Mweh joepie. Ze zouden er echt iets tofs van kunnen maken; lijkt me best leuk om met allemaal andere studies samen iets te doen. Bij mijn vorige opleiding hadden we de 'academiebrede propedeuse projectweek' en dat was dus echt heel vet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Student in motion is volgens mij hetzelfde faal gedoe als vorige jaar, alleen zullen ze nu wel naaiend gaan zijn met aanwezigheid.
Ja ik zie het!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:45 schreef Sooph het volgende:
Het rooster staat online
Week 4, elke dag van 08.30 tot 17.30 Students in Motionzal vast niet elke dag zo lang zijn, maar het ziet er zo eng uit, haha.
Hahaha nee, dat weet ik helaas nog niet, maar je kan in ieder geval al de algemene vakken inplannen enzo, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Ja ik zie het!
Maar weet jij al in welke groep je zit? Neem aan dat je ook een andere letter wordt (dus ik ben straks niet meer D, maar misschien A ofzo). Want nu kan ik nog niets met het rooster haha.
Ja dat is waar! Ga ik die maar alvast opschrijven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:02 schreef Sooph het volgende:
[..]
Hahaha nee, dat weet ik helaas nog niet, maar je kan in ieder geval al de algemene vakken inplannen enzo, toch?
Het voordeel van de propedeuse is dat je heeel veel mogelijkheden hebt om je les met een andere klas te volgen, HC of IC. Gewoon even de docent netjes mailen en ze doen niet zo moeilijk.quote:
Ja dat is waar! Heb ik dit eerste half jaar ook wel eens gedaan. Vooral met hoorcolleges is het heerlijk; beetje eigen rooster maken haha.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:36 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Het voordeel van de propedeuse is dat je heeel veel mogelijkheden hebt om je les met een andere klas te volgen, HC of IC. Gewoon even de docent netjes mailen en ze doen niet zo moeilijk.
4 foutquote:Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoe hebben we Media en Maatschappij gemaakt dan?
Ik heb nu al een beetje de balen van dat SIM, maar dat zien we dan nog wel.
Ohjazekerwel!quote:
Hoeveel fouten heb jij?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:23 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ohjazekerwel!
We hebben een Mannelijk AMFI-lid. Dat moet vast en zeker gezellig worden.
Gewoon meer door de onduidelijkheden, maar daar krijgen we maandag vast meer over te horen.
Wel spannond, allemaal nieuwe mensen ontmoeten enzo.
Ik had er 10quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Sooph het volgende:
[..]
Hoeveel fouten heb jij?
Mannen die AMFI doen![]()
Ja, ik heb die handleiding door gekeken, maar snap er nog niet veel van.
Nieuwe mensen ontmoeten
Haha, ik kijk echt niet uit naar Marcom, bah.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik had er 10![]()
Media en maatschappij is niet echt mijn ding. Al die geschiedenisdingetjes enzo, niet echt iets voor mij. Marcom is mijn momentje, haha.
Weet jij al welke richting je gaat kiezen?
Je kijkt niet uit naar Marcom maar gaat wel RMC kiezen. Ironisch. Haha. Me too! RMC it is!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:28 schreef Sooph het volgende:
[..]
Haha, ik kijk echt niet uit naar Marcom, bah.
Denk RMC.
Jij?
Haha ja, ik word depressief van dat boek. Awwh yeah, RMC for the win!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Je kijkt niet uit naar Marcom maar gaat wel RMC kiezen. Ironisch. Haha. Me too! RMC it is!
Oh dat jullie het al weten! Ik weet echt nog niet welke kant ik op wil. In ieder geval niet RMC/MMP haha.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef Sooph het volgende:
[..]
Haha ja, ik word depressief van dat boek. Awwh yeah, RMC for the win!
Mmp is juist heel leuk!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Oh dat jullie het al weten! Ik weet echt nog niet welke kant ik op wil. In ieder geval niet RMC/MMP haha.
Ik had (wonderbaarlijk) 3 fouten voor M&M! Ik was altijd heel slecht in geschiedenis op de middelbare school, dus was best wel bang voor dit tentamen. Maar het ging dus eigenlijk heel goed.
Ik vind het wel een leuk idee, SIM, mits ze er ook een leuke opdracht aan koppelen. Als ik dan hoor van die flashmob dan denk ik faaaaaal. Maar het idee van een project doen samen met andere studies binnen MCI; dat vind ik wel leuk! En juist: nieuwe mensen ontmoeten jaaa blijjj leukk joepieee!
Ik geloof best dat het voor een heleboel mensen heel leuk is, maar marketing is niet helemaal mijn ding. Al snap ik nog steeds niet helemaal wat de P in MMP inhoudt.quote:
WOW! Jij bent vast geniaal!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Sooph het volgende:
Marcom antwoorden staan online!
7 fout, slechtse tentamen tot nu toe haha, maar goed, ik klaag absoluut niet
Hoe ging ie bij jullie?
Nee. Er staat trouwens een proeftentamen op intranet, zag er niet heel moeilijk uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:28 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
WOW! Jij bent vast geniaal!
haha. Ik heb Media 10 fout, Marcom 12 fout. Allebei een zesje dus. Maar Marcom is in mijn klas redelijk slecht gemaakt. Mij hoor je dus niet klagen.
Engels vind ik heel moeilijk in te schatten. Is het moeilijk denk je?
Ik vond het tentamen Engels veeeerrrr beneden t niveau wat je verwacht op een hbo opleiding. Zonder geleerd te hebben een 8 gehaald. Als je beetje redelijk engels kunt zou ik me absoluut geen zorgen maken..quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:28 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
WOW! Jij bent vast geniaal!
haha. Ik heb Media 10 fout, Marcom 12 fout. Allebei een zesje dus. Maar Marcom is in mijn klas redelijk slecht gemaakt. Mij hoor je dus niet klagen.
Engels vind ik heel moeilijk in te schatten. Is het moeilijk denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |