Inderdaad, onzin. Liever dat mensen die het niet halen er gelijk worden afgeflikkerd zoals bij R_Rquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Dastan het volgende:
Iemand inhuren om stof te onderwijzen die je op de basisschool al zou moeten beheersen.Mijn collegegeld, wat doen ze.
Te hooi en te gras, wat is dat volgens jou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Dastan het volgende:
Iemand inhuren om stof te onderwijzen die je op de basisschool al zou moeten beheersen.Mijn collegegeld, wat doen ze.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht maar, wacht maar.
Mensen die zo'n bash serieus nemen.quote:
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Dastan het volgende:
Een unieke lokatie, gelegen aan de rand van het dorpje Boijl.
Is goed, ouwe cursist. Ik spreek je later nog wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zo'n bash serieus nemen.Alsof ik een neuk geef wat iemand studeert. Ik weet alleen wel dat ik waarschijnlijk meer ga verdienen dan R_R.
Ik weet niet of je het weer, maar R_R doet universiteit. Sowieso dat universitaire opgeleiden meer verdienen dan HBO'ers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zo'n bash serieus nemen.Alsof ik een neuk geef wat iemand studeert. Ik weet alleen wel dat ik waarschijnlijk meer ga verdienen dan R_R.
Zolang je maar onderwijs krijgt vind ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Dastan het volgende:
Ja, natuurlijk maak ik mij daar druk om.
Check again.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weer, maar R_R doet universiteit. Sowieso dat universitaire opgeleiden meer verdienen dan HBO'ers.
Ik trein straks langs gouda. Zie je zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga maar eens mijn spullen pakken om zo richting Utrecht te gaan. Geniet zo nog hè R_R
Heb je zelf door hoe dom dit klinkt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Check again.Ik heb binnen 1 maand een baan en binnen 2 jaar ligt het salaris gelijk.
Troll. In 2012 vergaat de wereld, tegen die tijd studeer jij nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Check again.Ik heb binnen 1 maand een baan en binnen 2 jaar ligt het salaris gelijk.
Dat zou best wel raar zijn eigenlijk, welke kant ga je op dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trein straks langs gouda. Zie je zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |