nou, ik denk dat er door religies de meeste mensen gestorven zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het, maar er is geen gelovige die sterft vanwege het belijden van zijn religie.²
90% van de oorlogen is voor een religie dus daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou, ik denk dat er door religies de meeste mensen gestorven zijn
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer je drugs gebruikt heb je wat mij betreft je recht op leven verspeeld. Het is zo dom, het is zo gevaarlijk.²
Dus mijn buurman verspeelt zijn recht op leven omdat ik Moslim ben?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou, ik denk dat er door religies de meeste mensen gestorven zijn
Dat is dusdanig te verwaarlozen dat ik me er best wel een beetje plaatsvervangend voor schaam dat jij dit aanhaalt. Er gaan meer mensen dood aan het eten van (hartige of Mediteraans gekruide) kip en het beoefenen van fierljeppen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:25 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zo zijn er nooit gelovigen geweest die stierven nadat ze een bloedtransfusie hadden geweigerd
of kinderen die doodgaan aan hersenvliesontsteking
Nee. Jij stelt jezelf boven anderen OMDAT je moslim bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Dus mijn buurman verspeelt zijn recht op leven omdat ik Moslim ben?²
met die shanbeeboii snap ik dr ook nooit wat vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom gaat het opeens over geloof?
²²²
Leuk dat klemtonen, maar dat hoor ik natuurlijk niet op een forum.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee. Jij stelt jezelf boven anderen OMDAT je moslim bent.
Okay.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk dat klemtonen, maar dat hoor ik natuurlijk niet op een forum.²
Godwin v2.0quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom gaat het opeens over geloof?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |