Vandaag plotseling?quote:
Door het mooie weer vlogen plots veel en veel meer passagiersvliegtuigen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:54 schreef Staal het volgende:
Chemtrails..
.
Hier vanaf de basis werd ook veel gevlogen door leerlingen, het was ook erg mooi weer om te oefenen.
Waar is hier?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Door het mooie weer vlogen plots veel en veel meer passagiersvliegtuigen?
Het waren geen sportvliegtuigjes in elk geval.
http://niburu.nl/index.ph(...)chemtrails&Itemid=24quote:
Maar gisteren en vandaag waren toch behoorlijk vergelijkbaar qua verloop en temperatuur, dus zal het hoger in de lucht niet veel anders zijn geweest, of toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef Peter het volgende:
Lucht die erg koud is, condenseert beter.. kennelijk was de lucht lager in de atmosfeer ook erg koud, waardoor op lagere vliegroutes ook strepen zichtbaar werden..
Wow, wat een zooi.. en dan wordt over auto's geklaagd dat ze de lucht vervuilen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
http://niburu.nl/index.ph(...)chemtrails&Itemid=24
Vraag het in DE of bekijk de kaartenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar gisteren en vandaag waren toch behoorlijk vergelijkbaar qua verloop en temperatuur, dus zal het hoger in de lucht niet veel anders zijn geweest, of toch?
Toch zie je er wel lagen in zoals Peter ook schrijft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
http://niburu.nl/index.ph(...)chemtrails&Itemid=24
Klaarblijkelijk is "hier" overal. Het is dus een laatste poging van de elite om ons te brainwashen voordat we kunnen protesteren. Maar dat lijkt me vrij logisch.
Ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag dit ook toen ik uit het raam van het busje keek. Ik betrapte me erop dat ik 'chemtrails' dacht, ik lees teveel in BNW en TRU, het infecteert je mind.
Verpest? Schitterend toch? Was uitleg over op RTL: het zijn geen uitlaatgassen maar bevroren deeltjes door de koude lucht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:44 schreef OldJeller het volgende:
De dag begon mooi en blauw, maar toen ik in de middag een ommetje maakte met een collega zag die mooie blauwe lucht er wel anders uit.
Nou zie je wel vaker langgerekte wolken en wat vliegtuigstrepen die vergaan, en dan is er niet echt iets opvallends te zien. Vandaag verbaasden we er ons echter over dat de lucht enkel bezaaid was met vele witte vliegtuigstrepen.
M'n collega en ik bediscussieerden waarom het vandaag er zo uit zag in vergelijking met gisteren, toen het ook blauw was met ongeveer eenzelfde temperatuur. Het aantal vliegtuigen leek ons ook niet plots anders, en de temperatuur hoog boven in de lucht zal ook niet bepaald anders zijn geweest.
Vraag waar we mee bleven zitten was: wat was er in vredesnaam aan de hand?
Zo'n mooie dag, en dan zo verpest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus TRU en BNW zijn eigenlijk de boosdoeners, en niet de overheid/vrijmetselaars/Bilderberggroep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag dit ook toen ik uit het raam van het busje keek. Ik betrapte me erop dat ik 'chemtrails' dacht, ik lees teveel in BNW en TRU, het infecteert je mind.
Dat is wel een idee, misschien schijnt dat nieuw licht erop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Vraag het in DE of bekijk de kaarten
Nou, ik heb eerlijk gezegd liever een mooi blauwe lucht, dan van die strepen die je vaak ook nog eens zo'n flets zonnetje geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:41 schreef kissaa het volgende:
[..]
Verpest? Schitterend toch? Was uitleg over op RTL: het zijn geen uitlaatgassen maar bevroren deeltjes door de koude lucht.
Nee. Door het mooie weer lossen ze gewoon niet op. Normaal waaien ze uiteen, kennelijk is er nu weinig wind daarboven en is het goed koudquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:56 schreef OldJeller het volgende:
Door het mooie weer vlogen plots veel en veel meer passagiersvliegtuigen?
Dit zei hij ook zo ongeveer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef Peter het volgende:
Lucht die erg koud is, condenseert beter.. kennelijk was de lucht lager in de atmosfeer ook erg koud, waardoor op lagere vliegroutes ook strepen zichtbaar werden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |