En wat is simpel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef Troel het volgende:
Wij eten iets simpels vandaag. Ik ben blij dat ze even twee minuten rustig op de bank zitten
quiche van gisterquote:
Macaroni met boterhamworstquote:
Hoest met mn kerelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef Troel het volgende:
Wij eten iets simpels vandaag. Ik ben blij dat ze even twee minuten rustig op de bank zitten
Ik weet wel wat simpel isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
quiche van gister
of gebakken macaroni met paneermeel
of n eitje op een broodje
of een bakkie soep
Ze zijn vandaag op de schoolfoto geweest (nouja, "school"). Maandag mag Ruben naar de grote school/MKVquote:
vooral dat laatstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Troel het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens hoe die jongens het voor elkaar krijgen om een woonkamer toch elke dag weer te verbouwen.
Nog onvoorstelbaarder is mijn drang om het dan ook weer netjes te krijgen voordat ze weer uit bed komen
Klopt, vooral als je oor echt ontstoken en dus inwendig opgezet is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
Elies/Ing/Baaf, dat klopt toch he, als je gedruppeld hebt en je zit op een gegeven moment weer rechtop dat je dan volledig doof aan die kant bent?Want ik hoor er nu helemaal niets meer, maar da's omdat het vol zit met die druppels, right?
Of zou dat er uit moeten lopen?
Zeg ik! Idioot systeem toch! Ik zou een lang dun slurfje aan zo'n flesje maken, zodat je ze er tenminste echt in kunt prutten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Huuuuuu hier ook een plasje in mijn oor nu![]()
Twee druppels en het zakt niet verder, dus die andere drie druppels moeten maar even wachten
Ja dat zei ze meteen toen ik zei dat het voelde alsof er allerlei 'zooi' in zit (quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
Met rode oortjes had ook gemogen
[..]
Klopt, vooral als je oor echt ontstoken en dus inwendig opgezet is.
Ik was ook de twee dagen voor de druppels knetterdoof. En met de druppels nog dover, dus dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
Elies/Ing/Baaf, dat klopt toch he, als je gedruppeld hebt en je zit op een gegeven moment weer rechtop dat je dan volledig doof aan die kant bent?Want ik hoor er nu helemaal niets meer, maar da's omdat het vol zit met die druppels, right?
Of zou dat er uit moeten lopen?
Ik had de dag voor de druppels wel een 'dof' gehoor rechts, maar nu nul gehoor meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was ook de twee dagen voor de druppels knetterdoof. En met de druppels nog dover, dus dat klopt helemaal
(of we kloppen beiden niet.... kan ook)
Ik ben bang dat jij voor de rest van je leven doof bent....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Ja dat zei ze meteen toen ik zei dat het voelde alsof er allerlei 'zooi' in zit ().
Dat er niets in zit, maar dat dat zo voelt omdat het helemaal dicht zit door de zwelling.
Maar dat gaat wel weer open straks toch?Want voor het druppelen hoorde ik nog best wat met dat oor en nu dus niets meer
Als je even frot, dan lopen de druppels er weer uit. Niet doen dus; gewoon laten zitten en ze nu even hun werk laten doen. Dan voel je je over een uurtje of drie stúkken beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik had de dag voor de druppels wel een 'dof' gehoor rechts, maar nu nul gehoor meer
Hoe lang duurt het ongeveer voordat dat weer open gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |