kun je lekker met je kitspuit zwaaien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, gaat wel weer goedkomen
En dan komende week de badkamer en het toilet kitten en daarna afmonteren. Damn, dan begint het to do lijstje klein te worden
Ik WIST het gewoon...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je lekker met je kitspuit zwaaien!
Alle kieren volspuiten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je lekker met je kitspuit zwaaien!
ik maak graag verwachtingen waar. is 1 van mijn kwaliteiten. je verwacht dat ik een opmerking maak en dan maak ik em ook!quote:
Ja, of je wordt wat voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik maak graag verwachtingen waar. is 1 van mijn kwaliteiten. je verwacht dat ik een opmerking maak en dan maak ik em ook!
Ja joh, ga er ook nog even overheen!quote:
Begin jij er nu ook al over?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je wordt wat voorspelbaar
[..]
Ja joh, ga er ook nog even overheen!
Ik ben in-en-inslecht... Bedorven gewoon als het op dat onderwerp aankomtquote:
yup, maar op het moment dat je denkt: "nu doet ie het niet"...... doe ik het toch! en ben ik toch onvoorspelbaar!quote:
Nee hoor, ik wist het... En met mij de rest van de meelezers/lurkersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, maar op het moment dat je denkt: "nu doet ie het niet"...... doe ik het toch! en ben ik toch onvoorspelbaar!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben in-en-inslecht... Bedorven gewoon als het op dat onderwerp aankomt
ja, maar ik bedoelde ook niet nu, maar ooit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wist het... En met mij de rest van de meelezers/lurkers
Nee, het is verschrikkelijk!! Ik kan mij in gezelschap niet gedragen, vraag maar aan mijn klasgenotenquote:
Ah, oke! Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoelde ook niet nu, maar ooit!
Ik zal het ze eens vragenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk!! Ik kan mij in gezelschap niet gedragen, vraag maar aan mijn klasgenoten![]()
t klopt hoor. heb een paar weekenden met Minthy doorgebracht en er komt geen normaal, niet seksgerelateerd woord uit. bah.quote:
Klopt helemaal! Het is net een lopende bandquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t klopt hoor. heb een paar weekenden met Minthy doorgebracht en er komt geen normaal, niet seksgerelateerd woord uit. bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |