Nee, maar ik heb wel een webcam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:03 schreef Zoë23 het volgende:
enn soempie 't fototoestel al gevonden?![]()
haha
Zeg kind, heb je mijn kont wel eens gezien?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:07 schreef Soempie het volgende:
![]()
@ flugel, ik vind mezelf -helemaal in vergelijking met de dames hier- best wel een spekkie ja. En op de foto sta ik natuurlijk in de meest gunstige positie.
Misschien moeten we een grote kontentopic openen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeg kind, heb je mijn kont wel eens gezien?
ik heb geen groothoeklens.. dus dan gaat mijn kont nooit passenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien moeten we een grote kontentopic openen.![]()
haha nou nouquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:10 schreef Nirak het volgende:
soempie vrouwke, je ziet er goed uit!
mijn mevrouw noemt me ook walvis (maar dat doe ik zelf ook, als ik uit bad stap roep ik: save the whale!) en van de week zelfs: hai dikkert van me
Maar met jou figuur is niks mis hoor en je bent mooi zwanger
en Zoe, jij gaat straks ook keimooi zwanger zijn met dat lijntje van je hoor! En omdat je zo slank bent zie je nu al een bobbeltje, hoe klein het ook is
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:16 schreef Poezebeest het volgende:
Mooie buikjes weer![]()
En Soempie, je bent prachtig hoor!![]()
Mijn 32.1 buik
mijn webcam staat op zw/w en kom er niet achter hoe ik dat verander, pc noob is
[ link | afbeelding ]
Jupz, kun je het zien?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:15 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
heerlijk!
enne wordt het een jongen trouwens?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef Susie het volgende:
En meisjes zouden de moeder lelijker makenMaar die vlieger gaat dan weer niet op, waardoor menig persoon in mijn omgeving het niet meer weet...
![]()
lelijk voel ik me wel op het moment trouwens, heb namelijk vreselijk koortsuitslag op mijn neus!![]()
Dat gunnen we iedereen natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:21 schreef Kwisted het volgende:
Wat mooi al die zwangere buikjes van jullie. Echt een leuk topic dit!
(hopelijk kan ik me binnenkort bij jullie voegen!)
Nee nee, je straalt wel! Maar je zou wat meer pukkeltjes kunnen krijgen, futloos haar, bla bla... maar als ik kijk in mijn omgeving, dan is dat ook weer wisselt. Ach ja, laat iedereen gewoon maar lekker denken, veel te leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:45 schreef bitterend het volgende:
Susie![]()
Iedereen die zegt dat ik straal liegt dus![]()
Bah koortsuitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |