Dat kan er maandag ook wel in gaanquote:
ik kpd is er eentje voor biseksuelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er dan een dating topic hier ergens?
helaas...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kpd is er eentje voor biseksuelen
Ja ik zat heel lomp op vliegtickets.nl te kijken, Aer Lingus en RyanAir zijn nog te overzienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag in t oude topic dat je tickets duur vond, kijk eens wat verder vooruit en niet op vrijdag/zaterdag/zondag? Of iig maar een van die twee
Met Ryanair is het meestal wel redelijk, Airlingus, vlieg overdag, de half 2 vlucht is meestal het goedkoopst.
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmblquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
CL, beter je best doen, hij ontglipt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan verdien je het predikaat blondt wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zat heel lomp op vliegtickets.nl te kijken, Aer Lingus en RyanAir zijn nog te overzien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Evie het volgende:
[..]
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmbl![]()
Misschien is er weer iemand zo gek om koffie te komen drinken om 22u 's avondsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Evie het volgende:
[..]
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmbl![]()
Voor een fotoloos FB doe ik geen moeite hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
CL, beter je best doen, hij ontglipt!
I feel your pain babequote:
Oh nee, we weten wat dat betekent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een fotoloos FB doe ik geen moeite hoor
Rofl.. nee man ik date tegenwoordig met het slot op mn deurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien is er weer iemand zo gek om koffie te komen drinken om 22u 's avonds(nu ietsjes later dan toen)
Wat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, we weten wat dat betekent.
Ik heb geen hash, kun je nagaan..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hasj... grmbl... en te lang droogstaan is geen goede combi!!
Je sluit ze op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl.. nee man ik date tegenwoordig met het slot op mn deurwhehehe
Dan ben je lellek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |