Wonderbaarlijk verschilt dat nogal, ik zie er de laatste tijd steeds nieuwe users bijkomen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Modus het volgende:
Als Zoenen Niet Zo Makkelijk Gaat?.
Maar eh, die topics gaan allang niet meer daarover. Het zijn gewoon chatkanalen met vaste users. Is je vast ook al wel eens opgevallen.. In Singles zit ook een hoop problematiek maar niet perse op dat gebied.
.
Je bent al vaker gewaarschuwd voor het forumbreed getroll, zeker gezien je posthistory kan ik dit gewoon niet serieus nemen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
Beste Crutch, waarom zet je mijn topic: Vreemd verlangen op slot?
Ik zit hier best wel mee, en ik kan hier toch over psychisce problemen praten? Kun je even vertellen wat er niet conform de regels is in dit topic? Wat mag er allemaal niet? En weet je misschien waar ik het wel in kan zetten?
ik ben serieusquote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je bent al vaker gewaarschuwd voor het forumbreed getroll, zeker gezien je posthistory kan ik dit gewoon niet serieus nemen.
Ik zie een kloontje. Effe navragen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik zag het in mijn ogen op een foto
Paar reacties op het eind welke ik ongepast vind in zo'n topic.
ff goed lezen, is ook geen positief berichtje imoquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef LittleCthulhu het volgende:
als ik ts was
en niet kon dichten
dan zou ik alles doen
om de maatschappij te verlichten
van mijn vreselijke talentloosheid
Hij is dicht.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:13 schreef Bill_E het volgende:
waarom wordt deze onzin niet gesloten of weggehaald:
Mij vrienden worden vervelend
TS van het topic mag alleen nog achter de computer onder de supervisie van een volwassen.quote:
Jij weet wel veel voor een nieuwkomer he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:29 schreef Emilian het volgende:
[..]
TS van het topic mag alleen nog achter de computer onder de supervisie van een volwassen.
Nuff said.
Ayumu is de naam volgens mij kennen wij elkaar alquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jij weet wel veel voor een nieuwkomer he.
Ik denk dat de discussie an sich wel interessant is. Misschien moeten we deel 2 maar los houden van deel 1.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:19 schreef simmu het volgende:
was er niet ergens een policy dat nieuwe deeltjes enkel door de ts gestart mochten worden?
Hoe om te gaan met abortus
het gaat geeneens meer over ts, tis enkel de ene fanaticus tegen de andere
dan noem je het anders of je voegt het samen met de 300 andere topics die er ook over lopen her en der overal over fok verspreidquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat de discussie an sich wel interessant is. Misschien moeten we deel 2 maar los houden van deel 1.
zoals?quote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik mis de linkjes naar instanties die helpen bij internetverslaving in dit topic:
Hulpverlening
Ik zou zeggen lever ze aan. Aangezien je iets met web doet, zet meteen even alle tags erbij enzo, dat scheelt mij weer.quote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik mis de linkjes naar instanties die helpen bij internetverslaving in dit topic:
Hulpverlening
[info]Internetverslaving[/info]quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou zeggen lever ze aan. Aangezien je iets met web doet, zet meteen even alle tags erbij enzo, dat scheelt mij weer.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Alsof ik je in het weekend nog niet genoeg geholpen heb met die huidige lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |