Ik denk (uhm weet het wel zeker) dat het er hier veeeel harder aan toe gaat dan daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik dat?
O ja, klopt
Even kijken of de stemming hier niet zo verziekt wordt als in ahvnzmg topic
Wij moeten eens samen op stap danquote:
Wij zijn toch superkusjekroellief?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk (uhm weet het wel zeker) dat het er hier veeeel harder aan toe gaat dan daar
Dus wees voorbereid..
Na werktijd absoluut!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn toch superkusjekroellief?
Dat hadden we sowieso al op de planning staan. De whiskey en sigaren meet.quote:
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.quote:
allebeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.
En tevens, deze topic gaat neem ik aan over singles, en ik ben single, dus kwam eventjes hier kijken
Nou is dat ook een kuttopic hoor, pfff wat een mensen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.
En tevens, deze topic gaat neem ik aan over singles, en ik ben single, dus kwam eventjes hier kijken
nou...bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou is dat ook een kuttopic hoor, pfff wat een mensen...
Zoals wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Hier worden regelmatig mensen gebant hoor!
Goed zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik geloof niet dat ik het over jou heb hoor.quote:
wie danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Wezen hosselen jong?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou... mensen...
Overigens, lief zijn mensen, ik heb ze uitgenodigd *kijkt streng*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |