Ik denk (uhm weet het wel zeker) dat het er hier veeeel harder aan toe gaat dan daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik dat?
O ja, klopt
Even kijken of de stemming hier niet zo verziekt wordt als in ahvnzmg topic
Wij moeten eens samen op stap danquote:
Wij zijn toch superkusjekroellief?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk (uhm weet het wel zeker) dat het er hier veeeel harder aan toe gaat dan daar
Dus wees voorbereid..
Na werktijd absoluut!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn toch superkusjekroellief?
Dat hadden we sowieso al op de planning staan. De whiskey en sigaren meet.quote:
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.quote:
allebeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.
En tevens, deze topic gaat neem ik aan over singles, en ik ben single, dus kwam eventjes hier kijken
Nou is dat ook een kuttopic hoor, pfff wat een mensen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.
En tevens, deze topic gaat neem ik aan over singles, en ik ben single, dus kwam eventjes hier kijken
nou...bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou is dat ook een kuttopic hoor, pfff wat een mensen...
Zoals wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Hier worden regelmatig mensen gebant hoor!
Goed zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik geloof niet dat ik het over jou heb hoor.quote:
wie danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Wezen hosselen jong?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou... mensen...
Overigens, lief zijn mensen, ik heb ze uitgenodigd *kijkt streng*
Wat een desillusie.quote:
ja papaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou... mensen...
Overigens, lief zijn mensen, ik heb ze uitgenodigd *kijkt streng*
quote:
quote:
Een private party wellicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Hoppa, CL heeft helemaal geen feestje nodig.
Ik heb al een paar van die genodigden op FB gezien en van de knapste moet ik afblijven want daar is iemand anders al helemaal weg van. En er zit nog een model tussen maar ik voel me altijd een beetje geïntimideerd door heel knappe mannenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoppa, CL heeft helemaal geen feestje nodig.
Schuif maar door naar mij danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een paar van die genodigden op FB gezien en van de knapste moet ik afblijven want daar is iemand anders al helemaal weg van. En er zit nog een model tussen maar ik voel me altijd een beetje geïntimideerd door heel knappe mannen
Vandaar dat je nooit wat tegen mij zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een paar van die genodigden op FB gezien en van de knapste moet ik afblijven want daar is iemand anders al helemaal weg van. En er zit nog een model tussen maar ik voel me altijd een beetje geïntimideerd door heel knappe mannen
Moet je nagaan hoe ik anders ben!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit wat tegen mij zegt.
jij hebt t beeld van jou 20jaar geleden nog voor jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit wat tegen mij zegt.
Nóg leuker?quote:
Daar ben ik wel benieuwd naar! Foto's van Air toen ie 20 was!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij hebt t beeld van jou 20jaar geleden nog voor je
Toen kende ik CL nog niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
jij hebt t beeld van jou 20jaar geleden nog voor je
Je hebt 'r nodig voor het schijten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef stbabylon het volgende:
Verdulleme ik moet schijten en wil douchen, maar mrs. schiet niet op
M'n tondeuseperiode, dat ga je vast niet waarderen als krullenliefhebber.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Daar ben ik wel benieuwd naar! Foto's van Air toen ie 20 was!
Ik was geilquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef stbabylon het volgende:
Verdulleme ik moet schijten en wil douchen, maar mrs. schiet niet op
Jeetje, dat is informatie waar ik zonder had gekund.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu weer dat mental image van Wendy en Xander toen zij aangaf dat ze graag bij hem op schoot zat als hij moest schijten
Genoteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh, spez, ze heten zo: Swagger round toe platform court shoes
Altijd nog beter dan Ron Brandsteder. (wie?) Die stond er om bekend dat 'ie niet vies was van poepseks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu weer dat mental image van Wendy en Xander toen zij aangaf dat ze graag bij hem op schoot zat als hij moest schijten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje, dat is informatie waar ik zonder had gekund.
Ja, bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Ron Brandsteder. (wie?) Die stond er om bekend dat 'ie niet vies was van poepseks.
Awesomequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hadden we sowieso al op de planning staan. De whiskey en sigaren meet.
Ik heb er wel eens gelurkt, maar dat topic is dus niks voor mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tip: beginnen met de lastige kant. Helpt bij mij altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik was m'n nagels aan het lakken. Nu de rechterhand. Nu wordt het interessant. Dit kan even duren. Eindelijk rust.
Altijd eerst de moeilijkste hand doen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik was m'n nagels aan het lakken. Nu de rechterhand. Nu wordt het interessant. Dit kan even duren. Eindelijk rust.
Jij bent al bezetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb er wel eens gelurkt, maar dat topic is dus niks voor mij
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Ron Brandsteder. (wie?) Die stond er om bekend dat 'ie niet vies was van poepseks.
Doe dan maar een volgend woord, dan mis je die vuige posts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
Zeg van babs verwacht ik al die TMI, van jullie niet!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tip: beginnen met de lastige kant. Helpt bij mij altijd.
ik ben een nagellaknoobquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd eerst de moeilijkste hand doen!
Omdat ie niet interessant is ondans eventuele tofheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom negeert iedereen mijn onwijs toffe giraffefoto
Patatje met?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mag de rest ook n besteling doen?
Omdat je lelijk tegen mij doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Vergeleken met verhalen over een poepetende Ron Brandsteder niet nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ie niet interessant is ondans eventuele tofheid
Ja kutlettersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar een volgend woord, dan mis je die vuige posts.
Je kent 'm?quote:
De pot zit in de badkamer, ik ga niet schijten als zij staat te douchen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt 'r nodig voor het schijten?
Ik heb hem gemist!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ware liefdequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De pot zit in de badkamer, ik ga niet schijten als zij staat te douchen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeleken met verhalen over een poepetende Ron Brandsteder niet nee.
Zelfs toen ik nog niet bezet was. Ik heb daar wat reacties gelezen van mensen op anderen die een date hadden, niet normaalquote:
A 5 dollar one!quote:
Ergens eind 2009 gebeurde dat wel.. toen een hele tijd niet.. toen weer wel. En toen hebben de modjes het maar opgegevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg babylon, gaat 't hier dan helemaal niet on topic?
Ron lijkt mij eerder degene die de ander in de bek schijt en dan zo'n typisch, hijgerig RonBrandstederschaterlach eruit gooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Vergeleken met verhalen over een poepetende Ron Brandsteder niet nee.
Ik was even ontopic over m'n koppelfeestje met lekkere gozers. Dat was het voor vandaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jaloers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs toen ik nog niet bezet was. Ik heb daar wat reacties gelezen van mensen op anderen die een date hadden, niet normaal
Het gaat hier over van alles, dus je mag uiteraard zelf een onderwerp aansnijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik was ook even ontopic met mijn 'eenzaam naar de roeg'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was even ontopic over m'n koppelfeestje met lekkere gozers. Dat was het voor vandaag.
Goede vraag, wat is je nick?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ron lijkt mij eerder degene die de ander in de bek schijt en dan zo'n typisch, hijgerig RonBrandstederschaterlach eruit gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |