Niet precies hetzelfde hoop ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
En ik neem hetzelfde mee als Bodpa, jongenskleren vanaf mt 50 t/m 86 zo'n beetje.
Zoek maar een foto, dan hoef je me vast niet meer in het echie te zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jammer Meimelhad je wel s willen,zien
In de middag dus je hebt tijd zat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zit nu nog in Helsinki op het vliegveld en heb totaaaaaaaal geen zin om vanavond nog op zolder te gaan spitten dus dat moet morgenochtend maar.
Hoe laat is het ook al weer?
Gos, wie zijn er?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Was er nog iemand van plan om wél te komen eigenlijk? Ti's een beetje rustig hier
Je bent hier altijd welkom hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Gos, wie zijn er?
Ik kan zodra lente wakker is nog wel even in de auto springen. Maar dan moet ik wel blijven eten.
Dat was mijn buurvrouw inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef danic het volgende:
Het was zeker gezellig! Volgende x met meer mensen! Vraag me toch af wie er net binnen kwam lopen toen wij weggingen. Ze had iig 2 kindjes, waarvan 1 in de maxicosi, dus klein. Maar dat kan net zo goed de buuf geweest zijn haha.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:44 schreef Incantrix het volgende:
Ow, jammer zeg.. En had jou en Daan ook graag ontmoet, Happy! Ben wel een soort van blij dat ik niet echt weg ben geweest, ben al de hele middag misselijk met kokhalsen
Meeten doe ik liever zonder braakneigingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:59 schreef bodpa09 het volgende:
[..]Nee hoor, dat ervaar ik precies zo, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke avond dat ik half in slaap kabbel terwijl lief een verhaaltje voorleest aan Stef of als ik kokhalzend boven de wasbak hang denk ik maar dat het een goed teken is
3!
Nou ja dat dus, ik had ook niks gekocht (wegens overschot aan kleren, behalve iets van Bodpa voor mn neefje), de dierentuin was iets langer dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef octopussy het volgende:
TF, ik vond het echt jammer dat het me niet gelukt is om te komen. Zeker nu ik lees dat de opkomst zo karig was
Toen ik thuiskwam van de dierentuin kon ik eigenlijk niet eens meer lopen of staan van de bekkenpijn, dus ik denk dat het echt niets was geworden behalve een hoop gestress van het heen en weer rijden.
Bedankt voor het organiseren in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |