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, het niet met mijn argumenten eens zijn dus me dan maar dom noemen, tyf op
Gewoon negerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop dat die moraalridder van zijn paard afflikkert.
quote:
Goed bezigquote:
Je wilt het niet weten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:14 schreef Thornado het volgende:
[..]
Zit dit hele topic vol posters met identiteitscrisissen dan?
Ik weet precies wie ik benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:14 schreef Thornado het volgende:
[..]
Zit dit hele topic vol posters met identiteitscrisissen dan?
ik heb er al 31 jaar 1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach erger is een mini arTic dat wens je niemand toe
Ik hou ook van jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:06 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe, die Catbert is een eikeltje 1e klas, dat je er nog op in gaat
Geintje hoor, je bent een schoonheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Nu zit ie mijn fobo af te katten, de stommerd.
!!
Ja en jij een openminded schatjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geintje hoor, je bent een schoonheid.
Dat spreekt voor zich natuurlijk.quote:
In een 'discussie' roepen dat iemand dom is is een teken van zwakheidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Nu zit ie mijn fobo af te katten, de stommerd.
!!
Ik zou het niet weten, ik ben dom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In een 'discussie' roepen dat iemand dom is is een teken van zwakheid
Da's ook weer zo'n cliche. Het is gewoon mijn mening. Als mensen niet kunnen lezen dan komen ze gewoon dom overquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:24 schreef ArTiC het volgende:
In een 'discussie' roepen dat iemand dom is is een teken van zwakheid
Ja dat sowieso, gelukkig heb je tieten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben dom.
Jij zou eens niet zo hoog van de toren moeten blazen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Da's ook weer zo'n cliche. Het is gewoon mijn mening. Als mensen niet kunnen lezen dan komen ze gewoon dom overSnap best dat het vervelend is dat te horen, maar ik zeg dat alleen maar als ik echt klaar ben met iemand en het nut er niet van zie verder nog een discussie aan te gaan.
En MissB geeft haar mening, die jij schijnbaar ook niet wil snappen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Da's ook weer zo'n cliche. Het is gewoon mijn mening. Als mensen niet kunnen lezen dan komen ze gewoon dom overSnap best dat het vervelend is dat te horen, maar ik zeg dat alleen maar als ik echt klaar ben met iemand en het nut er niet van zie verder nog een discussie aan te gaan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, gelukkig heb je tieten.
Niet kunnen lezen? Je bent het gewoon niet eens met haar meningquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben wel uitgespeeld met 'm hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En MissB geeft haar mening, die jij schijnbaar ook niet wil snappen.
Dus bij deze, jullie zijn allebei dom.
En nu weer lief samen spelen
Waar we de vodka van af likkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, gelukkig heb je tieten.
Luister nou gewoon eens een keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel uitgespeeld met 'm hoor.
ik dacht dat er wodka inzat en dat je dat eruit kon zuigenquote:
Naar jou doe ik dat standaard niet, weet je dat niet, ben je dom ofzo?quote:
Ik hoop daar ook altijd opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat er wodka inzat en dat je dat eruit kon zuigen
Nee, dat is voor de white russiansquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat er wodka inzat en dat je dat eruit kon zuigen
Dus jij ziet het verhaal dat een hoop prostituees gedwongen worden ook al als mening? Jemig, het is hier nog erger dan ik dacht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef Barbusse het volgende:
Niet kunnen lezen? Je bent het gewoon niet eens met haar mening
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naar jou doe ik dat standaard niet, weet je dat niet, ben je dom ofzo?
Hij begint nu al te bladderen lijkt het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Zeg CL, was je nagellak nu nog toonbaar in daglicht?
Nee, integendeel, maar jij gaat tegen haar nuancering in. Ze zegt niks onjuists, maar blijkbaar is dat dom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dus jij ziet het verhaal dat een hoop prostituees gedwongen worden ook al als mening? Jemig, het is hier nog erger dan ik dacht.
Te dik opgesmeerd muts. En geen blanke lak er overheen zeker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij begint nu al te bladderen lijkt het.
Laten gaan barb, laten gaan. Hij gaat vast vanzelf weer weg zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, integendeel, maar jij gaat tegen haar nuancering in. Ze zegt niks onjuists, maar blijkbaar is dat dom.
Ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laten gaan barb, laten gaan. Hij gaat vast vanzelf weer weg zo.
Een laagje dekte niet. Heb net blanke lak gehaald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te dik opgesmeerd muts. En geen blanke lak er overheen zeker?
Welke nuancering, over diequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef Barbusse het volgende:
Nee, integendeel, maar jij gaat tegen haar nuancering in. Ze zegt niks onjuists, maar blijkbaar is dat dom.
Klopt. Maar je hebt dit zelf veroorzaakt hoor, beetje stiekem over me praten in een ander topic. Foeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
Laten gaan barb, laten gaan. Hij gaat vast vanzelf weer weg zo.
Dan of beide lagen te dik, of niet lang genoeg gewacht tussen de lagen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een laagje dekte niet. Heb net blanke lak gehaald.
Oke, ik reageer nog één keer, dan ben ik het zat. Ik zeg nergens dat dat niet gebeurt, maar wel dat dat dan nog iemands eigen keuze is. Maar blijf jij alle vrouwen maar zien als ruggengraatloze slachtoffers...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Welke nuancering, over die-reactie op dat bijvoorbeeld iemand onder druk gezet wordt met haar familie? Sorry hoor, maar dat is nu precies het hele issue. Ze snapt ten eerste niet dat mensen daar gevoelig voor zijn, en ten tweede snapt ze niet dat dat slechts een enkel voorbeeld was. Ja, ik vind gewoon dom dat je dat niet snapt. Als je dan om meer uitleg vraagt ofzo prima, maar dan met een
reactie komen is gewoon dom. Dan ben ik klaar met de discussie met die persoon.
Ziende blind ben je, maar daardoor best wel vermakelijk. Ik lees je posts altijd met veel plezier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Welke nuancering, over die-reactie op dat bijvoorbeeld iemand onder druk gezet wordt met haar familie? Sorry hoor, maar dat is nu precies het hele issue. Ze snapt ten eerste niet dat mensen daar gevoelig voor zijn, en ten tweede snapt ze niet dat dat slechts een enkel voorbeeld was. Ja, ik vind gewoon dom dat je dat niet snapt. Als je dan om meer uitleg vraagt ofzo prima, maar dan met een
[..]
Klopt. Maar je hebt dit zelf veroorzaakt hoor, beetje stiekem over me praten in een ander topic. Foei
Ja, ik ben zo stiekem. Op een openbaar forum. Schandequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Maar je hebt dit zelf veroorzaakt hoor, beetje stiekem over me praten in een ander topic. Foei
Dat zijn ze toch ook? Hup, die keuken in jij!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, ik reageer nog één keer, dan ben ik het zat. Ik zeg nergens dat dat niet gebeurt, maar wel dat dat dan nog iemands eigen keuze is. Maar blijf jij alle vrouwen maar zien als ruggengraatloze slachtoffers...
Ik denk een combinatie van die tweequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan of beide lagen te dik, of niet lang genoeg gewacht tussen de lagen.
Ja, je moet niet te dom zijn voor dit soort dingen. Oh wacht..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van die tweenooit gedacht dat er een hele leer achter zit.
De dwang die jij bedoeld die geld voor iedereen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Mond dicht en inschenken bitch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De dwang die jij bedoeld die geld voor iedereen.
Afgaande op jouw denkwijze doe ik mijn werk ook onder dwang.
Zonder mijn werk geen inkomen en dus geen dak boven mijn hoofd.
Dus ik word door mijn huurbaas gedwongen om te werken.
Hmmm, ik voel me opeens heel smerig nu
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook? Hup, die keuken in jij!
You're lucky you're hot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je moet niet te dom zijn voor dit soort dingen. Oh wacht..
Wil je nog over de extra's praten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mond dicht en inschenken bitch.
En dat is het dus niet, dat is het probleem. Ik snap de combinatie van "dwang" en "eigen keuze" ook echt niet. Dwang betekent niet automatisch met geweld. Wat ook gebeurt is dat ze van zo'n meid gewoon d'r paspoort innemen en dan min of meer alles met haar kunnen doen. Nogmaals, je moet echt die film die ik noemde eens kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
Oke, ik reageer nog één keer, dan ben ik het zat. Ik zeg nergens dat dat niet gebeurt, maar wel dat dat dan nog iemands eigen keuze is.
Ik vind het best dat je me irritant vindt hoor, dat zal bestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Barbusse het volgende:
Ziende blind ben je, maar daardoor best wel vermakelijk. Ik lees je posts altijd met veel plezier.
Ja, de glazen zijn wel schoon mag ik hopen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nog over de extra's praten?
En wel alles veilig he
Ik laat ze regelmatig testenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, de glazen zijn wel schoon mag ik hopen?
Ja maar dat is toch dwang, iemands paspoort innemen. Daar had ik het helemaal niet over, lees jij wel goed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dat is het dus niet, dat is het probleem. Ik snap de combinatie van "dwang" en "eigen keuze" ook echt niet. Dwang betekent niet automatisch met geweld. Wat ook gebeurt is dat ze van zo'n meid gewoon d'r paspoort innemen en dan min of meer alles met haar kunnen doen. Nogmaals, je moet echt die film die ik noemde eens kijken.
[..]
Ik vind het best dat je me irritant vindt hoor, dat zal bestMaar ga niet lopen roepen dat ik ongelijk heb wat betreft het onderwerp van dat topic.
Dat je het niet eens bent met hoe ik je mattie hier behandeld heb geloof ik wel
Ik vind dit wel een beetje jammer. Ik snap dat je grappig probeert te zijn, maar dit is gewoon best wel een groot probleem, mensenhandel dus. Niet echt iets om geintjes over te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
De dwang die jij bedoeld die geld voor iedereen.
Afgaande op jouw denkwijze doe ik mijn werk ook onder dwang.
Zonder mijn werk geen inkomen en dus geen dak boven mijn hoofd.
Dus ik word door mijn huurbaas gedwongen om te werken.
Hmmm, ik voel me opeens heel smerig nu
Maar het hele punt is dat ik het nergens had over het feit dat mensenhandel niet bestaat of geen probleem is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje jammer. Ik snap dat je grappig probeert te zijn, maar dit is gewoon best wel een groot probleem, mensenhandel dus. Niet echt iets om geintjes over te maken.
quote:
Ik ben altijd grappig, dat is een gave.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje jammer. Ik snap dat je grappig probeert te zijn, maar dit is gewoon best wel een groot probleem, mensenhandel dus. Niet echt iets om geintjes over te maken.
Dat doe ik ook niet. Ik constateer alleen maar dat je iemand anders die ook geen ongelijk heeft als dom bestempeld. En daar kan ik inderdaad de humor van inzien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het best dat je me irritant vindt hoor, dat zal bestMaar ga niet lopen roepen dat ik ongelijk heb wat betreft het onderwerp van dat topic.
Dat je het niet eens bent met hoe ik je mattie hier behandeld heb geloof ik wel
Tussen een aantal zwakzinnige. Het niveau van een slechte slapstick.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Getsie, een serieuze soort van discussie
Je werd al node gemistquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tussen een aantal zwakzinnige. Het niveau van een slechte slapstick.
Well wiehooooquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en MissB! MissB! We zijn "matties"! Hang de vlag uit!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tussen een aantal zwakzinnige. Het niveau van een slechte slapstick.
Is ze ongesteld dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en MissB! MissB! We zijn "matties"! Hang de vlag uit!
Mijn post:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar dat is toch dwang, iemands paspoort innemen. Daar had ik het helemaal niet over, lees jij wel goed?
Jouw reactie:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
Veel vrouwen maken 'schulden' bij woekeraars die ze dan af moeten betalen, waarbij de enige manier is om in de prostitutie te gaan. En dan voeren ze de rente zo hard op dat ze jaren moet werken om het af te kunnen betalen.
Er zijn vele vormen van dwang. Niet perse met een gun tegen je hoofd, maar ook door simpelweg te dreigen het aan je moeder te vertellen bijvoorbeeld. Dit komt gewoon reteveel voor in die 'branche'. En aangezien je het als kerel nooit weet of ze het vrijwillig doet, vind ik gebruik maken van raamprostitutie gewoon ronduit sneu.
Sorry hoor, maar ga nu niet lopen janken want diequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
Ach kom op zeg...
En idd, raamprostitutie vind ik ook wat dubieuzer, maar om maar te stellen dat alle hoeren zielig zijn en ergens wel het slachtoffer van iets zijn, maakt nog niet dat ze geen vrije keuze meer hebben. Dingen als bang zijn dat je moeder er achter komt..
Zie hierboven. Ze had het wat mij betreft aan haarzelf te danken door haar manier van reageren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef Barbusse het volgende:
Dat doe ik ook niet. Ik constateer alleen maar dat je iemand anders die ook geen ongelijk heeft als dom bestempeld. En daar kan ik inderdaad de humor van inzien.
Want een schuld die je anders niet af kunt betalen met belachelijke rentepercentages is iets waar je niet bang voor zou zijn? En dan nog, reageer dan niet met eenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
Schulden maken bij woekeraars, daar reageerde ik op. Dat vind ik geen dwang, sorry.
Tja, dan moet je niet hier alsnog over me gaan klagen he, dat valt nogal opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik ben uit dat topic weg gegaan om de discussie met jou te stoppen...
Bedankt hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik ben uit dat topic weg gegaan om de discussie met jou te stoppen...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn post:
[..]
Jouw reactie:
[..]
Sorry hoor, maar ga nu niet lopen janken want dieop een doodnormale post van mij sloeg gewoon nergens op. Het enige wat jij kennelijk uit mijn reactie kan halen was dat "alle hoeren zielig zijn" (dat zeg ik nergens) en dat "bang zijn voor je moeder" onzin is (dat was slechts een voorbeeld). Ja, dat vind ik gewoon een enorm domme reactie, vooral omdat de mijne gewoon een uitleg was van manieren waarop iemand gedwongen kan worden.
Als je op z'n suffe manier reageert, dan kom je gewoon voor mij in het hokje "domme hut" terecht. Misschien ben je in het echt niet dom, maar dan moet je maar iets beter je best doen
[..]
Zie hierboven. Ze had het wat mij betreft aan haarzelf te danken door haar manier van reageren.
Yupquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Aan haarzelf te danken.
Jij vind nogal veel dingen dom, is het niet?
Och armequote:
Lees ik hier zo maar overheen!quote:
met zulke arrogantie zou ik niet eens behoefte hebben met jou in discussie te gaan. chalequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
Zouden Miss en Catbert ondertussen al geneukt hebben?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
Visueel ingesteld hier. En bedankt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |