Binnen twee jaar een aanzienlijke daling van het aantal junks? Ik zie voordelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Onkosten voor de gezondheidszorg en politie, daarnaast zijn deze mensen afgeschreven voor de arbeidssector terwijl er in het verleden wel in is geinversteerd ( onderwijs ). Ik zie nu al drie problemen
Volgens mij weet jij geeneens wat zuren zijn, en welke stoffen je niet op de huid moet krijgen, Natriumhydroxide is ook een bijtende stof voor de huid of ken jij die waarschuwingstekens niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Natriumhydroxide, zwavelzuur en nog wat troep maakt een (vrijwel) onschadelijke drug, so fucking what?
En de vergrijzing?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Binnen twee jaar een aanzienlijke daling van het aantal junks? Ik zie voordelen.
We hebben ook nieuwe mensen nodig die werken en belastingen afdragen zodat de ouderen etc met pensioen kunnen. Als de huidige generatie massaal het loodje legt door drugs zie ik juist een toenemende problemen. Als je nu al kijkt hoeveel jongeren oor drugsgerelateerde problemen niet kunnen werken en/of gebruik moeten maken van de gezondheidszorg zie ik niet in hoe deze drug het probleem zelf oplost. Die persoon in het filmpje moet nog een heel leven volmaken met een geamputeerd been en voet. Als we dit prbleem in Nederland krijgen lost het probleem zichzelf niet op maar hebben we straks weer een stel arbeidsongeschikte jongeren erbij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
dat je het niet is snapt heb je louter te danken aan je eigen beperkte visie, schrijf daar eens (matig) stuk over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik kan dan ook niet begrijpen waarom mensen überhaupt grijpen naar drugs. Wil je vertier, ga dan lekker voetballen. Wil je iets lekkers? Neem een reep chocola.²
Alsof alle jongeren aan drugs als deze gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Clan het volgende:
[..]
We hebben ook nieuwe mensen nodig die werken en belastingen afdragen zodat de ouderen etc met pensioen kunnen. Als de huidige generatie massaal het loodje legt door drugs zie ik juist een toenemende problemen. Als je nu al kijkt hoeveel jongeren oor drugsgerelateerde problemen niet kunnen werken en/of gebruik moeten maken van de gezondheidszorg zie ik niet in hoe deze drug het probleem zelf oplost. Die persoon in het filmpje moet nog een heel leven volmaken met een geamputeerd been en voet. Als we dit prbleem in Nederland krijgen lost het probleem zichzelf niet op maar hebben we straks weer een stel arbeidsongeschikte jongeren erbij.
Als je een aanzienlijke daling van de 'junks' ziet dan moeten er veel jongeren aan deze drugs gaan. Eind jaren 80, begin jaren 90 had je ook enorm veel doden door 'partydrugs' als XTC en andere Amfetaminen, door goede voorlichting en tests is dit redelijk opgelost, maar als je kijkt hoeveel jongeren van toen in rolstoelen terrecht zijn gekomen, dan zie ik niet zo snel hoe dit probleem zichzelf oplost.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof alle jongeren aan drugs als deze gaan.
En in dat woord 'massaal' zit het hem juist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Clan het volgende:
[..]
We hebben ook nieuwe mensen nodig die werken en belastingen afdragen zodat de ouderen etc met pensioen kunnen. Als de huidige generatie massaal het loodje legt door drugs zie ik juist een toenemende problemen. Als je nu al kijkt hoeveel jongeren oor drugsgerelateerde problemen niet kunnen werken en/of gebruik moeten maken van de gezondheidszorg zie ik niet in hoe deze drug het probleem zelf oplost. Die persoon in het filmpje moet nog een heel leven volmaken met een geamputeerd been en voet. Als we dit prbleem in Nederland krijgen lost het probleem zichzelf niet op maar hebben we straks weer een stel arbeidsongeschikte jongeren erbij.
Goh, dus drugs zijn slecht? Mmm?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Als je een aanzienlijke daling van de 'junks' ziet dan moeten er veel jongeren aan deze drugs gaan. Eind jaren 80, begin jaren 90 had je ook enorm veel doden door 'partydrugs' als XTC en andere Amfetaminen, door goede voorlichting en tests is dit redelijk opgelost, maar als je kijkt hoeveel jongeren van toen in rolstoelen terrecht zijn gekomen, dan zie ik niet zo snel hoe dit probleem zichzelf oplost.
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh, dus drugs zijn slecht? Mmm?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En in dat woord 'massaal' zit het hem juist.
Het is echt niet zo dat ineens hele procenten van de NL samenleving benzine met fosfor en weetikwat gaan mengen om wat genot te hebben hoor. En bij de mensen die het wel doen moet je je ernstig afvragen of ze uberhaupt wat toevoegen aan de samenleving.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh, dus drugs zijn slecht? Mmm?
Je kletst dus uit je nek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:14 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Nee, want het is in hetzelfde topic.
Er is dus geen probleem en de mensen die hier mee in aanraking komen gaan de samenleving geen geld kosten want deze mensen droegen toch al niets bij aan deze samenleving, dat is wat je hier zegt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En in dat woord 'massaal' zit het hem juist.
Het is echt niet zo dat ineens hele procenten van de NL samenleving benzine met fosfor en weetikwat gaan mengen om wat genot te hebben hoor. En bij de mensen die het wel doen moet je je ernstig afvragen of ze uberhaupt wat toevoegen aan de samenleving.
Jij had het over het loodje leggen en niet over veel geld kosten en lang hulpbehoevend blijven leven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Er is dus geen probleem en de mensen die hier mee in aanraking komen gaan de samenleving geen geld kosten want deze mensen droegen toch al niets bij aan deze samenleving, dat is wat je hier zegt.
In het verleden, in Nederland, ( rond 1971 ) gingen mensen ook ineens heroine met citroenzuur in hun aderen spuiten. Als je kijkt hoeveel dat de samenleving heeft gekost en als je kijkt hoeveel mensen dat waren zou ik niet zo naief reageren.
Nee, dat zijn geen drugs. Gebruik ervan leidt in geen enkele manier tot problemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja dat zijn drugs, of heb je te veel legale drugs op om dat te zien?
En paranoide kankerpatienten die de ganze dag op straat rondhangen, landelijk probleem inderdaad!
Mensen die 'het loodje' leggen op een jonge leeftijd kost de samenleving al een smak geld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:38 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Jij had het over het loodje leggen en niet over veel geld kosten en lang hulpbehoevend blijven leven.
Natuurlijk gun ik het niemand om zichzelf zo te zien wegrotten en natuurlijk zou ik het persoonlijk en maatschappelijk een stuk beter vinden als niemand deze drug gebruikt, maar als enkele mensen toch zo kortzichtig egoïstisch zijn door deze drug te gebruiken dan moeten ze dat vooral zelf weten, en dan is het niet zo we in Nederland ineens een groot probleem hebben o.i.d. De hoeveelheid gebruikers zal echt wel mee vallen hier.
Ja natuurlijk! Ik weet zeker dat de mate waarin ik verboden harddrugs gebruik minder schadelijk is dan de gemiddelde willekeurige cafeïneverslaafde kantoorslaaf in NL.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geen drugs gebruiken. Of wil je koffie ook drugs gaan noemen?
mensen die hun hele leven zielig en depressief lopen te doen en alternatieve drugs gebruiken kosten ook veelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Mensen die 'het loodje' leggen op een jonge leeftijd kost de samenleving al een smak geld.
Bron?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
mensen die hun hele leven zielig en depressief lopen te doen en alternatieve drugs gebruiken kosten ook veel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |