abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:33:00 #151
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_103121522
gewoon alle drugs vrijgeven

Dan blijven de sterken over
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:33:40 #152
323876 michaelmoore
pi_103121550
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! Ik weet zeker dat de mate waarin ik verboden harddrugs gebruik minder schadelijk is dan de gemiddelde willekeurige cafeïneverslaafde kantoorslaaf in NL.
nou dat lijkt me sterk
ik drink op kantoor 4 kopjes per dag maximaal net als de gemiddelde kantoorslaaf
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_103121662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nou dat lijkt me sterk
ik drink op kantoor 4 kopjes per dag maximaal net als de gemiddelde kantoorslaaf
Dan zou ik niet met je willen ruilen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:38:26 #154
323876 michaelmoore
pi_103121732
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Dan zou ik niet met je willen ruilen.
nou ik rook niet en drink niet, maar ik neuk wel
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:42:34 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_103121888
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! Ik weet zeker dat de mate waarin ik verboden harddrugs gebruik minder schadelijk is dan de gemiddelde willekeurige cafeïneverslaafde kantoorslaaf in NL.
Koffie is helemaal niet slecht. En zeer matig drugsgebruik zal ook niet zoveel kwaad kunnen, noch je leven verstoren.
Het probleem is dat er teveel mensen zijn die niet de discipline hebben om het bij zeer matig gebruik te houden.
Er zijn ook mensen die denken dat ze alles in de hand hebben omdat ze alleen in het weekeinde bijvoorbeeld speed gebruiken. Die slikken dan van vrijdagavond tot zaterdagavond en staan zondagochtend nog te stuiteren. Dan slapen ze door tot maandagochtend en gaan gewoon naar hun werk. Ze hoeven niet te stelen om dit te bekostigen.

Toch slopen die mensen zichzelf ook, en zijn na 10 jaar gewoon fysiek en mentaal wrakken geworden.
The End Times are wild
pi_103122363
Het is opgedoken in Duitsland? In welke mate dan? Volgens mij hadden ze deze reportage al maanden liggen en grijpen ze elke zweem van relevantie aan voor uitzending. Het gevolg is nu dat moeders zich ten onrechte extra zorgen gaan maken over hun kroost.
pi_103122439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Koffie is helemaal niet slecht. En zeer matig drugsgebruik zal ook niet zoveel kwaad kunnen, noch je leven verstoren.
Het probleem is dat er teveel mensen zijn die niet de discipline hebben om het bij zeer matig gebruik te houden.
Er zijn ook mensen die denken dat ze alles in de hand hebben omdat ze alleen in het weekeinde bijvoorbeeld speed gebruiken. Die slikken dan van vrijdagavond tot zaterdagavond en staan zondagochtend nog te stuiteren. Dan slapen ze door tot maandagochtend en gaan gewoon naar hun werk. Ze hoeven niet te stelen om dit te bekostigen.

Toch slopen die mensen zichzelf ook, en zijn na 10 jaar gewoon fysiek en mentaal wrakken geworden.
Wat moet er volgens jou dan gebeuren om dat te voorkomen? Want dat is mijn punt een beetje, veel mensen (en vooral bepaalde politici) zeggen alleen maar "verbieden verbieden verbieden!!!" terwijl het al verboden is en dat niet bepaald schijnt te helpen. Er zijn zóveel jongeren in Nederland die recreatief drugs willen gebruiken, waar lang niet altijd iets mis mee is en velen het prima zonder negatieve gevolgen kunnen doen, maar de huidige wetten maken het niet bepaald veiliger dan mogelijk is. Zie die enkele doden die er dit jaar zijn gevallen omdat ze dachten dat ze xtc-pillen namen, wat geen mdma was maar mcpp. Zou niet zijn gebeurd als ze het in de smartshop hadden kunnen halen bijvoorbeeld.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:57:08 #158
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103122456
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dat zijn geen drugs. Gebruik ervan leidt in geen enkele manier tot problemen.
Dit:
[ afbeelding ]

is niet als dit:
[ afbeelding ]

Ben nu eens eerlijk. Als jij een kind hebt, zou je liever hebben dat ze thee ging drinken of dat ze drugs ging spuiten?
Dus omdat jij elke dag drugs gebruikt zijn het geen drugs meer als jij dat vind?

Koffie is schadelijk. Koffie kan je dood van gaan. Koffie kan je van hallucineren. Niggah please :')
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:59:35 #159
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103122539
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

amphetamine is cruciaal voor ons zorgsysteem. koffie niet.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:59:55 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_103122555
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Wat moet er volgens jou dan gebeuren om dat te voorkomen? Want dat is mijn punt een beetje, veel mensen (en vooral bepaalde politici) zeggen alleen maar "verbieden verbieden verbieden!!!" terwijl het al verboden is en dat niet bepaald schijnt te helpen. Er zijn zóveel jongeren in Nederland die recreatief drugs willen gebruiken, waar lang niet altijd iets mis mee is en velen het prima zonder negatieve gevolgen kunnen doen, maar de huidige wetten maken het niet bepaald veiliger dan mogelijk is. Zie die enkele doden die er dit jaar zijn gevallen omdat ze dachten dat ze xtc-pillen namen, wat geen mdma was maar mcpp. Zou niet zijn gebeurd als ze het in de smartshop hadden kunnen halen bijvoorbeeld.
Oh, ik wil helemaal niet zeggen dat de meest effectieve manier van drugsbestrijding zou zijn om het te verbieden/crimineel te maken. Dat is een heel andere discussie.

Wat ik wil zeggen is dat drugsgebruik helemaal niet zo gezellig en knus is als sommige mensen hier beweren. Het is in mijn ogen een substituut voor werkelijke zaken en gevaarlijk als men er verslaafd aan raakt.
The End Times are wild
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:00:27 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_103122579
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dus omdat jij elke dag drugs gebruikt zijn het geen drugs meer als jij dat vind?

Koffie is schadelijk. Koffie kan je dood van gaan. Koffie kan je van hallucineren. Niggah please :')
Ok. Voor mij dan een bakkie leut, voor jou een shotje krokodil.
The End Times are wild
pi_103122721
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Oh, ik wil helemaal niet zeggen dat de meest effectieve manier van drugsbestrijding zou zijn om het te verbieden/crimineel te maken. Dat is een heel andere discussie.

Wat ik wil zeggen is dat drugsgebruik helemaal niet zo gezellig en knus is als sommige mensen hier beweren. Het is in mijn ogen een substituut voor werkelijke zaken en gevaarlijk als men er verslaafd aan raakt.
Nee ik weet dat je dat niet wilde zeggen, maar ik wilde het even melden.

En wat ik dan weer wil zeggen is dat drugsgebruik wél leuker is en positieve dingen met zich mee brengt dan sommige mensen hier beweren. Dat is natuurlijk de reden waarom veelal jongeren drugs gebruiken... om je leven wat extra's te geven, leuker te maken (dan wat het al is). Zodra je er niet beter van wordt dan wanneer je niks zou gebruiken is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ondertussen worden alle mensen die er wel mee om kunnen gaan helemaal gecriminaliseerd met alle mogelijke gevolgen. Gelukkig zijn er wel een aantal politici die het met mij eens zijn, maar door figuren als Teeven en Opstelten schiet het zo niet echt op.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:06:32 #163
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_103122806
dag luitjes :W
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:11:50 #164
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103123070
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok. Voor mij dan een bakkie leut, voor jou een shotje krokodil.
Nog maar een bakkie dan, kun je nog een paar uurtjes trollen.
pi_103123155
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:17 schreef Clan het volgende:

[..]

Onkosten voor de gezondheidszorg en politie, daarnaast zijn deze mensen afgeschreven voor de arbeidssector terwijl er in het verleden wel in is geinversteerd ( onderwijs ). Ik zie nu al drie problemen ;)
Bannen uit het zorgsysteem en opsluiten. Desnoods extra celcomplexen bij laten bouwen door hen.

Wel beetje creatief zijn, he!

Als je jezelf bewust de tering in helpt met drugs enz dan mag je w.m.b. uit de maatschappij verbannen worden.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:16:03 #166
323876 michaelmoore
pi_103123281
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:13 schreef darpios het volgende:

[..]

Bannen uit het zorgsysteem en opsluiten. Desnoods extra celcomplexen bij laten bouwen door hen.

Ze gaan toch al met een jaar of twee naar de hemel :) ;)
pi_103123359
quote:

[..]

...

Als je jezelf bewust de tering in helpt met drugs enz dan mag je w.m.b. uit de maatschappij verbannen worden.
Je hebt oorzaak en gevolg een beetje verkeerd op het netvlies. Het zijn juist de zwakkeren in de maatschappij die hun toevlucht nemen tot drugs.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:19:34 #168
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103123448
quote:

[..]

Gewoon de ME bij elke gal en gall zetten, bij de uitgang direct neerknuppelen!!11
pi_103124337
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Je hebt oorzaak en gevolg een beetje verkeerd op het netvlies. Het zijn juist de zwakkeren in de maatschappij die hun toevlucht nemen tot drugs.
Alleen vaak zijn dat juist mensen die niet geholpen wìllen worden. Je kan er niets mee, ze zijn alleen maar tot last en je hulp willen ze dus vaak niet. Wat moet je er dan mee? Verplicht helpen? Zelfs al krijg je ze clean dan duiken ze nadat ze de kliniek uit zijn toch linea recta weer de drugs in.

Net als mensen in Afrika die het oh zo moeilijk hebben. Ze weten dat ze shit toegeschoven blijven krijgen als ze hun handje maar ophouden, in plaats van zelf dingen te organiseren (landbouw, medicatie, voorbehoedsmiddelen). De laatste 30 jaar is het echt voor geen meter opgeschoten daar. Je zou haast zeggen dat ze het er zelf naar gemaakt hebben. Zelfde verhaal hier dus. Wat moet je er mee?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:40:33 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103124442
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef darpios het volgende:

[..]

Alleen vaak zijn dat juist mensen die niet geholpen wìllen worden. Je kan er niets mee, ze zijn alleen maar tot last en je hulp willen ze dus vaak niet. Wat moet je er dan mee? Verplicht helpen? Zelfs al krijg je ze clean dan duiken ze nadat ze de kliniek uit zijn toch linea recta weer de drugs in.

Net als mensen in Afrika die het oh zo moeilijk hebben. Ze weten dat ze shit toegeschoven blijven krijgen als ze hun handje maar ophouden. De laatste 30 jaar is het echt voor geen meter opgeschoten daar. Je zou haast zeggen dat ze het er zelf naar gemaakt hebben. Zelfde verhaal hier dus.
Troll.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103124473
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Troll.
Als je het er niet mee eens bent dan ga je maar schelden met 'troll'? Werkt dat zo tegenwoordig? :')

Kom eens met een alternatief dan juffie. :*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:58:19 #172
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103125210
Wanneer je drugs gebruikt heb je wat mij betreft je recht op leven verspeeld. Het is zo dom, het is zo gevaarlijk. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:08:31 #173
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103125607
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:41 schreef darpios het volgende:

[..]

Als je het er niet mee eens bent dan ga je maar schelden met 'troll'? Werkt dat zo tegenwoordig? :')

Verwacht je dat ik hier serieus op ga reageren?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:24:10 #174
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103126279
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer je drugs gebruikt heb je wat mij betreft je recht op leven verspeeld. Het is zo dom, het is zo gevaarlijk. :N

:{²
Want dat staat in het heilige boek waar er meer dan 3 verschillende versies van hetzelfde sprookje zijn en als we dan met zn allen oorlogje spelen over wie het meeste gelijk heeft in het sprookje is dat volkomen normaal _O-
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:25:04 #175
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103126318
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:41 schreef darpios het volgende:

[..]

Nee. Zo gaan we om met mensen die simpelweg niet zelfstandig kunnen denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')