Ik denk (uhm weet het wel zeker) dat het er hier veeeel harder aan toe gaat dan daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik dat?
O ja, klopt
Even kijken of de stemming hier niet zo verziekt wordt als in ahvnzmg topic
Wij moeten eens samen op stap danquote:
Wij zijn toch superkusjekroellief?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk (uhm weet het wel zeker) dat het er hier veeeel harder aan toe gaat dan daar
Dus wees voorbereid..
Na werktijd absoluut!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn toch superkusjekroellief?
Dat hadden we sowieso al op de planning staan. De whiskey en sigaren meet.quote:
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.quote:
allebeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.
En tevens, deze topic gaat neem ik aan over singles, en ik ben single, dus kwam eventjes hier kijken
Nou is dat ook een kuttopic hoor, pfff wat een mensen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het versieren topic. Er kwamen 2 users de boel verkloten. Allebij een ban..allebij weer terug en allebij nu de boel net niet genoeg verzieken voor een ban.
En tevens, deze topic gaat neem ik aan over singles, en ik ben single, dus kwam eventjes hier kijken
nou...bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou is dat ook een kuttopic hoor, pfff wat een mensen...
Zoals wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Hier worden regelmatig mensen gebant hoor!
Goed zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik geloof niet dat ik het over jou heb hoor.quote:
wie danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Wezen hosselen jong?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou... mensen...
Overigens, lief zijn mensen, ik heb ze uitgenodigd *kijkt streng*
Wat een desillusie.quote:
ja papaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou... mensen...
Overigens, lief zijn mensen, ik heb ze uitgenodigd *kijkt streng*
quote:
quote:
Een private party wellicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Hoppa, CL heeft helemaal geen feestje nodig.
Ik heb al een paar van die genodigden op FB gezien en van de knapste moet ik afblijven want daar is iemand anders al helemaal weg van. En er zit nog een model tussen maar ik voel me altijd een beetje geïntimideerd door heel knappe mannenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoppa, CL heeft helemaal geen feestje nodig.
Schuif maar door naar mij danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een paar van die genodigden op FB gezien en van de knapste moet ik afblijven want daar is iemand anders al helemaal weg van. En er zit nog een model tussen maar ik voel me altijd een beetje geïntimideerd door heel knappe mannen
Vandaar dat je nooit wat tegen mij zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een paar van die genodigden op FB gezien en van de knapste moet ik afblijven want daar is iemand anders al helemaal weg van. En er zit nog een model tussen maar ik voel me altijd een beetje geïntimideerd door heel knappe mannen
Moet je nagaan hoe ik anders ben!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit wat tegen mij zegt.
jij hebt t beeld van jou 20jaar geleden nog voor jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit wat tegen mij zegt.
Nóg leuker?quote:
Daar ben ik wel benieuwd naar! Foto's van Air toen ie 20 was!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij hebt t beeld van jou 20jaar geleden nog voor je
Toen kende ik CL nog niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
jij hebt t beeld van jou 20jaar geleden nog voor je
Je hebt 'r nodig voor het schijten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef stbabylon het volgende:
Verdulleme ik moet schijten en wil douchen, maar mrs. schiet niet op
M'n tondeuseperiode, dat ga je vast niet waarderen als krullenliefhebber.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Daar ben ik wel benieuwd naar! Foto's van Air toen ie 20 was!
Ik was geilquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef stbabylon het volgende:
Verdulleme ik moet schijten en wil douchen, maar mrs. schiet niet op
Jeetje, dat is informatie waar ik zonder had gekund.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu weer dat mental image van Wendy en Xander toen zij aangaf dat ze graag bij hem op schoot zat als hij moest schijten
Genoteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh, spez, ze heten zo: Swagger round toe platform court shoes
Altijd nog beter dan Ron Brandsteder. (wie?) Die stond er om bekend dat 'ie niet vies was van poepseks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu weer dat mental image van Wendy en Xander toen zij aangaf dat ze graag bij hem op schoot zat als hij moest schijten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje, dat is informatie waar ik zonder had gekund.
Ja, bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Ron Brandsteder. (wie?) Die stond er om bekend dat 'ie niet vies was van poepseks.
Awesomequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hadden we sowieso al op de planning staan. De whiskey en sigaren meet.
Ik heb er wel eens gelurkt, maar dat topic is dus niks voor mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tip: beginnen met de lastige kant. Helpt bij mij altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik was m'n nagels aan het lakken. Nu de rechterhand. Nu wordt het interessant. Dit kan even duren. Eindelijk rust.
Altijd eerst de moeilijkste hand doen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik was m'n nagels aan het lakken. Nu de rechterhand. Nu wordt het interessant. Dit kan even duren. Eindelijk rust.
Jij bent al bezetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb er wel eens gelurkt, maar dat topic is dus niks voor mij
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Ron Brandsteder. (wie?) Die stond er om bekend dat 'ie niet vies was van poepseks.
Doe dan maar een volgend woord, dan mis je die vuige posts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
Zeg van babs verwacht ik al die TMI, van jullie niet!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tip: beginnen met de lastige kant. Helpt bij mij altijd.
ik ben een nagellaknoobquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd eerst de moeilijkste hand doen!
Omdat ie niet interessant is ondans eventuele tofheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom negeert iedereen mijn onwijs toffe giraffefoto
Patatje met?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mag de rest ook n besteling doen?
Omdat je lelijk tegen mij doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Vergeleken met verhalen over een poepetende Ron Brandsteder niet nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ie niet interessant is ondans eventuele tofheid
Ja kutlettersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar een volgend woord, dan mis je die vuige posts.
Je kent 'm?quote:
De pot zit in de badkamer, ik ga niet schijten als zij staat te douchen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt 'r nodig voor het schijten?
Ik heb hem gemist!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ware liefdequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De pot zit in de badkamer, ik ga niet schijten als zij staat te douchen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeleken met verhalen over een poepetende Ron Brandsteder niet nee.
Zelfs toen ik nog niet bezet was. Ik heb daar wat reacties gelezen van mensen op anderen die een date hadden, niet normaalquote:
A 5 dollar one!quote:
Ergens eind 2009 gebeurde dat wel.. toen een hele tijd niet.. toen weer wel. En toen hebben de modjes het maar opgegevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg babylon, gaat 't hier dan helemaal niet on topic?
Ron lijkt mij eerder degene die de ander in de bek schijt en dan zo'n typisch, hijgerig RonBrandstederschaterlach eruit gooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Vergeleken met verhalen over een poepetende Ron Brandsteder niet nee.
Ik was even ontopic over m'n koppelfeestje met lekkere gozers. Dat was het voor vandaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jaloers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs toen ik nog niet bezet was. Ik heb daar wat reacties gelezen van mensen op anderen die een date hadden, niet normaal
Het gaat hier over van alles, dus je mag uiteraard zelf een onderwerp aansnijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik was ook even ontopic met mijn 'eenzaam naar de roeg'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was even ontopic over m'n koppelfeestje met lekkere gozers. Dat was het voor vandaag.
Goede vraag, wat is je nick?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ron lijkt mij eerder degene die de ander in de bek schijt en dan zo'n typisch, hijgerig RonBrandstederschaterlach eruit gooit.
maar de veelvraat heb ik van internetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist!
Die andere foto was
Met z'n bezwete harsesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ron lijkt mij eerder degene die de ander in de bek schijt en dan zo'n typisch, hijgerig RonBrandstederschaterlach eruit gooit.
quote:
Ron Brandsteder?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar de veelvraat heb ik van internet
Constipatie moet je nooit onderschatten.quote:
Dan nog.... Leuke beestenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar de veelvraat heb ik van internet
Nee, integendeel. Van sommigen vroeg je je juist af waarom ze in dat topic postten, zo giftig waren ze op het andere geslacht. Of andere users voor sukkels uitmaken omdat ze eens een blauwtje liepen, de kinderachtigheidquote:
Ik vermoed van niet. Ik ben een neuroot, dus schoon regelmatig mijn contactenlijst op.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar goed, ik zal eens kijken of ik ze zie
Ow zo.. pff.. ja dan schiet het niet opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
Nee, integendeel. Van sommigen vroeg je je juist af waarom ze in dat topic postten, zo giftig waren ze op het andere geslacht. Of andere users voor sukkels uitmaken omdat ze eens een blauwtje liepen, de kinderachtigheid
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Ik ben een neuroot, dus schoon regelmatig mijn contactenlijst op.
ja ze renden rondje en we stonden bovenaf te kijken, keken ze echt omhoog al slikkend om hun bek, echt cute en de leeuwin zat met zn poot tegen t glas aan te vegen enorme leeuwinnenpootquote:
Awquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik was ook even ontopic met mijn 'eenzaam naar de roeg'
quote:
Ze kunnen 50 km per uur rennenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ze renden rondje en we stonden bovenaf te kijken, keken ze echt omhoog al slikkend om hun bek, echt cute en de leeuwin zat met zn poot tegen t glas aan te vegen enorme leeuwinnenpoot
dierentuinen zijn tof
Waarom heb ik jou nog niet gewist danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Ik ben een neuroot, dus schoon regelmatig mijn contactenlijst op.
quote:
Maar wel ontopicquote:
Ok, op die manierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergens eind 2009 gebeurde dat wel.. toen een hele tijd niet.. toen weer wel. En toen hebben de modjes het maar opgegeven
Dierentuinen zijn inderdaad tof!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ze renden rondje en we stonden bovenaf te kijken, keken ze echt omhoog al slikkend om hun bek, echt cute en de leeuwin zat met zn poot tegen t glas aan te vegen enorme leeuwinnenpoot
dierentuinen zijn tof
Jij bent minder neurotisch dan ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik jou nog niet gewist danVaag
Maar ontopic is natuurlij nooit een probleemquote:
"Kijk, ze staan er! Nou, doei!"quote:
Dat zeg ik netquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om n foto te maken om hier te posten, lief he?
Omdat jij dan toch niet zou weten van wie je wat te horen kreeg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent minder neurotisch dan ik.Maar waarom hoor ik dan nooit wat van je?
Het went, echt.quote:
Zoiets!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Kijk, ze staan er! Nou, doei!"![]()
Ik zou jouw stijl onmiddellijk herkennen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Cue_ het volgende:
Omdat jij dan toch niet zou weten van wie je wat te horen kreeg!
Shit, dat was ik dus vergeten te halen. En nu is 't te laatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef Cue_ het volgende:
*note to self.. meer pisang ambon in het volgende glas*
Mijn stijl is veranderdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
Ik zou jouw stijl onmiddellijk herkennen.
Vertel.quote:
Nergens een albertheijn xxl ofzo? of zijn die niet zo laat open.. ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, dat was ik dus vergeten te halen. En nu is 't te laat
Die nieuwe stijl klinkt niet als een verbetering.quote:
Je zou eens moeten wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
Die nieuwe stijl klinkt niet als een verbetering.
Nee, red ik niet in 12 minutenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nergens een albertheijn xxl ofzo? of zijn die niet zo laat open.. ?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
oh god is het weer het schep op hoeveel en welke alcohol je al op hebt en of je stoned bent tijd
Wie schept er op? We zeggen alleen wat we drinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
oh god is het weer het schep op hoeveel en welke alcohol je al op hebt en of je stoned bent tijd
Niets en jup!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Helaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, red ik niet in 12 minuten
Maar ik zie er heel leuk uit nu!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
En op Evie moet je maar even niet letten atm
thee!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie schept er op? We zeggen alleen wat we drinken.
Als het maar geen rooibos isquote:
Vertel.quote:
Zijn er relatief veel geweest. Laatste tijd niet meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn hier wel eens meets trouwens?
Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn er relatief veel geweest. Laatste tijd niet meer.
Redenen verschillen. Voor mij is het dat de mensen die i wou leren ennen, i al ontmoet heb.quote:
Ik zie het fotomateriaal graag tegemoet.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het fotomateriaal graag tegemoet.
Geluigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Dit is gewoon echt grappig om te lezen!
Suikeroompje vind ik toch beter klinken.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suikeroompje vind ik toch beter klinken.
Nu moet ik door net aan ron brandsteder denken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suikeroompje vind ik toch beter klinken.
Bruine suiker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Evie het volgende:
Nu moet ik door net aan ron brandsteder denken...Dus nee dank je
darmpje erbij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik rijg nu al zin om zometeen een muziekje op te zetten, voor de kledingast te staan en darnje erbij.. en dan de stad in
jij snapt hemquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, stukken duidelijker.
of stuen duidelijer
Je hebt gewoon een ut-toetsenbordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, stukken duidelijker.
of stuen duidelijer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Die dingen horen op z'n (leurtjes) op z'n hakken.. maarja te groot hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een ut-toetsenbord
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Evie het volgende:
ok deze schoenen wil ik niet
ieuw :xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmz @ strikje hmzzz vorm ook niet helemaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Cue_ het volgende:
I deze wel
[ afbeelding ]
Al liever zonder dat strikje, maarja.. Replay pumps
i niet, cue!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een ut-toetsenbord
Munchies bedoel je zeker?quote:
Diezelfde als waar Godt ook om vraagt.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde als waar Godt ook om vraagt.
Je hoeft er zelf niet naar te kijken en ik beloof niks terug te sturen.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf niet naar te kijken en ik beloof niks terug te sturen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf niet naar te kijken en ik beloof niks terug te sturen.
Laat maar weten hoe veel je er heb.. i weet zeker dat ik er meer hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
http://dutch-speedtest.10-fast-fingers.com/
72quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe veel je er heb.. i weet zeker dat ik er meer heb
Komt goed!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Evie het volgende:
Hahahaha succes met het verkrijgen van je foto's
![]()
292 en dat met een kind half slapend op schootquote:
whutquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
292 en dat met een kind half slapend op schoot
typmiep hequote:
Naja, meer 4 of 5 vingers of zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die met 2 vingers typen.... Krijg ik de kriebels van
ja sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die met 2 vingers typen.... Krijg ik de kriebels van
Wat waren de 3 foute woorden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Cue_ het volgende:
You reached 426 points, so you achieved position 139 of 8784 on the ranking list
You type 577 characters per minute
You have 89 correct words and
you have 3 wrong words
Ohquote:
Beter dan kassakut moet je maar denkenquote:
We hebben hoge verwachtingen van je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Cue_ het volgende:
Niemand die versteld staat van mijn aantal
1x Nederland zonder hoofdletter, 1x een woord waar ik begon met een spatie.. en de derde weet ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat waren de 3 foute woorden?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
Oooh, das leuk. Uitnodiging voor zodadelijk voor een feestje met open bar.
Was dit niet hoog genoeg?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben hoge verwachtingen van je.
Ik probeer die test niet eens johquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Cue_ het volgende:
Niemand die versteld staat van mijn aantal
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beter dan kassakut moet je maar denken
Jawel, maar ik had niet anders verwachtquote:
echt wel! dit had je niet verwachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had niet anders verwacht
R.I.P. aan mijn leverquote:
ja smoesjes, ik had er gelijk 72.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
You reached 284 points, so you achieved position 2615 of 8786 on the ranking list
You type 383 characters per minute
You have 59 correct words and
you have 2 wrong words
even inkomen.... nog eens proberen
Of buffetbitchquote:
You reached 328 points, so you achieved position 1402 of 8787 on the ranking listquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja smoesjes, ik had er gelijk 72.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Cue_ het volgende:
Woei.. de eerste keer 600![]()
![]()
You reached 477 points, so you achieved position 46 of 8788 on the ranking list
You type 607 characters per minute
You have 94 correct words and
you have 3 wrong words
En in de top 50
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Barbusse het volgende:
Echt, jullie vrijdagavonden zijn echt tè wild voor me
Moet je me eens op zaterdag zien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe wil je best drillen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je een goede typecursus volgen in Utrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vroeger meegedaan aan de Nederlandse Typkampioenschappen in Amsterdam![]()
Waar woon je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toevallig in Amsterdam gewoond
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vroeger meegedaan aan de Nederlandse Typkampioenschappen in Amsterdam![]()
Toen ik 12 had had ik zo'n ouderwetsche typemachine waarbij m'n vingers tussen de toetsen schotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja dan trek ik mijn strenge secretaresse pakje aan en doe ik mijn bril op.
Nom!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja dan trek ik mijn strenge secretaresse pakje aan en doe ik mijn bril op.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nom!Wil je dat ook aandoen voor ons potje scrabble?
Woon in Enschede .quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wel, vandaar dat ik het vroeg
Niks mee te maken, doortikken jijquote:
jawohl!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mee te maken, doortikken jij
Dat rond ik af naar 'ja'.quote:
In engels kwam ik op 499 charactersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn score in het Engels
You reached 299 points, so you achieved position 4164 of 57128 on the ranking list
You type 410 characters per minute
You have 74 correct words and
you have 1 wrong words
Mja, ben nu vermoeid.... zal hem na het Londen weekend nog eens doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In engels kwam ik op 499 charactersslecht man..
Doe ik met je meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ben nu vermoeid.... zal hem na het Londen weekend nog eens doen
Nu avril lavigne even luisteren. Laatst kwam ik haar weer tegen op youtube en beviel me best.. Maar denk dat ik straks even wat happy hardcore opzetquote:
hakkuhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu avril lavigne even luisteren. Laatst kwam ik haar weer tegen op youtube en beviel me best.. Maar denk dat ik straks even wat happy hardcore opzet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Oke, mijn wekker gaat dus om half 5, ik moet nu nog mn kleding strijken en mn koffer inpakken, dat met redelijk wat bier op en geen lijstje wat ik mee moet nemen. Gaat leuk worden
Succes!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Oke, mijn wekker gaat dus om half 5, ik moet nu nog mn kleding strijken en mn koffer inpakken, dat met redelijk wat bier op en geen lijstje wat ik mee moet nemen. Gaat leuk worden
Gelukkig is het bij jou een uur vroegerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Jij ook al? Ik hoef gelukkig niet zo idioot vroeg opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was dat de blondste opmerking ooit.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij jou een uur vroeger
Weet ik, maar doe het tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Succes!!!Voor mij hoef je geen gestreken overhemd aan maandag hoor
![]()
Vliegtuig om 6u en door t rotte tijdsverschil land ik om half 10quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik hoef gelukkig niet zo idioot vroeg op
Ik zag in t oude topic dat je tickets duur vond, kijk eens wat verder vooruit en niet op vrijdag/zaterdag/zondag? Of iig maar een van die tweequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij jou een uur vroeger
Maandag is er lekker bier en vrolijke Evie.. just to cheer you up!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar doe het toch
[..]
Vliegtuig om 6u en door t rotte tijdsverschil land ik om half 10
Nothing beats that!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Maandag is er lekker bier en vrolijke Evie.. just to cheer you up!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |