Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
Dat vind ik eigenlijk op ieder spelniveau..dat maakt spelen tegen de AI altijd snel saai. Zeker nu met dat passieve verdedigen is het gewoon een en al draaikonten wat de AI doet als ze in de aanval zijn, maar omdat het verder zo voorspelbaar is heb je het in no time door en win je ook vrij simpel op legendary..daar hoef je echt niet zo goed voor te zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef emokid het volgende:
Vooral het rekengedeelte. De AI is dan gewoon té "gestuurd".
Idd, zonder online is FIFA een heel ander spel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk op ieder spelniveau..dat maakt spelen tegen de AI altijd snel saai. Zeker nu met dat passieve verdedigen is het gewoon een en al draaikonten wat de AI doet als ze in de aanval zijn, maar omdat het verder zo voorspelbaar is heb je het in no time door en win je ook vrij simpel op legendary..daar hoef je echt niet zo goed voor te zijn.
Daarom speel ik eigenlijk enkel carriere, geen last van dat de AI dat doet. En ik denk dat ik ook vierkant wordt gedold online.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Nevermind.. het volgende:
MENSEN DIE ALS ZE MET 1 DOELPUNT VOOR STAAN DE BAL TUSSEN DE VERDEDIGING EN KEEPER GAAN LOPEN SPELEN![]()
![]()
![]()
kansloze losers![]()
Hij stond 3 - 2 voor ging hij dat kansloze gedrag vertonen. Toch in de laatste minuut onder full pressure de bal weten te krijgen en met een voorzet de 3 - 3 binnengeknikt.. Heb hem gelijk een bericht gestuurd met: "Seriously mate, do you like playing like that?"
Geen reactie terug gekregen.
Ik beleef veel plezier aan de carriere-modus. Van mij hoeft al die online niet, ook bij andere spellen niet. Geef mij maar lekker de singleplayer, daar heb ik genoeg aan. Dat andere enkel multiplayer wille dat is hun goed recht, maar ik doe daar niet aan mee.quote:
Heeft er nog nooit ingezeten voor de Eredivisie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Cid het volgende:
Hoe zit het trouwens met live seizoen voor Nederland? Zit dat er niet in voor fifa 12?
Voor mij een reden om niet online te spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Nevermind.. het volgende:
MENSEN DIE ALS ZE MET 1 DOELPUNT VOOR STAAN DE BAL TUSSEN DE VERDEDIGING EN KEEPER GAAN LOPEN SPELEN![]()
![]()
![]()
kansloze losers![]()
Hij stond 3 - 2 voor ging hij dat kansloze gedrag vertonen. Toch in de laatste minuut onder full pressure de bal weten te krijgen en met een voorzet de 3 - 3 binnengeknikt.. Heb hem gelijk een bericht gestuurd met: "Seriously mate, do you like playing like that?"
Geen reactie terug gekregen.
AZ kreeg dan ook een onterechte penal tegen en Benschop had zijn vizier niet op scherp.quote:
En Marcellis had al drie keer geel moeten hebben. En zo waren er nog wel een aantal aan AZ-zijde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ kreeg dan ook een onterechte penal tegen en Benschop had zijn vizier niet op scherp.
En zo kan ik ook nog wel tig aan ajax zijde noemen. Problem?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Marcellis had al drie keer geel moeten hebben. En zo waren er nog wel een aantal aan AZ-zijde.
Die heeft Kuipers allemaal en nog wel meer gegeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
En zo kan ik ook nog wel tig aan Ajax zijde noemen. Problem?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft Kuipers allemaal en nog wel meer gegeven.
ajax nog meer.quote:
Ajax was over de hele wedstrijd gezien de betere pleog, of wilde dat gaan ontkennen?quote:
Nee, maar daarom moest AZ nog wel winnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax was over de hele wedstrijd gezien de betere pleog, of wilde dat gaan ontkennen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar daarom moest AZ nog wel winnen.
Feyenoord wordt eerder kampioen dan ajax hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zolang Feyenoord maar geen kampioen wordt.
De toekomst zal het ons leren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord wordt eerder kampioen dan Ajax hoor.
Ik ook maar eens begonnen met online, na 5 wedstrijden de eerste mongool tegen gekomen die de hele wedstrijd de AI liet verdedigen, nooit zijn naam boven zijn spelers, bij balbezit ineens wel weer. Hele wedstrijd de bal maar achterin rond getikt, paar aanvallen gedaan. Scoor ik 1-0 uit een corner en gelijk daarna 1-1 door een domme fout. Ondertussen gewoon weer hetzelfde gedoe maar gelukkig in de 85e min nog een goal van mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk eens online geprobeerd, h2h met Spartak 3-1 gewonnen tegen iemand met Schalke 04.
Niet doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
4e keer op rij al dat ze de AI laten verdedigen, gebruik het zelf nu ook maar tegen ze.
Relax, we hebben het slechts over de nummer 4 van Nederland, morgen de nummer 5...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord wordt eerder kampioen dan ajax hoor.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:13 schreef Tinos85 het volgende:
In m'n spelerscarriere moest Vermeer van De Boer vertrekken in de winterstop. Die tweede keeper heeft nu een gebroken sleutelbeen dus ik heb geen keeper meer
quote:
Lekker potjes! Ik kwam nog goed weg van jouw vlijmscherpe counter aan het eind van de wedstrijd maar bulykin schoof hem ernaast. Tadicquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
And nevermind scores a sweaty goal!
ja, haha normaal is bulyikin echt een beest in dit spel. Als die er in ging dan was het een schoolvoorbeeld van de perfecte counter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Lekker potjes! Ik kwam nog goed weg met jouw vlijmscherpe counter aan het eind van de wedstrijd maar bulykin schoof hem ernaast. Tadic
SELECT is it...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef Cid het volgende:
Hoe kan je zien hoe je vrienden spelen? Vriend van me zei laatst dat hij zag dat ik pro speelde ipv semi-pro, hoe kan hij dat zien? Kan het niet vinden in die "geweldige" menu structuur.
Ik gister alleen maar Santos en Stoke City.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Geweldig die variatie als je online speelt met Ajax.
Je komt alleen maar mongolen tegen die met Anzhi spelen
Santos heb ik maar een keer tegen gespeeldquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik gister alleen maar Santos en Stoke City.
Leuk verhaal. Ik kan zelf maar moeilijk overweg met Lucas, hij is erg klein en is snel van de bal gespeeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:34 schreef KrAlex het volgende:
Bezig met PSG carriere. Speel nu op Prof al m'n wedstrijden en het gaat erg moeizaam. Heb in mijn eerste seizoen meteen het middenveld versterkt en achterin een paar extra verdedigers gedaan.
Diego Godin - Atletico Madrid
Serdar Tasci - VfB Stuttgart
Ilsinho - Internacional
Kwamen de verdediging versterken. Vind Godin samen met Lugano wel een goed koppel. Beide Uruguayaans en Sakho wilde in de winterstop vertrekken omdat hij was uitgeleerd. Heb er 42.5m voor weten te vangen. Ilsinho vond ik een leuke rechtsback door zijn 5* skills, maar is voor de rest vies tegen gevallen.
Moussa Sissoko - Toulouse
Ettiene Capoué - Toulouse
Twee sterke centrale middenvelders die beide van Toulouse kwamen. Moussa Sissoko is een vaste basis kracht terwijl Capoué een leuke invaller is. Heb voor de rest nog Bodmer verkocht aan Marseille, die sindsdien in ieder wedstrijd of scoorde tegen mij of een assist gaf.
Welliton - Spartak Moskou
Thierry Henry - NY Red Bull
In de spits had ik al een aantal leuke spelers rondlopen. Mevlut Erdinc en Kevin Gameiro waren mijn vaste spitsen, maar ik miste toch wat snelheid voorin en een beetje kopkracht. Heb dus Henry gekocht voor het koppen omdat die toch wat langer is dan de andere spitsen. En Welliton gekocht puur om zijn snelheid.
In het eerste seizoen jammer genoeg geen kampioen geworden. Ben derde geëindigd dus een plek in de voorronde van het Champions League. Heb wel de twee bekers gewonnen. Dus alsnog een prijs binnen weten te halen.
In het tweede seizoen ook maar meteen spelers gaan kopen. Ilsinho verkocht aan Villarreal voor 9M en heb voor 12.5M Isla van Udinese gekocht. Was een hele voorruitgang.
Dédé - ??
Ogbona - Torinho
Christian Ansaldi - Rubin Kazan
Heb deze twee centrale verdedigers gekocht omdat Lugano al op een leeftijd zit waar die steeds trager wordt. Dédé en Ogbona zijn beide hele snelle en sterke verdedigers. Dus die hebben het tweede seizoen veel minuten gemaakt. Ook Ansaldi een snelle linksback heb ik gekocht voor een leuke prijs.
Op het middenveld werden mijn spelers steeds beter. Heb centraal de keus uit 4 toppers. Moussa Sissoko, Mohammed Sissoko, Blaise Matuidi en Capoué. Vooral de laatste drie worden steeds beter en beter.
Mark González - CSKA Moskou
Zoran Tosic - CSKA Moskou
Aiden McGeady - Spartak Moskou
Ik ben vervolgens gaan shoppen in Rusland en heb 3 snelle vleugel spelers gekocht. Die ieder wedstrijd voor het verschil hebben gezorgd door een snelle doorbraak door vervolgens een assist te geven of zelf te scoren.
Seydou Doumbia - CSKA Moskou
In de spits heb ik ook het een en ander vervangen. Seydou Doumbia de blackman with tha pace kwam voor 35M en Gameiro werd verkocht voor 33.5M aan Chelsea. Dus een nieuwe spits binnen met té veel snelheid voor maar 1.5M. Henry was met zijn kopkracht dus niet meer nodig en die heb ik het tweede seizoen ook weg gedaan.
Jeremain Lens - PSV
Eljero Elia - Juventus
Begin van het derde seizoen zag ik dat deze twee spelers 99 acceleration en 99 snelheid hadden. Dus heb ik maar meteen toegehapt. Door de komst van deze twee spelers kon Mark Gonzalez weg. Hij was al 29 en kon er de komst van Lens financieren.
Ook heb ik twee wereldtoppers gekocht, Ganso van Santos en Lucas van Sao Paulo. Ben uiteindelijk in het tweede seizoen kampioen geworden, maar geen bekers of Europees wat kunnen berijken.
Opstelling begin derde seizoen.
Sirigu
Isla - Godin - Lugano - Ansaldi
Sissoko - Matuidi
Elia - Pastore - Lucas
Doumbia
Bank:
Dédé
Ogbona
Capoue
Ganso
Lens
Tosic
Welliton
Net moest ik ineens tegen Anzhi, wtf man alle ballen op Eto'oquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Geweldig die variatie als je online speelt met Ajax.
Je komt alleen maar mongolen tegen die met Anzhi spelen
Ik denk crouchquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook al tegen gekomen, waarom wordt die zo vaak gekozen?
Vind je het niet leuker om met je eigen club te spelen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef snellehenk het volgende:
ik speel met santos, maar ik kom ook vaak stoke, aston, schalke en ajax tegen. vooral ajax, wel leuk om daar tegen te spelen
Nee.. Kenwyn Jones. Soort Drogba met veel 'Strength'. Verder speelt er geloof ik ene Jerome met 90 Speed.quote:
Dat is normaalquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef Docie het volgende:
Ik ben nu met West Ham een carriere mode begonnen maar weet iemand waarom ik maar 5 wissels kan kiezen inplaats van 7?
Jawel, maar koop het spel niet alleen om met een club te spelen,quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:30 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Vind je het niet leuker om met je eigen club te spelen?
Dus alle ballen op neymar dan maarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Jawel, maar koop het spel niet alleen om met een club te spelen,
en ik speel al met Ajax bij Carriere
Idd, want neymar is de enigste speler die kan voetballen uit dat teamquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Dus alle ballen op neymar dan maar
Inderdaad, tenminste altijd een wedstrijd op niveauquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:
BPL is het leukst met career, je kan van iedereen verliezen :p
Probeer niet te happen, maar juist achteruit te lopen en op je 16 een kluitje vormen. Door die barriere komt hij niet heen als je het goed doet. Ik zit in divisie 4 nu.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik zit nu in divisie 7, maar het spel begint me steeds meer tegen te staan, het is nog frustrerender dan fifa 11. Die tegengoals die je krijgt, echt niet te geloven. je verdedigers die gewoon letterlijk omver gelopen worden, negen van de tien keer als je een bal afpakt , komt ie alsnog weer bij je tegenstander en alle tegenstanders die eigenlijk op dezelfde wijze aanvallen, er zit weinig variatie meer in....elke wedstrijd verloopt zowat op dezelfde manier. Ben er ff zat van..
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik zit nu in divisie 7, maar het spel begint me steeds meer tegen te staan, het is nog frustrerender dan fifa 11. Die tegengoals die je krijgt, echt niet te geloven. je verdedigers die gewoon letterlijk omver gelopen worden, negen van de tien keer als je een bal afpakt , komt ie alsnog weer bij je tegenstander en alle tegenstanders die eigenlijk op dezelfde wijze aanvallen, er zit weinig variatie meer in....elke wedstrijd verloopt zowat op dezelfde manier. Ben er ff zat van..
Heerlijk, om die frustratie van anderen te lezen, ik ken 't maar al te goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Tyfus zooi, net weer met Ajax tegen Eto'o, laatste minuut 2-2 met een traag slap schot in de verre hoek waar Vermeer ineens niet meer bij kon.
Ik hou niet van racequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat zeg ik, Forza 4 is veel relaxter voor je rikketik.
Of dat jouw spits gelijk staat met de verdediger, maar dan wordt er wel afgefloten voor buitenspel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ze moeten dat buitenspel eens nakijken.
Speler van tegenstander staat buitenspel je eigen verdediger krijgt de bal maar de scheids fluit dan voor buitenspel.
Laat gewoon doorspelen
iemand?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef Saninl het volgende:
Ik heb Fifa12 op mn pc.
Alleen van Fifa10 was ik gewend om trainingen in te lassen, is dat bij fifa12 niet meer nodig? (kan het niet meer?)
Nee, dat kan niet meer. Spelers worden nu beter door ze te laten spelen.quote:
Divisie 10 is toch wel te doen? Heb 3 uit 3 in de divisie 10 gewonnen. Nog 1tje en ik zit in 9, zo kom je vanzelf op je eigen niveau uit. Zal wel op 9 blijven, want win steeds maar met 1 goal verschilquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb geen zin meer om online seizoen te spelen omdat het zo moeilijk is.
Dit vraag ik mij dan weer af, want ik speel altijd thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan je ook de thuisploeg zijn online? Ik ben zelf altijd de uit ploeg.
Als ik via de router speel speel ik altijd uit. Sluit ik m direct op de modem aan, speel ik altijd thuis. Typisch..quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:04 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij dan weer af, want ik speel altijd thuis.
keeper-truukje??quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:46 schreef DutchSL het volgende:
3 wedstrijden met Porto gewonnen h2h, daarna kwam ik iemand tegen die het keeper-truukje deed en met 1-0 voorkwam en ook nog op magische wijze voor een gigantische lag zorgde als ik de bal had. Ben er maar mee gestopt, eerste verlies.
JE KAN HET!!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:27 schreef Maastoren het volgende:
Met nog 1 wedstrijd te gaan moet ik 3 punten pakken anders degradeer ik naar divisie 7
Best vaak last van inderdaad, komt waarschijnlijk dat je dan te hard een pass geeft en het spel denkt dat je die andere bedoeld, ik pass nu heel zacht naar spelers dichtbij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:47 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb een paar ergenissen als ik online speel op de PS3, kan iemand deze bevestigen of ligt het aan mijn verbinding waar ik normaal gesproken nooit last mee heb.
- Spelers dribbelen te lang door en tijdens deze dribbel kan je niet wijzigen van looprichting.
- Ondanks dat je al op de schotknop heb gedrukt, wachten spelers toch met schieten met als resultaat dat er nog een verdediger tussenkomt.
- Rare passes naar onmogelijke spelers ipv een speler die dichtbij staat en waar je hem zelf ook heen wilt passen.
- Spelers lopen soms wat langzamer en gaan ineens rare richtingen inlopen (links, terwijl je rechts ingedrukt houdt).
Tevens erger ik mezelf aan de slechte verbindingen van de wedstrijden, waardoor alles tien keer zo langzaam gaat als een normale FIFA wedstrijd hoort te gaan.
Keeper laat de bal ook wel vaak losquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
Waar ik voornamelijk last van heb is dat de eigen keeper een complete mongool is die telkens doelpunten weggeeft doordat hij simpele reddingen graag voor de voeten of het hoofd van een tegenstander neerlegt...
Sowieso, hoevaak gebeurt het wel niet dat je idiote penalties weggeeft in deze FIFA!? Echt veels te vaak. Soms omdat je zelf verkeerd timed (kan ik mee leven), maar ook vaak genoeg doordat die impact-engine faalt of dat een CPU-controlled mannetje van jou tegen iemand oploopt ofzo...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef Fuszy het volgende:
Daarnet kreeg de tegenstander een best vage rode kaart tegen. Ik gaf een pass naar een medespeler en nog voordat hij die speler kon selecteren liep hij er per ongeluk tegenaan. Doorgebroken speler onderuit en rood. Lijkt me zeer frustrerend om dat tegen je te krijgen zeg.
Gelukkig wel met 1-0 gewonnen, want ik speelde dramatisch
Lol thnx 4 the supportquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:28 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
JE KAN HET!!!!!![]()
NOW GO KICK SOME ASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.quote:Electronic Arts heeft aangekondigd dat ze vrijdag morgen van 5.00 tot 10.00 onderhoud uitvoeren aan de FIFA servers. Dit betreft alle online spelmodi inclusief Ultimate Team. De vroege vogels onder ons kunnen dus de melding krijgen dat het tijdelijk niet mogelijk is om FIFA online te spelen
Dit is mijn grootste ergenis!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
Wat ook irritant is, is wanneer je verdediger met een aanvaller van de tegenpartij meeloopt, maar nog door de CPU bestuurd wordt...
... op het moment dat je dan switched omdat jij hem wilt besturen, houdt ie dan even een seconde in...(!) waardoor die aanvaller meteen weg is natuurlijk.
Ooooh, dat is zo hatelijk, heb al vele malen een doelpunt tegen gekregen op deze manier.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
Wat ook irritant is, is wanneer je verdediger met een aanvaller van de tegenpartij meeloopt, maar nog door de CPU bestuurd wordt...
... op het moment dat je dan switched omdat jij hem wilt besturen, houdt ie dan even een seconde in...(!) waardoor die aanvaller meteen weg is natuurlijk.
Wat ik er vooral erg aan vind aan dit soort fouten, dus de kut-keeper en die irritante hapering bij mannetje wisselen, dat het in de voorgaande delen (FIFA10 WC en FIFA11 WEL gewoon goed was...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:17 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dit is mijn grootste ergenis!!
Ik ben helaas weer naar divisie 9 gestuurd maar ik win makkelijk van iedereen.
Dan hou je de controler verkeerd vast. Als je naar dezelfde kant meeloopt stopt de speler nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
Dan houden er blijkbaar vrij veel mensen hun controller verkeerd vast...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan hou je de controler verkeerd vast. Als je naar dezelfde kant meeloopt stopt de speler niet
Ja want ik heb het probleem nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan houden er blijkbaar vrij veel mensen hun controller verkeerd vast...
Schieten met alleen je stick en schietknop ingedrukt. Rennen etc. niet indrukkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:02 schreef StijnDa het volgende:
0-0 gespeeldHoe kan dat nou. 19 schoten 11 op doel. Af en toe gaat het prima hoor, net een 4-1 overwinning maar dit... Nog 3 punten nodig uit 2 wedstrijden. Winnen dus.
Whot?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
Ik krijg net een goal tegen omdat een speler klaagt bij de scheids.
Midden in een aanval staat een speler met zijn handen omhoog niks te doen en dribbelt de aanvaller gewoon langs hem.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Midden in een aanval staat een speler met zijn handen omhoog niks te doen en dribbelt de aanvaller gewoon langs hem.
Buitenspel reactie. Die speler moet gewoon doorlopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Midden in een aanval staat een speler met zijn handen omhoog niks te doen en dribbelt de aanvaller gewoon langs hem.
kom ik daarna weer tegen hem.. speel ik bal rond want aanvallen heeft toch geen zin.. quit die weer voor de 5 minutenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:36 schreef OmniRocket het volgende:
stomme losers die quitten als ze binnen 5 minuten 1-0 achter komen
Boeiequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
kom ik daarna weer tegen hem.. speel ik bal rond want aanvallen heeft toch geen zin.. quit die weer voor de 5 minuten
die krijg je dus niet als je tegenstander binnen 5 minuten quit, wedstrijd wordt als niet gespeeld beschouwdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeie
Gewoon weer 3 punten erbij
Time je goal dan een beetje, net na 5 minuten scoren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
die krijg je dus niet als je tegenstander binnen 5 minuten quit, wedstrijd wordt als niet gespeeld beschouwd
hebben ze ingebouwd dat je kan quitten als het zou laggen.. wordt alleen meer misbruik van gemaakt dan dat het goed doet
nu wel tegen andere tegenstander gewonnen... divisie 4 9 uit 3. Nog 9 punten nodig!
quote:Fixlist:
•Fixed a memory leak that would cause Origin to crash.
•Fixes to our installation and updating systems.
•Fixed an install issue that was forcing users to download all language packs.
•Goalkeeper control in online matches: We asked for your feedback and we got lots of it. After reviewing that and our own telemetry, we decided that enough people were abusing this feature online to negatively affect the experience of the majority. So we have decided to remove the ability to press Back/Select and play as the goalkeeper, allowing the CPU to defend, in all online matches. The function remains available in offline matches.
•Fixed a situation that would see the user in an empty FUT Store without button functionality.
•Fixed a FUT crash when using custom tactics.
•Fixed a hard lock that would occur when applying a Manager Contract after purchasing a Bronze Premium Pack in FUT.
•Fixed a situation that would see some users being disconnected from FUT after five seconds of connectivity.-
•We have optimized the FUT server to speed up transactions
Hmm dat wist ik niet, gaar dan. Kunnen ze beter een lag check inbouwen en van daaruit beslissen of je de punten wel krijgt of nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
die krijg je dus niet als je tegenstander binnen 5 minuten quit, wedstrijd wordt als niet gespeeld beschouwd
hebben ze ingebouwd dat je kan quitten als het zou laggen.. wordt alleen meer misbruik van gemaakt dan dat het goed doet
nu wel tegen andere tegenstander gewonnen... divisie 4 9 uit 3. Nog 9 punten nodig!
Je zou wel je keeper moeten kunnen kiezen door met je pookje bijvoorbeeld erheen te wisselen als er eentje op je keeper afkomt, kan je keeper beter positionerenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mooi zo. Keeper control is nergens voor nodig (Op de uit het doel rennen na dan)
ja... 1.02quote:
hmm goed punt... vond de wedstrijden vandaag wel een stuk makkelijker in divisie 4.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Mooi, ik ben blij dat ik niet met keeper verdedigd heb, ik kan tenminste zelf een beetje verdedigen. ik hoop dat iedereen nu faalt met verdedigen.
Klopt. Deed dit in FIFA 11 altijd fout maar heb er nu bijna geen problemen meer mee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan hou je de controler verkeerd vast. Als je naar dezelfde kant meeloopt stopt de speler niet
Eigenlijk moet EA het zoals Konami bij PES doet doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh wist ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef tochweerhenk het volgende:
FIFA heeft er wel zoiets in gestopt, mensen die bijvoorbeeld 20 keer hebben gequit, spelen sneller tegen andere mensen die 20 keer heb gequit dan tegen iemand die maar 2 keer hebben gequit, net zoiets als bij PES dus.
Als je verbonden bent met het internet, dan krijg je gelijk een melding van de patch ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:18 schreef J-V het volgende:
Komt de 1.02 update vanzelf in beeld bij opstarten fifa op ps3?
Vanaaf maar es checken, eindelijk dat loser gedrag met de switch naar de keeper dus verdwenen!
Ik gebruik nooit slidings, ook nooit rondje. Gewoon X inhouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:39 schreef SnuggLe het volgende:
Pffff...hoe verdedig ik een beetje oke? Er staan 100 tutorials, maar het helpt geen drol.
Net een PS3 gekocht en weinig verstand van FIFA, maar dit is echt LASTIG.
Dan moet je updatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:39 schreef koemleit het volgende:
Hmm ik kan niet meer online wegens.. there is a problem with the online roster check... meer mensen last van?
Ajecied4lf, vandaag even fifa'en?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit slidings, ook nooit rondje. Gewoon X inhouden.
Nee, er is een patch uitgekomen en dat is er uitgehaald. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:37 schreef satecl het volgende:
Kan je online nog steeds, met gebruik van select, met de keeper spelen en je verdediging met 'Legend' laten spelen??
Zo ja, dan ga ik nog steeds niet online!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:45 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ajecied4lf, vandaag even fifa'en?
Is goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:50 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
12:30? Groningen - Ajax, Euroborg
Hoeveel sterren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:04 schreef Alovenac het volgende:
Bilbao speelt zo heerlijk, alle vier de wedstrijden tot nu toe mee gewonnen.
Dat krijg ik de laatste tijd ook vaker. Game afsluiten en opnieuw opstarten was de oplossing.... Kut is het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:39 schreef koemleit het volgende:
Hmm ik kan niet meer online wegens.. there is a problem with the online roster check... meer mensen last van?
90 ste minuut, TADIIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCC!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:50 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
12:30? Groningen - Ajax, Euroborg
Janssenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:42 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
90 ste minuut, TADIIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCC!!!!
Ja was een erg mooie goal, alleen ik had zeker met 3 doelpunten verschil moeten winnen. Iedereen faalde bij mij als nooit te vorenquote:
Ik word er ook helemaal gek van, het enige waar ik uit scoor zijn flauwe rebounds en wat gelukjes met Bojan. Heb geen zin om op semi-prof te spelen, in Fifa 11 had ik soms ook moeite met Professioneel maar dat was enkel tegen echt goede teams.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef FedExpress het volgende:
pfff, ik krijg het gewoon bijna niet voor elkaar om kansen te creeren op professioneel niveau![]()
Op semi-prof leg ik er minstens 3 per wedstrijd in (meestal 4-5), maar op prof kom ik er gewoon niet doorheen... Iemand nog tips? Vooral over de flanken of wat is het beste?
Wat ik meestal doe op prof is rond de 16 rondspelen en dan mijn spits aanspelen. Met de spits probeer je in een keer door de verdediging heen te lopen dmv kort even sprinten en de bal dan in de lange hoek leggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef FedExpress het volgende:
pfff, ik krijg het gewoon bijna niet voor elkaar om kansen te creeren op professioneel niveau![]()
Op semi-prof leg ik er minstens 3 per wedstrijd in (meestal 4-5), maar op prof kom ik er gewoon niet doorheen... Iemand nog tips? Vooral over de flanken of wat is het beste?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef FedExpress het volgende:
Heb hetzelfde als jullie, heb me ook al eens in dit topic beklaagd dat het niveau verschil te groot is tussen semi-prof en prof. Wil ook liever prof spelen, maar ja dan loop ik constant te verdedigen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:28 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal gek van, het enige waar ik uit scoor zijn flauwe rebounds en wat gelukjes met Bojan. Heb geen zin om op semi-prof te spelen, in Fifa 11 had ik soms ook moeite met Professioneel maar dat was enkel tegen echt goede teams.
Trooolololquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:21 schreef Silvanovisch het volgende:
Godverdomme man.. Kon naar de 4e divisie promoveren; 18 punten nodig, zat op 17. Laatste wedstrijd stond ik 2-1 voor, flikker ik van de playstation network.. Weg promotie!
Als je in de aanval bent kan je niet de keeper selecteren. Je controller neemt het automatisch overquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef Maastoren het volgende:
Volgens mij is dat met select online nog steeds niet gefixt. Als mensen aanvallen verdwijnt vaak na enkele seconden steeds hun naam boven de speler die bal heeft en doet 'ie opeens allemaal tricks. Verdedigend lijkt het wel eruit gehaald te zijn. Meer mensen die er nog steeds last van hebben?
precies. Op semi stappen de verdedigers regelmatig letterlijk voor je aan de kant een verdedigend kan je continue druk zetten, instappen, geen problemen. Op prof 1x instappen en je bent weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef wortel1981 het volgende:
[..]
[..]
Heb hetzelfde als jullie, heb me ook al eens in dit topic beklaagd dat het niveau verschil te groot is tussen semi-prof en prof. Wil ook liever prof spelen, maar ja dan loop ik constant te verdedigen.
Ik moet wel zeggen dat ik mijn instellingen sinds een paar dagen zo heb gedaan;quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
precies. Op semi stappen de verdedigers regelmatig letterlijk voor je aan de kant een verdedigend kan je continue druk zetten, instappen, geen problemen. Op prof 1x instappen en je bent weg.
Overigens 2 europa league wedstrijden in mijn 3e seizoen met Sheffield United op moeten geven wegens teveel blessuresStond met 8 uit 4 bovenaan, door 2x 0-3 opgave 3e geworden op doelsaldo. kon maar 17 fitte spelers meenemen en dat mag schijnbaar niet. Is toch mijn probleem?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/98832849
Impact engine
hmm oke, misschien ook eens proberen dan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:30 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik mijn instellingen sinds een paar dagen zo heb gedaan;
http://dailygamingnetwork(...)ded-slider-settings/
Nog steeds komen er ontzettend veel blessures, maar het speelt wel een stuk beter. Het is niet per se makkelijker, maar wat minder frustrerend.
Normal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:06 schreef FedExpress het volgende:
spelen jullie trouwens met gamespeed normal of slow?
Welke teams gebruik je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:32 schreef Burrito het volgende:
Frusterend, 0-1-3 in divisie 8 dit seizoen. Ik kom er niet goed meer voorbij en krijg domme goals tegen (afvallende bal die ze erin volleyen)
Haha ja k had mijn 1e seizoen in divisie 8 redelijk gedaan, ik had helaas 2 punten te weinig voor promotie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:32 schreef Burrito het volgende:
Frusterend, 0-1-3 in divisie 8 dit seizoen. Ik kom er niet goed meer voorbij en krijg domme goals tegen (afvallende bal die ze erin volleyen)
Barcelona heb ik meeste succes mee gehad. City, Madrid en Chelsea geprobeerd maar Barca bevalt toch het meeste.quote:
Dit is mijn 3de seizoen in de 8ste. 1ste mogen blijven, 2de gedegradeerd en nu dit dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha ja k had mijn 1e seizoen in divisie 8 redelijk gedaan, ik had helaas 2 punten te weinig voor promotie.
2e seizoen maar 1 gewonnen en 1 gelijk volgens mij degradatie dus
Gister begonnen aan een nieuwe competitie, Swindon Town in de npower league 2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
precies. Op semi stappen de verdedigers regelmatig letterlijk voor je aan de kant een verdedigend kan je continue druk zetten, instappen, geen problemen. Op prof 1x instappen en je bent weg.
Snel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:06 schreef FedExpress het volgende:
Aanvallers lopen meer mee als je een aanvallend speelt (met D-pad naar rechts drukken)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef muzas het volgende:
Goed, ik heb dit spel nu ook op de xBoxM'n eerste fifa sinds fifa 2002
En ik bak er uiteraard geen kak van. Natuurlijk de ingame tutorial(s) gevogld, wat aangekloot in die arena, en ik kom een aardig end met barcelona tegen excelsior.
Wat ik me afvroeg, het komt vrij vaak voor dat er geen aanvallers met me meelopen.. of althans, en heel end achterblijven. Is er een mogelijkheid om een mede aanvaller mee te laten lopen? Zoals je ook een extra speler druk kan laten zetten als je verdedigd....?
En iedere tip m.b.t. het afmaken als je 1-1 met de keeper komt is welkom.
En dat verdedigen is kakmoeilijk
vanavondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Nevermind.. het volgende:
Iemand potje tegen groningen? Mag ook ajax zijn
Ps3?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Nevermind.. het volgende:
Iemand potje tegen groningen? Mag ook ajax zijn
Als je 1x op LB drukt dan gaat er iemand diep lopen. Wel om denken dat degene niet buitenspel staat. Als je LB ingedrukt houdt en dan passt, gaat degene die net gepasst heeft ook diep lopen; op die manier kun je makkelijk één-tweetjes doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef muzas het volgende:
Goed, ik heb dit spel nu ook op de xBoxM'n eerste fifa sinds fifa 2002
En ik bak er uiteraard geen kak van. Natuurlijk de ingame tutorial(s) gevogld, wat aangekloot in die arena, en ik kom een aardig end met barcelona tegen excelsior.
Wat ik me afvroeg, het komt vrij vaak voor dat er geen aanvallers met me meelopen.. of althans, en heel end achterblijven. Is er een mogelijkheid om een mede aanvaller mee te laten lopen? Zoals je ook een extra speler druk kan laten zetten als je verdedigd....?
En iedere tip m.b.t. het afmaken als je 1-1 met de keeper komt is welkom.
En dat verdedigen is kakmoeilijk
Slow.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:06 schreef FedExpress het volgende:
Nope XBOX360 en ik speel steeds met PSVquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
PS3 toch? Misschien komen we zo wel tegen elkaar ? Ik speel steeds met FC Utrecht
Daar krijg je geen penalty voor. Wel als je er op afrent en je verdedigt slecht. Dus hij komt op je afrennen en je probeert de bal af te pakken op een bagger manierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Argh.. soms is die impact engine zo kut.
Nu weer verlies ik omdat een speler van de tegenstander vol op me afrent in het 16 meter gebied.
Hoppa penalty tegen in de 90ste minuut en dus met 2-1 verliezen en dus niet promoveren online.
Schijt irritant.
EDIT: Ergste is dat die gozer dan die "Be quiet" celebration doet.
Ik heb er inderdaad genoeg vrije trappen tegen voor gekregen maar nog nooit een penalty. Alleen als je te laat instapt met B dan krijg je vaak penalty's tegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar krijg je geen penalty voor. Wel als je er op afrent en je verdedigt slecht. Dus hij komt op je afrennen en je probeert de bal af te pakken op een bagger manier
Ik stapte niet in.. ik was aan het jockeyen. Toen liep die tegen me aan daardoor struikelde die toen kreeg ik een penalty tegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:43 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad genoeg vrije trappen tegen voor gekregen maar nog nooit een penalty. Alleen als je te laat instapt met B dan krijg je vaak penalty's tegen.
Hoe goed zijn jouw scouts? Ik heb nu 1 jaar lang 3 scouts met 2 keer 5 sterren laten scouten, maar vind alleen maar jongens van 66 algemeen max.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef Slickk het volgende:
Zonet een speler met 91 Tackle gescout en gepromoveerd tot m'n eerste team.Heeft nu 74 Algemeen en is nu al 7,5 miljoen waard op 16-jarige leeftijd. Ben benieuwd hoe die verder zal groeien.
_____________________quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je kan het beste met 5 sterren teams spelen denk ik. Je team kan dan beter een balletje raken
Volgens mij was die speler gevonden dankzij een scout van 2 keer 3 sterren. Niet bijzonder goed. Ik laat enkel spelers door die minimaal 65 - 85 voorspelling hebben en dan het liefst nog maar 14 jaar. Mijn beste jeugdspelers komen uit Nederland en Duitsland, misschien daar eens intensief laten scouten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:03 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hoe goed zijn jouw scouts? Ik heb nu 1 jaar lang 3 scouts met 2 keer 5 sterren laten scouten, maar vind alleen maar jongens van 66 algemeen max.
Dat had ik ook met een 16-jarige spits. Zat die steeds te zeuren. En als ik hem opstelde stond er steeds in de krant dat ik beter naar mezelf kon luisteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef FedExpress het volgende:
vind het trouwens wel irritant dat die spelers zoveel klagen als ze niet spelen.
Zit een 17-jarige spits van inmiddels 41 bij op de bank (afkomstig uit de jeugd). Speelt best veel, maar als hij tijdje geen basis staat (gek he, met 4 spitsen van in de 70 voor je) begint hij te piepen dat hij meer wil spelen. Beetje onrealistisch vind ik!
PSN: Takdenquote:Het zou handig zijn als jullie je platform + nick pm-en/posten/dm-en
Geloof mij maar met Barça tegen een andere 5 sterren team scoor je makkelijker dan met Ajax vs andere 4 sterren teamquote:
Als je voor een 4 sterren team gaat waarom zou je dan Ajax nemen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geloof mij maar met Barça tegen een andere 5 sterren team scoor je makkelijker dan met Ajax vs andere 4 sterren team
Omdatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Als je voor een 4 sterren team gaat waarom zou je dan Ajax nemen?
Moet wel lukken tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef FedExpress het volgende:
Zojuist 3e seizoen met Sheffield afgerond. Krijg ik een aanbod van QPR, dat net naar de Premier League is gepromoveerd. Doelstelling: handhaven. Transferbudget: ¤134.500.000![]()
![]()
Ik heb problemen met het houden van de 0quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:06 schreef Fuszy het volgende:
Yeaaah! Promotie naar Divisie 9.
Heb grote moeite met kansen creëren. Had nu 3x winst 3x verlies en 3x gelijkspel. Dus maar liefst 9 wedstrijden om 12 punten te vergaren. Dramatisch. Hoop dat ik het wat beter doe in divisie 9.
Nice, mijn psn: QNM-STREETFAMEquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Nevermind wat is je naam op PSN?
Dan voeg ik je eens toe, kunnen we eredivisie potjes spelen
ik zit ook in divisie 4, Utrecht - Groningen zo? mits playstation natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:44 schreef OmniRocket het volgende:
Divisie 4. 12 uit 4, kan al niet meer degraderen.
Toegevoegdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Nice, mijn psn: QNM-STREETFAME
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:06 schreef Nevermind.. het volgende:
*Rage modus* Wat een kutspel zegKlote donovan, keane en beckham gatverdamme, dat zijn toch geen 3 sterren meer. Sta je daar met keesje kwak en Luciano, grabbel, silva. Echt ik domineer compleet, maarja een schot van 2384200 meter vliegt er altijd in als je LA GALAXY op je borst hebt:')
Zo.
Hier een 3-3 in de laatste wedstrijd, daarvoor nog kansloos ingemaakt met 4-0quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Divisie 7
Moest 4 punten in de laatste 2 wedstrijden halen, eerste wedstrijd 1-0 voor lang, maar vlak voor tijd de onterechte 1-1
Daarna stond ik gelijk achter tegen chelsea en was hij ook beter. Kom ik diep in de 2e helft op 1-1, hij gelijk 1-2
Daarna toch nog diep in blessuretijd naar 2-2 en 3-2
Na dat laatste Origin-update is SNEL echt veel te snel voor me... daarvoor, en in vorige versies, was dat goed genoeg... Nu moet het echt op normaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Divisie 7.
Van wereldklasse naar legendarisch offline is echt een groot verschil.
Maar wat is de beste snelheid om te spelen, normaal of snel?
Mij maakt het niet zoveel uit, maar ik wil de wedstrijden offline realistisch houden, dus ik ga denk ik op normaal spelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Na dat laatste Origin-update is SNEL echt veel te snel voor me... daarvoor, en in vorige versies, was dat goed genoeg... Nu moet het echt op normaal.
ps3? kijk in de OP voor mijn nickquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb even zin om iemand helemaal kapot te spelen. Wie heeft er zin om kapot gespeeld te worden?
Geniaal zijn dat soort potjes als je ze wint.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerste potje in divisie 7 was geniaal; gelijk 2-0 achter en voor de grap maar met Vermeer het veld over gerend en gescoord![]()
Daarna met Eriksen zijn keeper voorbij gespeeld en die hakte hem helemaal omver, niet eens een kaart of penalty (dan had hij met 9 man gestaan)Verder nog 10 1-op1 kansen gehad die ik miste. Maar vermeer is een Baas
Hij scoorde ook een 10,0 in het wedstrijdrapport
[ afbeelding ]
Briljante potjes zijn dat iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Geniaal zijn dat soort potjes als je ze wint.
Ik stond ook 's een keer met 3-0 achter, en vanaf de 80e minuut scoorde ik 4x achter elkaar met de zelfde speler
Division 1, doe je goed man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef DutchSL het volgende:
Man wat ben ik slecht, na de eerste 3 wedstrijden te winnen nu 6x op rij kansloos verloren.
Divisie 1 voor de duidelijkheid
Ik heb sowieso pas 9 wedstrijden h2h gespeeld (3 gewonnen, 6 verloren dus).quote:
Ooh divisie 10 dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb sowieso pas 9 wedstrijden h2h gespeeld (3 gewonnen, 6 verloren dus).
Kan er gewoon helemaal niks van, terwijl ik in FUT ook niet goed, maar nog wel acceptabel/redelijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |