Toch maar goed dat ik een Engelse uitdrukking quotequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef PeuRac het volgende:
Londen (Nederlandse spelling), mooie stad, ben ik ook aan het solliciteren
oet ze al zolang ik dr kenquote:
Begin jij nu ook al?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef PeuRac het volgende:
Wat had je gehad willen hebben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
Neem je wel een cadeautje voor me mee spez?
je had toch al dik 2u niet meer gerookt? zie je wel, steek er eens snel een op, dit gaat niet goed!quote:
niet zeuren, t is maar half zo ver als Dublinquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
Neem je wel een cadeautje voor me mee spez?
Wil je weg uit Ierland?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef PeuRac het volgende:
Niet perse, maar ik ben mn horizon aan t verbreden, ik kreeg leuke aanbiedingenquote:
Gaat zeker niet goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
je had toch al dik 2u niet meer gerookt? zie je wel, steek er eens snel een op, dit gaat niet goed!
bah.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat zeker niet goedinmiddels wel weer een sigaretje gerookt hoor
![]()
Hihi!
Dan was hij al lang terug in Nederland, jongûhquote:
Succes dan maar met het vinden van iets leuks!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet perse, maar ik ben mn horizon aan t verbreden, ik kreeg leuke aanbiedingen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet perse, maar ik ben mn horizon aan t verbreden, ik kreeg leuke aanbiedingen
Mja, daar zat ie vorige keer over te zeikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was hij al lang terug in Nederland, jongûh
[..]
Succes dan maar met het vinden van iets leuks!
Wanneer stuur jij eens een cadeauquote:
Over een paar daagjesquote:
Jij woont in Londen?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wanneer stuur jij eens een cadeau
Komt goed, ik heb geen haast, zit prima hiero. Intern zijn ook leuke dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was hij al lang terug in Nederland, jongûh
[..]
Succes dan maar met het vinden van iets leuks!
Schoenen!quote:
Hoe verrassendquote:
waarom zou ik dat doen? je noemt me eng.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tss jij kunt ook nergens tegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen? je noemt me eng.
Sinds wanneer heb jij zo'n schoenen liefde?quote:
MissB roept zoveelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen? je noemt me eng.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
als je mijn vriendin zou zijn zou ik elke maand een paar hakken voor je kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tss jij kunt ook nergens tegen.
Dan moet jouw vriendin goedkope smaak hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mijn vriendin zou zijn zou ik elke maand een paar hakken voor je kopen.
maar helaas, als als als
Hoi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet jouw vriendin goedkope smaak hebben
want? alles wat duur is is goed? zeikerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet jouw vriendin goedkope smaak hebben
ok ok laarsenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n schoenen liefde?
jij neukt dawg?quote:
Snel regelen dan, als het zoquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
[ afbeelding ]
Dat wil iedereenquote:
Nee, maar goedkoop is meestal wel troep.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
want? alles wat duur is is goed? zeikerd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mijn vriendin zou zijn zou ik elke maand een paar hakken voor je kopen.
maar helaas, als als als
das dus zo ongeveer hetzelfde. maar whatever.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
Nee, maar goedkoop is meestal wel troep.
Het gaat om het gebaar hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil iedereen
[..]
Nee, maar goedkoop is meestal wel troep.
Ja? Als iemand mij vaak troep geeft, wordt ik niet vrolijk van.quote:
Alles voor jou, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]De derde al, ben je me dronken aan het voeren meneer?
Goh. Ik ben juist heel blij en dankbaar als iemand mij vaak iets geeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja? Als iemand mij vaak troep geeft, wordt ik niet vrolijk van.
De bedoeling is goed, en dat teltquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja? Als iemand mij vaak troep geeft, wordt ik niet vrolijk van.
Klopt. Ik krijg nooit iets van Barb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles voor jou, dat weet je toch?
kilo's liefdequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Goh. Ik ben juist heel blij en dankbaar als iemand mij vaak iets geeft.
Ja, maar jij hebt mij dan weer he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Ik krijg nooit iets van Barb.
Nóóit.
Hier heb je mijn bananenschil, pm effe je adresquote:
Eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Goh. Ik ben juist heel blij en dankbaar als iemand mij vaak iets geeft.
No shoes voor L-Equote:
Das ja heul nie woar! Ik heb aangeboden voor je te koken in een ver en grijs verleden! Plus ik trakteer je op cocktails als je hier komt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Ik krijg nooit iets van Barb.
Nóóit.
quote:
Cafe the old sailorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier heb je mijn bananenschil, pm effe je adres
Bedankt he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ja heul nie woar! Ik heb aangeboden voor je te koken in een ver en grijs verleden! Plus ik trakteer je op cocktails als je hier komt!
ja, dat. en vwb vrouwenkleding is goedkoop niet perse rommel anders hadden lang niet zoveel vrouwen zo enorm veel kleding en schoenen.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cafe the old sailor
Boven-leeuwen.
Alvast bedankt, ik zal mijn uitgeperste sinaasappels als dank naar jou opsturen
Heb jij mijn papegaai gezien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cafe the old sailor
Boven-leeuwen.
Alvast bedankt, ik zal mijn uitgeperste sinaasappels als dank naar jou opsturen
Is het weer niet goed?!quote:
niet echt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens in dezen, maakt dat iets goed?
Zie, het zou nooit werken tussen ons, het is maar beter zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
slippers weiger ik kado te doen. vind ik echt niet mooi.
hij had vogelgriepquote:
Mijn hart, wat doe je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel de liefde niet, dat is alles. Geeft niet. Ik begrijp het wel.
Sterk is niet hetzelfde als groot he.quote:
quote:
quote:
ik zou de term enorm gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sterk is niet hetzelfde als groot he.
eigenlijk wel. maar toch, het was een mooie gedachte, jij en ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie, het zou nooit werken tussen ons, het is maar beter zo.
Groot en sterk danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sterk is niet hetzelfde als groot he.
Wat moet ik in jouw fobo als ik de nudepics hier heb? Wat een valse beschuldiging weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Wat zaten jullie allemaal anoniem in mijn fobo te neuzen? Behalve Evie
ik ben verlegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik neuzel niet in Fotoboeken, daar is facebook voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik probeerde je alvast voor te stellen zonder kleren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Wel zuinig op zijn he?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat moet ik in jouw fobo als ik de nudepics hier heb? Wat een valse beschuldiging weer.
Wasn't mequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Zo veel loop ik niet achter hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeerde je alvast voor te stellen zonder kleren.
Dat komt ook alleen maar doordat je steeds een uur of negen wacht tot je met een nieuw woord komt.quote:
Not me, ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |