dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:48 schreef klaasdj het volgende:
Ja, wat de hek zijn ze daar aan het bouwen?
quote:Ana van Es − 14/10/11, 15:52
Het Helperplein in Groningen, een van de vervuilde locaties. (screenshot Google Maps)
De stad Groningen is de meest vervuilde van Nederland. Binnen de bebouwde kom zijn 28 locaties waar de grond zo ernstig verontreinigd is dat gevaar dreigt voor de volksgezondheid. In totaal telt Nederland ruim vierhonderd vervuilde locaties, die met spoed moeten worden gesaneerd..
[..]
Het is maar wat je gewent bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die voor je om 6.15 zeggen dat het vroeg is oké maar om 10 voor 8 nog roepen dat het vroeg is.
True. Drukte bij de IKEA is dan weer een minpunt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind de Ikea chiller. Bij de Hema merk je echt dat het voedsel is die eigenlijk ook niet voor meer dan de kostprijs over de toonbank mag.
terecht. Het is een gedrochtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef ShiningStar het volgende:
Voor de 1000e keer: Haat. Aan. Het. Stadsbalkon.
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
terecht. Het is een gedrocht
Vooral op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
terecht. Het is een gedrocht
Mijn pauperfiets staat nu ook voor het station weg te rotten, met dank aan een stadsbalkon zonder parkeerplek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.
Vond de fietsen ook wel wat hebben opzich. Alleen jammer dat ze de grotemarkt ook gaan verprutsen met het forum.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.
Raak nu eens gewend aan de terugtrapremquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef loecje het volgende:
geen plek voor je fiets? nog nooit last van gehad.
moet ik wel zeggen dat ik mijn fiets nooit op zaterdag bij het station heb staan.
wel vervelend: vorige week weer een remkabel kapot getrokken. ik blijf bezig...
was die andere parkeerplek ook vol?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Mijn pauperfiets staat nu ook voor het station weg te rotten, met dank aan een stadsbalkon zonder parkeerplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |