Was ik ook verbaasd over, maar ip hakken lopen doet minder pijn aan mijn bekken dan op platte schoenen. Alleen kan ik niet meer hele lange stukken lopen, maar dat komt meer door opgezwollen poten door het vocht en dat daardoor mijn schoenen pijn dien aan mijn voeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Nou, dat is wel duidelijk een zwangere buik hoor Summerbreeze![]()
En dat je nog op zulke hakken kunt lopen
Dit dus!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Nou, dat is wel duidelijk een zwangere buik hoor Summerbreeze![]()
En dat je nog op zulke hakken kunt lopen
Ach maak je niet druk, niets wat zo goed afkleed als een zwangere buik en straks een gevulde kinderwagenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef SummerBreeze het volgende:
Dank jullie wel meiden. En zoals je ook aan mijn kont kunt zien bitterend bestaat mijn buik voor een deel uit vet. Waarschijnlijk verklaart dat het verschil in formaat.
En ohja, dat de kleine al een tijdje ruim 2 weken voor loopt o p groei zal ook wel meewerken
Diep, héél diep van binnen ben ik ook een slanke denquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Ach, ik maak me Aal jaren niet meer druk over mn buik. Ik heb gewoon een flinke isolatielaag over mijn sixpack.![]()
Oeh, dat is een goeie. Die moet ik onthouden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Diep, héél diep van binnen ben ik ook een slanke den
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |