quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:07 schreef dekatophetspek het volgende:
de bovenste
White Heat ? (Cagney)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Amistad? (de onderste)
(al kan ik het me met het scheermesje niet voorstellen, maar toch)
The Picture of Dorian Gray? Al kan ik me daaruit alleen een schilderij van die gast herinneren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Schilderijen zijn een belangrijk onderwerp in deze film
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
The Picture of Dorian Gray? Al kan ik me daaruit alleen een schilderij van die gast herinneren.
Die is van Fritz Lang ja, maar die is het nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Enige dat ik van Fritz Lang "ken" is M (of heb ik het daar ook al mee mis :| )
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is toch niet The Woman in the WindowAlhoewel.... de zwart-wit van de versie die ik keek was nogal bruin-wit, misschien dat ik het daarom niet herken
Die had ik er zelf al bij bedacht, maar dat hielp dus niet. Ik kan me geen andere Lang film met hem en schilderijen bedenkenquote:
Jawelquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die had ik er zelf al bij bedacht, maar dat hielp dus niet. Ik kan me geen andere Lang film met hem en schilderijen bedenkenOf bedoel je niet Robinson?
quote:When a man in mid-life crisis befriends a young woman, her venal fiancé persuades her to con him out of some of the fortune she thinks he has.
Eindelijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kan me niet meer herinneren waar die over gaat, maar een gok op Scarlet Street.
quote:A fiercely independent cowboy arranges to have himself locked up in jail in order to then escape with an old friend who has been sentenced to the penitentiary.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |