abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103080025

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103080031
Ik ken de term hosselen eigenlijk alleen maar van fok!
pi_103080037
Eckte Alfa's blijven achter al hun uitspraken staan.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:48:52 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103080046
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:47 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Niet in een serieuze context hopelijk?
Gewoon als vervanging van versieren. :')
FOK! ruining the minds of children since 1999.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103080067
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
De truuk is, welk advies neem je in je op en welk advies negeer je ;)
pi_103080077
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Echte alpha's geven hun fouten toe wanneer nodig
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103080093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Echte alpha's geven hun fouten toe wanneer nodig
Want jij bent een alpha?
pi_103080104
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Want jij bent een alpha?
Op sommige vlakken wel en op sommige vlakken niet.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:51:03 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103080108
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef firefly3 het volgende: [..] Er is een manier om spontaan te worden, en dit geldt vooral voor jou: 1) Het maakt niet uit wat anderen over je denken (hierdoor zeg je dingen zonder dat het je teveel uitmaakt wat anderen denken)
Dit is 100% waar! Heb ik hem ook al verteld. Stoppen met bang zijn over wat mensen van hem vinden! Is het negatief? Lekker belangrijk :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103080113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Want jij bent een alpha?
Duizenden chicks gehosseld, wat denk je zelf?
pi_103080114
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit is 100% waar! Heb ik hem ook al verteld. Stoppen met bang zijn over wat mensen van hem vinden! Is het negatief? Lekker belangrijk :)
Nice! :)
pi_103080118
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En ook lekker makkelijk gezegd.
pi_103080122
Je komt bij mij meer over op iemand die een beetje in de jaren 50 is blijven hangen en denkt dat die vrouwen de baas moet zijn niet als een alfa.
pi_103080125
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Duizenden chicks gehosseld, wat denk je zelf?
Ik niet _O- Een groep andere mensen waar ik inspiratie vandaan haal.
pi_103080129
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De truuk is, welk advies neem je in je op en welk advies negeer je ;)
Het advies waar je jezelf het prettigst bij voelt.
pi_103080160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
Je komt bij mij meer over op iemand die een beetje in de jaren 50 is blijven hangen en denkt dat die vrouwen de baas moet zijn niet als een alfa.
:')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:52:45 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103080161
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Het advies waar je jezelf het prettigst bij voelt.
Dan verlaat ik dit topic maar. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103080179
Dit is alleen maar op de man spelen en niets inhoudelijk merk ik.
pi_103080200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:53 schreef firefly3 het volgende:
Dit is alleen maar op de man spelen en niets inhoudelijk merk ik.
Jij lult uit je nek, maar wel on-topic. Nee, daar hebben we wat aan :')
pi_103080203
Nou dit is een vrouw die eigenlijk gewoon al aangeeft dat je versierideeen nogal ouderwets zijn en dat hebben er meerderen gezegd hier.
pi_103080222
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
Nou dit is een vrouw die eigenlijk gewoon al aangeeft dat je versierideeen nogal ouderwets zijn en dat hebben er meerderen gezegd hier.
Ja maar dat kan niet want hij is een echte Alpha die altijd scoort.
pi_103080244
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Heb jij autisme of dat niet?
Als klein kind ben ik op autisme getest omdat ik mijn ouders niet aankeek en pas heel laat begon met praten. Maar voor zo ver ik weet was dat negatief.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een manier om spontaan te worden, en dit geldt vooral voor jou:

1) Het maakt niet uit wat anderen over je denken (hierdoor zeg je dingen zonder dat het je teveel uitmaakt wat anderen denken)
2) Leef zoveel mogelijk in het moment. Hierdoor worden je acties spontaner.
Ik vind het moeilijk om wat anderen vinden te negeren. Ik maak mezelf de hele dag echt heel erg druk om wat anderen zullen vinden bij zo'n beetje alles wat ik doe. Ik zou willen dat ik wist hoe ik dat moest doen, want ik zou het graag willen. Ik zie het alleen niet gebeuren.

Leven in het moment vind ik altijd een rare uitspraak. Ik kan niet 6 jaar geleden leven en ik kan ook niet volgende week leven. Voor iedereen telt dat er maar één moment is.
pi_103080246
Ik zit helaas wat krap in de tijd de komende weken vanwege tentamens; maar mocht er hier iemand zijn die tijdens het uitgaan makkelijk contact kan leggen met onbekende dames en langer dan 5 minuten contact ermee kan houden; dan houd ik me zeer aanbevolen om een keer mee te gaan op stap :). Mijn vaste groepje waarin niemand op een dame afstapt (en waarin ik zelfs bekend sta als casanova...WTF?); is niet echt een inspirerende omgeving... helaas; want het wel erg gezellig verder.
pi_103080251
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
Het gaat vooral om aantallen. Hiermee kan je de meeste vrouwen mee "versieren" als je de richtlijnen volgt, maar wel verbreekt wanneer nodig. Een man en vrouw polariteit is nodig voor een romantische of seksuele spanning. Heb je die polariteit niet, dan vind ze hem meestal alleen "schattig" , maar nee, geen boyfriend material.
pi_103080283
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:55 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ja maar dat kan niet want hij is een echte Alpha die altijd scoort.
Ik zou willen dat ik altijd scoor, dat bestaat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')