Ik weet niet waar ze moderators op selecteren, maar toch blijkbaar niet op hun vermogen begrijpend te lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alles wat boven wtb staat is universitair. Wtb in dat lijstje is ook universitair. Mensen die zo'n tabelletje niet kunnen lezen
Mja, gejat door de gemeente. Morgen afhalen, hij staat al op internet zag ik zonetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Nog geluk gehad gister op het feit dat je fiets gejat is na?
Oh, maar dan moet je wel dokken denk ik toch? Laaastig. En ik ga vanavond naar de bios.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, gejat door de gemeente. Morgen afhalen, hij staat al op internet zag ik zonet.
Moet nu morgen werken i.p.v. vandaag dus vanavond partij bij mij thuis.
Had ik al gezegd dat ik dinsdag ga hospiteren?
10 euro ja. De flikkersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, maar dan moet je wel dokken denk ik toch? Laaastig. En ik ga vanavond naar de bios.En morgen uit eten.
En NEEwaaaaaaar tell me more
Waar is ie weggehaald? Mijne is een in Amsterdam weggehaald maar denk dat ie al in bezit ie genomen want is al meer dan een maand geledenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, gejat door de gemeente. Morgen afhalen, hij staat al op internet zag ik zonet.
Moet nu morgen werken i.p.v. vandaag dus vanavond partij bij mij thuis.
Had ik al gezegd dat ik dinsdag ga hospiteren?
Oh joh, 10 euro valt nog wel mee. Ik zag laatst iemand die 40 euro moest dokken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:38 schreef yosander het volgende:
[..]
10 euro ja. De flikkers.
Oeh tof! Welke film?
Is die kamer van m'n studentenvereniging waar ik een tijdje terug op had gereageerd. Wel chille locatie en prijs enzo.
Station Zwolle. Door de AFAC. Hier in Zwolle blijven ze 3 maanden gestaldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waar is ie weggehaald? Mijne is een in Amsterdam weggehaald maar denk dat ie al in bezit ie genomen want is al meer dan een maand geleden
Elke euro is er een te veelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh joh, 10 euro valt nog wel mee. Ik zag laatst iemand die 40 euro moest dokken.
Maar The Three Musketeers denk ik.Ik heb al een halfjaar een bon liggen, maar ik heb nooit tijd.
Hoe groot wastieeee dan?En hoe duur?
Ja, is ook zo, maar beter dan 40 euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Elke euro is er een te veel.
Iets van 15 m² en 280 euro incl.
Dat sowieso. Ja beter van wel, vanaf maandag drie weken lang practica...aah je kent het verhaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar beter dan 40 euro.
En dat is wel chill. Zorg nou maar dat je hem krijgt, anders ben je altijd zo moe enzo.
Yea I know. Kusje enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ja beter van wel, vanaf maandag drie weken lang practica...aah je kent het verhaal
quote:
Wow die is wel echt ver heen danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet of ik naar Utrecht ga hoorik ga met Mark en zijn moeder en zijn zusje en zijn gehandicapte tante voor haar verjaardag, dus kan ook zijn dat we naar Rotterdam of Amsterdam gaan ofzo hoor
die tante vindt het namelijk geweldig om in de trein te zitten.
Rotterdamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet of ik naar Utrecht ga hoorik ga met Mark en zijn moeder en zijn zusje en zijn gehandicapte tante voor haar verjaardag, dus kan ook zijn dat we naar Rotterdam of Amsterdam gaan ofzo hoor
die tante vindt het namelijk geweldig om in de trein te zitten.
Ze heeft het verstand van een 5-jarige. Welk klein kind vind het nou niet leuk om in de trein te zitten?quote:
Ja, ik wil ook naar Rotterdam eigenlijk, want Rotterdamquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond weer eens ouderwets regelen in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |